eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › remont mieszkania w budynku w miejscowości Cymbark



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 353607 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Wąbrzeźno: remont mieszkania w budynku w miejscowości Cymbark
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302203-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 312321-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno, krajowy numer identyfikacyjny 572621000000, ul. ul. Mickiewicza  21, 87200   Wąbrzeźno, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 871 800, faks 566 881 704, e-mail izatyl1@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wabrzezno.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont mieszkania w budynku w miejscowości Cymbark

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

W.ZP.271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkania w budynku zlokalizowanym na działce nr 81/8 w miejscowości Cymbark gmina Wąbrzeźno. 2. Zakres robót obejmuje: 1) rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu z papy wraz z rozebraniem deskowania; rozbiórkę rynien i obróbek blacharskich; rozbiórkę podsufitki w pomieszczeniach poddasza i na parterze; wymianę zniszczonych elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachowej; docieplenie stropodachu; demontaż warstw podłogowych na poddaszu; wymianę i uzupełnienie zniszczonych elementów drewnianych stropu nad parterem; montaż płyt OSB 3 gr. 20 mm na belkach stropowych; wykonanie i obróbkę otworu pod schody kręcone i montaż pozostałych warstw stropu nad parterem; ułożenie wełny mineralnej gr. 10 cm pomiędzy belkami stropu i montaż płyt GKF (ogniochronne)12,5 mm na systemowym ruszcie; montaż okien połaciowych drewnianych; deskowanie połaci dachowej i pokrycie papą; wymurowanie nowych kominów z cegły pełnej ceramicznej kl.15, oraz z pustaków ceramicznych - ponad dachem kominy z cegły klinkierowej; wykonanie obróbek blacharskich dachu; rynien i rur spustowych; rozbiórkę części ścianek działowych i wymurowanie nowych; wykonanie tynków nowych ścianek; naprawę i uzupełnienie tynków na ścianach istniejących; malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń farbą akrylową; demontaż warstw posadzki parteru i wykonanie nowych warstw posadzkowych; wykonanie izolacji poziomej ścian podziemia; wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian; docieplenie ścian zewnętrznych podziemia, montaż okien z profili z wysokoudarowego PCW; montaż schodów kręconych drewnianych; przygotowanie ścian budynku do wykonania docieplenia, docieplenie ścian zewnętrznych; wykonanie tynku silikonowego oraz malowanie ścian farbą silikonową; we fragmentach elewacji (cokół) położenie płytek klinkierowych; wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki z przekazaniem do utylizacji firmie posiadającej stosowne uprawnienia do prowadzenia działalności w tym zakresie; oczyszczenie i uporządkowanie terenu wokół budynku - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża budowlana 2) instalacje elektryczne - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża instalacje elektryczne 3) wewnętrzną instalację wod.-kan. i instalację centralnego ogrzewania z kotłownią - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża sanitarna 4) przyłącze wody i zewnętrzną kanalizację sanitarną z oczyszczalnią ścieków - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża sanitarna - przyłącze wody i zewnętrzna kanalizacja sanitarna z oczyszczalnią. 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób; 3) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 4) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 5) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 6) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 7) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 8) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy. 5. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45443000-4, 45332000-3, 45422000-1, 45400000-1, 30000000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 24 listopada 2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/09/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PERFEKTA Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne,  ,  Wielkie Lniska 21,  86-302,  Grudziądz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 182310.53 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana terminu zakończenia robót budowlanych, termin zakończenia przedłużono do 5 grudnia 2016 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
panujące warunki atmosferyczne nie pozwalały na realizacje robót ze względów technologicznych,wykonywanie robót w takich warunkach spowodowałoby gorszą jakość realizowanych robót


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.