eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa polegająca na pełnieniu funkcji opiekuna zajęć pozalekcyjnych projektu pod nazwąOpolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe w województwie opolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Opole: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji opiekuna zajęć pozalekcyjnych projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 353558 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153859 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji opiekuna zajęć pozalekcyjnych projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe w województwie opolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do zadań opiekuna zajęć pozalekcyjnych (nauczyciela) będzie należeć w szczególności: a) opracowanie scenariusza zajęć pozalekcyjnych oraz harmonogramu zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie ich do akceptacji szkolnemu liderowi, b) prowadzenie stacjonarnych zajęć pozalekcyjnych, w terminie maksymalnym do 23.11.2015 r., wg zaakceptowanych scenariuszy oraz harmonogramu zajęć, c) prowadzenie dziennika zajęć (wzór dziennika: Men-I/6), d) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (zdjęcia, prace uczniów itp.), e) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu, f) przygotowanie i przeprowadzenie podsumowania projektu w szkole. Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Lp.; Miejsce wykonywania usługi/nazwa i adres szkoły; Rodzaj zajęć; ilość godzin; ilość uczniów: 1.; ZS Elektrycznych Opole 45-062 Opole Tadeusza Kościuszki 39; innowacyjne; 20; 10, 2.; ZSZ Nr 1 w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Słowiańska 18; pilotażowe; 20; 10, 3.; ZSZ im. Stanisława Staszica 46-020 Opole, Andrzeja Struga 16; pilotażowe; 20; 10, 4.; SOSW w Kluczborku pilotażowe 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 27; 20; 10, 5.; ZSCKR w Głubczycach 48-100 Głubczyce ul. Niepodległości 2; pilotażowe; 20; 10. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 5 części, przy czym każdy wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-001/13 pod nazwą Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy, realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwały ZWO nr 3731/2013 z dnia 29.05.2013 roku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZS Elektrycznych Opole 45-062 Opole Tadeusza Kościuszki 39, innowacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joachim Strzałka, ul. Niemodlińska 26, 46-070 Żerkowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: ZSZ Nr 1 w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Słowiańska 18 pilotażowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Horyń, ul. Generała Grota Roweckiego 5/15, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: ZSZ im. Stanisława Staszica 46-020 Opole, Andrzeja Struga 16, pilotażowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Dzierwa, ul. Piotrkowska 1/608, 45-304 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: SOSW w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 27 pilotażowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alina Oczowińska, ul. Byczyńska 57, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: ZSCKR w Głubczycach 48-100 Głubczyce ul. Niepodległości 2 pilotażowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Wysocka, ul. Kościuszki 5/2, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.