eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Sukcesywne dostawy oleju napędowego na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych w Tczewie w roku 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 353563 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Tczew: Sukcesywne dostawy oleju napędowego na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych w Tczewie w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324510-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 19247119900000, ul. ul. Rokicka  , 83110   Tczew, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 585 328 372, faks 585 328 372, e-mail zuos.tczew@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.zuostczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy oleju napędowego na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych w Tczewie w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do silników diesla na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie w ogólnej ilości szacunkowej 180 000 l. do miejsca dostawy wskazanego poniżej i wg poniższych zasad: -Jednorazowa dostawa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Tczewie przy ul. Rokickiej 5A: max. do 10 000 litrów; -Dostawa : co najmniej 1 raz w miesiącu -Olej napędowy winien być dostarczony specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru wypompowanego paliwa. -Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. -Dostarczany olej napędowy spełniać musi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 poz. 1058) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12 [wg objętości w temperaturze referencyjnej +15 stopni C]; -Dostarczany olej napędowy w okresie zimowym, umożliwiać będzie eksploatację pojazdów zamawiającego, a punktem odniesienia będzie temperatura blokowania zimnego filtra; o W okresie letnim tj. od 16 kwietnia do 30 września należy dostarczać olej napędowy o temperaturze zablokowania zimnego filtra 0 stopni C. o W okresie przejściowym tj. od 01 marca do 15 kwietnia oraz od 01 października do 15 listopada o temperaturze zablokowania zimnego filtra -10 stopni C. o W okresie zimowym tj. od16 listopada do końca lutego o temperaturze zablokowania zimnego filtra -32 stopni C. -Do każdej dostawy winien być dostarczony atest jakościowy oleju napędowego wystawiony przez producenta paliwa z wyszczególnionymi parametrami: o gęstość, o temperatura zablokowania zimnego filtra, o zawartość siarki, o temperatura mętnienia oraz o dokument wydania. -Przyjęcie oleju napędowego odbywać się będzie do stacji paliw znajdującej się na terenie zakładu w Tczewie, rzeczywista ilość dostarczonego paliwa będzie każdorazowo potwierdzona przez pracownika odbierającego dostawę. -Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -15:00. -W zależności od swoich potrzeb bieżących zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. -Dostawy zamawiane będą telefonicznie. -Realizacja każdej dostawy odbywać się będzie w ciągu max 48 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie (bez wliczania sobót, niedziel, świąt). Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia (180 000 litrów) jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-20% szacowanej ilości litrów. Prognozowana ilość zużycia przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do określenia wartości przedmiotu zamówienia oraz porównania złożonych ofert i nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia zużycia przez Zamawiającego przewidywanej ilości przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT756000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOOPAŁ Ossowski, Stenka sp. j.,  ekoopal@ekoopal.com.pl,  ul. Krasickiego 1,  83-200,  Starogard Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 715122.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 715122.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 735048.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.