eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.25.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.25.2015
Numer ogłoszenia: 353504 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166857 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie, ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8144206, faks 91 81-44-222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.25.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do siedziby Zamawiającego Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie. 3.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierając opis parametrów sprzętu komputerowego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wymieniony w załączniku sprzęt informatyczny winien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3.3. Zamawiający akceptuje rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 8 do SIWZ. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ lub lepsze. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wykonawca zobowiązany jest wskazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 3.4. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wykonawca określi w załączniku nr 8 do SIWZ parametry techniczne oferowanego przez siebie sprzętu lub oprogramowania w taki sposób by wykazać równoważność oferowanego rozwiania. 3.5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, 2. wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 3. wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych, 4. wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 3.6. Zamawiający wymaga aby sprzęt będący przedmiotem zamówienia objęty był okresem gwarancji opisanym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wydłużenie okresu gwarancji będzie punktowane w jednym z kryteriów oceny ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CT ALFA Sp. z o.o., ul. Gen. Sikorskiego 9, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250428,00

  • Oferta z najniższą ceną: 215010,15 / Oferta z najwyższą ceną: 269732,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.