eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Świecie: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
Numer ogłoszenia: 35333 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza , ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 08 305, faks 52 33 24 541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych - określenie ilości. 2. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 28 zadań: ZADANIE NR 1 - WORKI NA ODPADY KOMUNALNE I NIEBEZPIECZNE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2 - ŚCIERKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3 - GĄBKI, ZADANIE NR 4 - KOSTKI I WKŁADY DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH, ZADANIE NR 5 - PREPARAT DO UDRAŻNIANIA RUR, ZADANIE NR 6 - PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW, ZADANIE NR 7 - PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI, ZADANIE NR 8 - PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI, ZADANIE NR 9 - PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI, ZADANIE NR 10 - PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI ZE SKÓRY NATURALNEJ I SZTUCZNEJ, ZADANIE NR 11 - ZESTAWY SPRZATAJĄCE I ARTYKUŁY WYMIENNE, ZADANIE NR 12 - NAKŁADKI (MOPY) (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 13 - AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 14 - SZCZOTKI, KIJE, ZADANIE NR 15 - KOSZE, ZADANIE NR 16 - AKCESORIA DO HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 17 - ARTYKUŁY PLASTIKOWE, ZADANIE NR 18 - CERATA (wymagane złożenie oferty wraz z próbką), ZADANIE NR 19 - ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 20 - ARTYKUŁY FRYZJERSKIE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami dot. pkt 2 i 4), ZADANIE NR 21 - ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 22 - WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 23 - WYCIERACZKI, ZADANIE NR 24 - PROSZEK DO PRANIA, ZADANIE NR 25 - ŚRODEK OWADOBÓJCZY, ZADANIE NR 26 - ARTYKUŁY PAPIEROWE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 27 - DOZOWNIKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 28 - CZAJNIK. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie terminu płatności 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Tylko dla zadania nr 6 i 8 - za zaoferowanie przeprowadzenia szkolenia pracowników szpitala z właściwego przygotowania i stosowania preparatów Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty: 1 pkt za zaoferowanie przeprowadzenia szkolenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy; 2 pkt. za zaoferowanie przeprowadzenia szkolenia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 6. Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte z wybranymi Wykonawcami na okres 12 miesięcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 8. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty: 1 pkt za trzydniowy termin dostawy, 2 pkt. za dwudniowy termin dostawy. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 10. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 18.42.40.00 - Rękawice 18.93.00.00 - Worki i torby 39.54.20.00 - Szmaty 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.1 Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 2600 zł (słownie złotych: tysiąc czterysta), a w przypadku złożenia ofert częściowych wadium powinno być wniesione w wysokości: ZADANIE NR 1 - WORKI NA ODPADY KOMUNALNE I NIEBEZPIECZNE 300 zł (trzysta) ZADANIE NR 6 - PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW 200 zł (dwieście) ZADANIE NR 7 - PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI 200 zł (dwieście) ZADANIE NR 8 - PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI 600 zł (sześćset) ZADANIE NR 20 - ARTYKUŁY FRYZJERSKIE 100 zł (sto) ZADANIE NR 26 - ARTYKUŁY PAPIEROWE 1200 zł (tysiąc dwieście Na pozostałe zadania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Więcej informacji w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże należyte wykonanie przynajmniej 1 dostawy artykułów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej do podmiotu działającego w ochronie zdrowia (w szczególności szpital, klinika, przychodnia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) dla wybranych produktów (jest to szczegółowo określone w załączniku nr 3 do SIWZ): a) etykiety oferowanego preparatu, b) karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego, c) pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym, d) atestu PZH HŻ, e) instrukcji sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonywania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji; 2) nieodpłatnych próbek - po 1 szt. oferowanych produktów następujących pozycji formularza cenowego: a) zadanie nr 1 - wszystkie pozycje; b) zadanie nr 2 - wszystkie pozycje; c) zadanie nr 12 - wszystkie pozycje; d) zadanie nr 13 - wszystkie pozycje; e) zadanie nr 18; f) zadanie nr 20 - tylko pozycje 2 i 4; g) zadanie nr 22 - wszystkie pozycje; h) zadanie nr 26 - wszystkie pozycje; i) zadanie nr 27 - wszystkie pozycje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca złoży ofertę wraz z pełnomocnictwem (ciągiem pełnomocnictw) do podpisania oferty (jeżeli dotyczy), o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru sądowego). Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Pisemna informacja dotycząca potencjału podmiotu trzeciego, na który powołuje się Wykonawca, pozwalająca na dokonanie oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów. Zamawiający wymaga, aby informacja zawierała w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacyjno-Prawny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza 86 - 100 Świecie ul. Sądowa 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza 86 - 100 Świecie ul. Sądowa 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.