To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Ruda Śląska: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa parkingu przy ul. Grodzkiej 9 (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 353356 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327032 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa parkingu przy ul. Grodzkiej 9 (2 zadania).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Inspektor nadzoru w czasie trwania budowy sprawuje kontrolę nad jej przebiegiem w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy: a) kontrola jakości wykonywanych robót, stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, normami podstawowymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, b) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową c) kontrola terminowości robót, d) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót. 1.2. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzorowania. 1.3. Inspektor nadzoru w porozumieniu z kierownikiem budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 1.4. Inspektor nadzoru ma obowiązek czuwania nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 1.5. Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia i odebrania (łącznie z wpisem do Dziennika Budowy) robót ulegających zakryciu lub zanikowych, najpóźniej w ciągu 3-ch dni roboczych po zgłoszeniu ich przez kierownika budowy. 1.6. Inspektor nadzoru może żądać dokonania przez wykonawcę robót, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania. Jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, 1.7. Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia i potwierdzenia wykonania określonych w umowie etapów inwestycji obiektów lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru w zakresie w jakim zgodnie z umową mogą one być przedmiotem oddzielonego fakturowania. 1.8. Inspektor nadzoru ma obowiązek: a) uczestniczenia w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, b) stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 2. Obowiązki inspektora nadzoru związane z odbiorem obiektu lub robót. 2.1. Inspektor nadzoru sprawdza kompletność przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem. 2.2. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego i przekazywaniu obiektu użytkownikowi. 2.3. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia dokumentacji powykonawczej budowy. 3. Obowiązki inspektora nadzoru w okresie gwarancji, rękojmi: 3.1. Inspektor nadzoru bierze udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad. 3.2.Inspektor nadzoru kontroluje usunięcie wad przez wykonawcę robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budowa parkingu przy ul. Grodzkiej 9 w branży drogowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOSBUD sp. z o.o., ul. Przemysłowa, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1474,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1490,00
Oferta z najniższą ceną: 1490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6888,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Budowa parkingu przy ul. Grodzkiej 9 w branży instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH "KRASOŃ" JÓZEF KRASOŃ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH "KRASOŃ" JÓZEF KRASOŃ
- Przedsiębiorstwo Usług inżynieryjnych Krasoń, Józef Krasoń, ul. Andromedy 4/18, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 665,00
Oferta z najniższą ceną: 665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 665,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13a w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa medycznego ciekłego azotu do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Cegielnianej 30 w Rudzie Śląskiej
- Ad.261.2.2024 REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
- "Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.