eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. - 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Ogłoszenie nr 353418 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.

Opole: Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. - 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5213

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 14551

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 531421584, ul. ul. Książąt Opolskich  27, 45-005  Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 4414069, faks 77 4414071, e-mail zamowienia@zdp.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.opole.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. - 2 zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. w podziale na 2 zadania Zadanie 1 - Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych samochodem ciężarowym o ładowności 20 -25 ton - 10000 km (dopuszcza się zestaw o ładowności ok. 20 - 25 ton t.j. samochód + przyczepa) Zadanie 2- Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych samochodem ciężarowym o ładowności 5 - 10 ton - 1150 godz. Ilości kilometrów i godzin przyjęto szacunkowo. Rozliczenie - miesięczne według faktycznie wykonanych i potwierdzonych kilometrów / godzin pracy


II.4) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.02.2016-19.12.2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych samochodem ciężarowym o ładowności 20 -25 ton
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/02/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Usługowo-Handlowa Krystian Stein,  ,  ul. Lajkonika 12,  45-831,  Opole,  kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 26000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych. samochodem ciężarowym o ładowności 5 - 10 ton
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/02/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Transportowo-Sprzętowe Roboty Budowlano-Drogowe Kędzior Jerzy,  ,  ul. Raciborska 8,  45-135,  Opole,  kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 71300 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zaistnienie potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót. W Ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu ogłoszonym przed dniem wejścia w życie nowelizacji ustawy Pzp przewidziano udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z kosztorysem ofertowym dot. zamówienia uzupełniającego


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na podstawie art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) Zamawiający przewidział w SIWZ udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przed nowelizacją ( 50 % ) oraz dopuścił w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy/ców robót podstawowych) zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jakie obejmuje niniejsze postępowanie (do 50% wartości szacowanej) - w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W/w zamówienie udzielane jest w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr 12/U/2016 z dnia 05.02.2016 roku i zostało przewidziane w SIWZ i w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego oraz stanowi 33,35 %, a więc mniej niż 50% (usługi) wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.