eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One (AiO) dla jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Szczecin: Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One (AiO) dla jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 353352 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284368 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One (AiO) dla jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu (All-in-One) AiO dla jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części zwanych dalej (Zadaniami): Zadanie nr 1 obejmuje dostawę:. a) komputer stacjonarny typu (All-in-One) z klawiaturą i myszą, listwą zasilającą - posiadający funkcję bootowania systemu z pamięci typu pendrive oraz z karty SD - 194 szt. b) pendrive 8 GB - 194 szt. c) karta SD 4 GB - 194 szt. d) karta WiFi- USB .- 184 szt. Zadanie nr 2.obejmuje dostawę: a) Komputer stacjonarny typu All-in-One z klawiaturą i myszą - 6 szt. Zadanie nr 3 obejmuje dostawę: a) Drukarka laserowa z wbudowaną karą sieciową wraz z zapasem tonera na wykonanie 7000 wydruków - 95 szt. Zadanie nr 4 obejmuje dostawę: a) Router ADSL - 82 szt. b) Router 3G - 102 szt. Zadanie nr 5 obejmuje dostawę: a) Toner czany standardowo na 18000 wydruków - 10 szt. b) Toner magenta standardowo 10000 wydruków - 6 szt. c) Toner cyan standardowo na 10000 wydruków - 7 szt. d) Toner yellow standardowo na 10000 wydruków - 8 szt. Tonery muszą się charakteryzować jakością spełniającą wymóg utrzymania gwarancji producenta dla urządzenia SHARP MX-2310U..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 32.36.00.00 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: a) komputer stacjonarny typu (All-in-One) z klawiaturą i myszą, listwą zasilającą - posiadający funkcję bootowania systemu z pamięci typu pendrive oraz z karty SD -194 szt. b) pendrive 8 GB - 194 szt. c) karta SD 4 GB - 194 szt. d) karta WiFi- USB - 184 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o., ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315447,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 407840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 407840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 569613,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: a) Drukarka laserowa z wbudowaną karą sieciową wraz z zapasem tonera na wykonanie 7000 wydruków - 95 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o., ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98476,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230895,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: a) Router ADSL - 82 szt. b) Router 3G - 102 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o., ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15626,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18174,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18174,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25798,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: a) Toner czany standardowo na 18000 wydruków - 10 szt. b) Toner magenta standardowo 10000 wydruków - 6 szt. c) Toner cyan standardowo na 10000 wydruków - 7 szt. d) Toner yellow standardowo na 10000 wydruków - 8 szt. Tonery muszą się charakteryzować jakością spełniającą wymóg utrzymania gwarancji producenta dla urządzenia SHARP MX-2310U.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DIP Elżbieta Dziakiewicz, Jerzy Dziakiewicz, Marek Pietkiewicz Sp. Jawna, ul. Budziszyńska, 70-023 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7756,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7676,83

  • Oferta z najniższą ceną: 7676,83 / Oferta z najwyższą ceną: 7676,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.