eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w zarządzie ZDM Koszalin , położonych na terenie miasta Koszalina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Koszalin: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w zarządzie ZDM Koszalin , położonych na terenie miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 353556 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w zarządzie ZDM Koszalin , położonych na terenie miasta Koszalina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe należy przedstawić w formie graficznej (np. zdjęcia) Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki : muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie a w szczególności znak bezpieczeństwa wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji i atest bezpieczeństwa. Wykonanie zgodnie z Normą PN-EN-1176-1-7 i zamontowane zgodnie z Normą PN-EN-1177. Muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych ( słońce , deszcz , śnieg ) oraz na uszkodzenia mechaniczne ( obciążenia , uderzenia ) . Przedmiot zamówienia robót: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w zarządzie ZDM Koszalin , położonych na terenie miasta Koszalina 2. Dostawę i montaż urządzeń zabawowych na : Placu zabaw ul. Piłsudskiego Jacek i Agatka - huśtawka sprężynowa - rower - 1 szt. - karuzela tarczowa dla najmłodszych - 1 szt. - huśtawka sprężynowa - konik - 1 szt. Placu zabaw ul. Budowniczych - huśtawka sprężynowa -ważka konik - 1 szt. - karuzela tarczowa dla najmłodszych - 1 szt. - huśtawka sprężynowa - zwierzątko - 1 szt. Placu zabaw ul.Batalionów Chłopskich - Park Dendrologiczny - huśtawka ważka - 1 szt. - huśtawka sprężynowa w kształcie zwierzątka - 1 szt. - huśtawka sprężynowa - rower - 1 szt. Placu zabaw ul. Wenedów - huśtawka pojedyncza z siedziskiem dla starszych - 1 szt. - huśtawka podwójna z siedzeniami dla maluchów - 1 szt. - huśtawka - ważka podwójna - 1 szt. - karuzela tarczowa dla najmłodszych - 1 szt. - huśtawka sprężynowa - zwierzątko - 2 szt. Placu zabaw ul. Jaśminowa - Park Rokosowo - zestaw rekreacyjny trzywieżowy - kpl. - karuzela tarczowa dla najmłodszych - 1 szt. - huśtawka sprężynowa - zwierzątko - 1 szt. - ławka parkowa betonowa z oparciem - 6 szt. Placu zabaw ul. Rodła-Grochowskiego - karuzela tarczowa dla najmłodszych - 1 szt. Placu zabaw ul. Spółdzielcza - stół biesiadny z ławkami-betonowy z blatem i siedzeniami drewnianymi - 2 kpl. Placu zabaw ul. Gierczak - huśtawka pojedyncza z siedziskiem dla maluchów - 1 szt. - huśtawka podwójna z siedzeniami dla dzieci starszych - 1 szt. - huśtawka pojedyncza - ważka - 2 szt. - huśtawka sprężynowa rower - 1 szt. - ławki stalowe z oparciem z listew plastykowych - 2 szt. Boisku do koszykówki ul. Lechickiej - ławki młodzieżowe bez oparcia z podnóżkiem - 2 szt. 3. Wykonawca dostarczy wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia . 4. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji terenowej przed złożeniem oferty 5. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi i gwarancji wyniósł łącznie 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych : 2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3/wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ dostaw, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument, 4/wykonawca winien wykazać , że w ostatnich trzech latach wykonał należycie zadania związane z dostawą i montażem urządzeń zabawowych, których łączna wartość wynosi min. 35.000,00 zł. 5/udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostawę i montaż urządzeń zabawowych 6/ zaakceptują 30 dniowy termin płatności od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 8 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1/ Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2/ Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/ Formularz ofertowy (wg wzoru nr 1) 4/ Formularz cenowy (wg wzoru nr 3) 5/ Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż zostały wykonane należycie - ( załącznik nr 4) 6/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz. 605 z póz. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 7/ Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.