Ogłoszenie nr 353418 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Opole: Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. - 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5213
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 14551
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
531421584, ul.
ul. Książąt Opolskich
27,
45-005
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 4414069, faks
77 4414071, e-mail
zamowienia@zdp.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.opole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. - 2 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje usługi transportowe związane z bieżącym i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w powiecie opolskim w 2016r. w podziale na 2 zadania Zadanie 1 - Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych samochodem ciężarowym o ładowności 20 -25 ton - 10000 km (dopuszcza się zestaw o ładowności ok. 20 - 25 ton t.j. samochód + przyczepa) Zadanie 2- Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych samochodem ciężarowym o ładowności 5 - 10 ton - 1150 godz. Ilości kilometrów i godzin przyjęto szacunkowo. Rozliczenie - miesięczne według faktycznie wykonanych i potwierdzonych kilometrów / godzin pracy
II.4) Główny kod CPV:
60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.02.2016-19.12.2016
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługi transportowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych samochodem ciężarowym o ładowności 20 -25 ton |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/02/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Usługowo-Handlowa Krystian Stein,
,
ul. Lajkonika 12,
45-831,
Opole, kraj/woj.
opolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługi transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych. samochodem ciężarowym o ładowności 5 - 10 ton |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/02/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Usługi Transportowo-Sprzętowe Roboty Budowlano-Drogowe Kędzior Jerzy,
,
ul. Raciborska 8,
45-135,
Opole, kraj/woj.
opolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zaistnienie potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót. W Ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu ogłoszonym przed dniem wejścia w życie nowelizacji ustawy Pzp przewidziano udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z kosztorysem ofertowym dot. zamówienia uzupełniającego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na podstawie art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) Zamawiający przewidział w SIWZ udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przed nowelizacją ( 50 % ) oraz dopuścił w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy/ców robót podstawowych) zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jakie obejmuje niniejsze postępowanie (do 50% wartości szacowanej) - w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W/w zamówienie udzielane jest w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr 12/U/2016 z dnia 05.02.2016 roku i zostało przewidziane w SIWZ i w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego oraz stanowi 33,35 %, a więc mniej niż 50% (usługi) wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.