eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku G-0731-9/09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Białystok: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku G-0731-9/09
Numer ogłoszenia: 353550 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305990 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 665 62 22, faks 085 6656405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku G-0731-9/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku, w którym zatrudnionych jest około 450 osób. 2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych w wersji elektronicznej, w wyjątkowym przypadku, np. awarii również telefonicznie, faksem lub pisemnie), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (sekretariaty 26 jednostek Zamawiającego; wszystkie sekretariaty znajdują się w jednym budynku wyposażonym w windy). 3. Dostawa do wydziału/oddziału/zespołu/sekcji musi zostać potwierdzona na oryginale wystawionej faktury (lub innego dokumentu np. WZ), podpisem (pokwitowanie odbioru) osób wskazanych przez zamawiającego. Osobami tymi są kierownicy sekretariatów, oddziałów, zespołów, sekcji lub osoby je zastępujące. Pełny wykaz tych osób zostanie podany przed podpisaniem umowy i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy. 4. W przypadku trzykrotnego nie dostarczenia zamówionych materiałów do miejsc docelowych, tj. wskazanych w zamówieniu sekretariatów wydziałów, oddziałów, zespołów lub sekcji, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym z winy wykonawcy. 5. Wykonawca musi umożliwić składanie zamówień w wersji elektronicznej (za pośrednictwem strony www lub dedykowanej aplikacji). Powyższa funkcjonalność musi umożliwiać m.in.: 1) uwierzytelnianie użytkowników uprawnionych do składania zamówień za pomocą unikalnego loginu i hasła, 2) uwierzytelnianie użytkowników uprawnionych do zatwierdzania zamówień za pomocą unikalnego loginu i hasła, 3) składanie zamówień spośród asortymentu wymienionego w niniejszej siwz, z zastosowaniem cen jednostkowych z oferty wykonawcy. Każde zamówienie musi posiadać podsumowanie wartości zamawianego towaru, 4) korygowanie zamówienia przez osoby uprawnione do zatwierdzania zamówień, 5) raportowanie wykonania zamówienia poprzez podanie wartości i ilości dostarczonych asortymentów w rozbiciu na poszczególne jednostki Sądu oraz sumaryczną wartość realizacji zamówienia w danym okresie, 6) zgłoszenie zamówienia do realizacji tylko i wyłącznie po weryfikacji i zatwierdzeniu przez uprawnioną osobę. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 202800.57 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Spółka jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 202800,57
  • Oferta z najniższą ceną: 202800,57 oferta z najwyższą ceną: 202800,57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.