eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNEGO PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI WYSZYNY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Budzyń: BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNEGO PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI WYSZYNY
Numer ogłoszenia: 353384 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń , ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNEGO PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI WYSZYNY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresy prac przy budowie nowego zaplecza socjalnego (powierzchnia zabudowy:272,80m2, kubatura obiektu 1.505,00m3): a) branża budowlana w tym: roboty ziemne, roboty fundamentowe, izolacje fundamentów, zasypanie fundamentów(podłoża, posadzki), roboty murarskie, stropy i elementy żelbetowe, ścianki działowe, dach, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka, elewacja b) branża sanitarno-kanalizacyjna w tym: przyłącze i sieć kanalizacji deszczowej, przyłącze wodociągowe, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja wodociągowa, technologia kotłowni gazowej. c) instalacje elektryczne w budynku: wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnie i tablice, instalacja oświetlenia ,siły i wentylacji, instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych d) uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń łącznie z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i pozwoleniem na użytkowanie obiektu budowlanego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił wadium w wysokości : 15.000,00zł (pietnascietysięcyzłotych00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: - spełnienie przez oferenta warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z 2004r ze zmianami) - nie podleganie przez oferenta wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiadanie przez oferenta doświadczenia w realizacji inwestycji - robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot zamówienia (wykaz prac z referencjami inwestorów) Sposób oceny spełnienia warunków przez oferentów : na podstawie załączonych dokumentów według zasady (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu( dokumenty obowiązkowe, które należy załączyć do oferty) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych(ze zmianami), zamawiający wymaga od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. dowód wniesienia wadium. Dokumenty potwierdzające posaiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i sosobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ) 2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostepnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urzadzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wcześniej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. (wykaz - autorstwa oferenta) 3. Wykaz kierownictwa odpowiedzialnego za realizację prac z dołączonymi kopiami ich uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w branżach: - budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznych łącznie z aktualnym wpisem tych osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. W przypadku wystąpienia podwykonawców - wykaz prac,zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (bez podawania nazw firm) (wykaz autorstwa oferenta) 5. Udzielenie na odrębnym oświadczeniu pisemnej 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. UWAGA Dokumenty wystawione przez właściwe instytucje załączamy w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii, natomiast sporządzone (wystawione) przez Wykonawcę powinny być w formie oświadczeń. INNE DOKUMENTY KTÓRE OFERENT MUSI BEZWARUNKOWO ZŁOŻYĆ: a) wypełniony druk oferty zał. Nr 1 do SIWZ b) wypełnione kosztorysy ślepe-ofertowe zał. Nr 2 do SIWZ ( 3 komplety : branża budowlana, sanitarna, elektryczna) Kosztorysy należy sporządzić w jednej wersji korzystając z załączonych do SIWZ przedmiarów ( do wyboru wersja PDF lub ATH) Wartości końcowe poszczególnych kosztorysów muszą obejmować cenę netto i brutto danej branży. c) wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 4 do SIWZ d) zaparafowany i podpisany na ostatniej stronie wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ e) wypełnione zestawienie rzeczowo-finansowe operacji zał. nr 6 f) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji : zał. nr 7 do SIWZ ( wartości powinny być zgodne z tabelą elementów scalonych w wypełnionych kosztorysach poszczególnych branż).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Budzyn, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń lub osobiście w UG Budzyń w ref. Zamówień Publicznych Inwestycji i Rolnictwa pok. Nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Budzyniu, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków z Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 (działanie: Odnowa i rozwój wsi).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.