eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › II przetarg na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Nadleśnictwa Niepołomice nad realizacją zadań. Budowa nowej dostrzegalni ppoż. na działce 1936 i modernizacja istniejących dostrzegalni oraz dostawa, montaż sprzętu i urządzeń do monitorowania lasów, i uruchomienie środków łączności. . Wykonanie modernizacji 4 zbiorników ppoż. zlokalizowanych w leśnictwie Dziewin(oddz. 50 i 4), Kłaj (oddz. 186), Baczków (oddz. 234), w celu wzmocnienia systemu ochrony przeciwpożarowej lasów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Niepołomice: II przetarg na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Nadleśnictwa Niepołomice nad realizacją zadań: . Budowa nowej dostrzegalni ppoż. na działce 1936 i modernizacja istniejących dostrzegalni oraz dostawa, montaż sprzętu i urządzeń do monitorowania lasów, i uruchomienie środków łączności. . Wykonanie modernizacji 4 zbiorników ppoż. zlokalizowanych w leśnictwie Dziewin(oddz. 50 i 4), Kłaj (oddz. 186), Baczków (oddz. 234), w celu wzmocnienia systemu ochrony przeciwpożarowej lasów.
Numer ogłoszenia: 353352 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niepołomice, ul. Myśliwska 41, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, tel. 012 2811566, faks 012 2812812.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa w zarządzie PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Nadleśnictwa Niepołomice nad realizacją zadań: . Budowa nowej dostrzegalni ppoż. na działce 1936 i modernizacja istniejących dostrzegalni oraz dostawa, montaż sprzętu i urządzeń do monitorowania lasów, i uruchomienie środków łączności. . Wykonanie modernizacji 4 zbiorników ppoż. zlokalizowanych w leśnictwie Dziewin(oddz. 50 i 4), Kłaj (oddz. 186), Baczków (oddz. 234), w celu wzmocnienia systemu ochrony przeciwpożarowej lasów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad pracami prowadzonymi w ramach projektu Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2 2. Do zadań wykonawcy należeć będzie : 2.1 Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno budowlanymi 2.2 Kontrola ilości i jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych. 2.3 Kontrolowanie robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone stosownymi wpisami do dziennika budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego 2.4 sporządzenie notatek o stanie zaawansowania prac w ramach realizacji robót budowlanych, sporządzanych nie rzadziej niż raz w tygodniu. 2.5 Uczestniczenia we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którakolwiek ze stron procesu inwestycyjnego. 2.6 Kontrolowanie czy zastosowane materiały i sposób ich montażu jest zgodny z wymaganiami i przepisami prawa a w szczególności prawa budowlanego oraz przepisami dotyczącymi ochrony przyrody. 2.7 Współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych. 2.8 Pisemne informowanie Zamawiającego o ewentualnych trudnościach w realizacji robót budowlanych. 2.9 Przedstawienie wykazu telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.10 Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu niezwłocznie po ich wykonaniu (co najmniej raz dziennie), natomiast pozostałych odbiorów w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy. 2.11 Dokonywanie odbiorów budowlanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12 Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót budowlanych do odbioru oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych. 2.13 Nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów BHP, p-poż, ochrony środowiska i ochrony przyrody. 2.14 Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń. 2.15 Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną. 2.16 Wyegzekwowanie, aby wykonawca robót budowlanych po ich wykonaniu przygotował i złożył Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym: a) dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów (atesty) i urządzeń b) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego odnoszące się do jego realizacji. c) instrukcje (w języku polskim ) zastosowanych urządzeń d) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń 2.17 Przygotowanie operatu kolaudacyjny w części za która odpowiada Zamawiający, na którą składa się co najmniej: 1. Dokument powołujący komisję odbiorową 2. Protokół odbioru końcowego 3. Oświadczenie inspektora nadzoru o wykonaniu robót zgodnie z umową i projektem 4. Projekt budowlany 5. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót 6. Decyzje związane z projektem, np. pozwolenie wodno prawne, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000, itp. 7. Pozwolenie na użytkowanie 8. Uzasadnienie inwestycji 9. Pozycja w planie inwestycyjnym lub zgoda na wykonanie 10. Podsumowanie projektu: a) Nazwa zadania b) W ramach programu c) Numer projektu d) Nr umowy e) Nr aneksu f) Opis wykonawców g) Podmioty wykonujące i podwykonujące h) Zgody, opinie i) Efekty końcowe projektu, ilości j) Osiągnięte wskaźniki: liczba k) Promocja projektu _ dokumentacja fotograficzna tablicy przy Nadleśnictwie l) Finansowanie projektu: własne, obce Forma dokumentów: kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem 3 Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych wykonanych robót, - sprawdzanie kompletności dokumentów podlegających odbiorowi. 4 Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych, w tym m.in. dokumentacji technicznej powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną , obmiarów wykonanych robót, kosztorysów powykonawczych i protokołów. 5 Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę i przedkładanie ich w terminie 7 dni Zamawiającemu, 6 Uczestniczenie w odbiorze gwarancyjnym i pogwarancyjnym. 7 Przygotowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych 8 Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. wszelkie ewentualne opłaty administracyjne, w tym ewentualna opłata skarbowa, związane z uzyskaniem przedmiotowej decyzji obciążają Wykonawcę. 9. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim został określony w dokumentacjach projektowych sporządzonych dla każdego planowanego obiektu będących załącznikami do niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat II w ramach działania 226 - Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniem Budowa nowej dostrzegalni ppoż. na działce 1936 i modernizacja istniejących dostrzegalni oraz dostawa, montaż sprzętu i urządzeń do monitorowania lasów, i uruchomienie środków łączności.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRA-TEL Sp. z o.o., ul. Żorska 14, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34515,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.