eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice - kod statystyczny 241309_2, obrębów ewidencyjnychŚwiętoszowice - identyfikator obrębu 0016, Czekanów - identyfikator obrębu 0002, Szałsza - identyfikator obrębu 0015, Przezchlebie - identyfikator obrębu 0013, Ziemięcice - identyfikator obrębu 0021.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Ogłoszenie nr 353240 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.

Tarnowskie Góry: Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice - kod statystyczny 241309_2, obrębów ewidencyjnych: Świętoszowice - identyfikator obrębu 0016, Czekanów - identyfikator obrębu 0002, Szałsza - identyfikator obrębu 0015, Przezchlebie - identyfikator obrębu 0013, Ziemięcice - identyfikator obrębu 0021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321813-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, krajowy numer identyfikacyjny 27628546000000, ul. ul. Karłuszowiec  5, 42600   Tarnowskie Góry, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727, e-mail zamowienia@tarnogorski.pl; organizacyjny@tarnogorski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice - kod statystyczny 241309_2, obrębów ewidencyjnych: Świętoszowice - identyfikator obrębu 0016, Czekanów - identyfikator obrębu 0002, Szałsza - identyfikator obrębu 0015, Przezchlebie - identyfikator obrębu 0013, Ziemięcice - identyfikator obrębu 0021.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w celu utworzenia pełnego zbioru danych ewidencyjnych dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Świętoszowice, Czekanów, Szałsza, Przezchlebie, Ziemięcice zgodnie z treścią § 55 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 1034), zwanego dalej rozporządzeniem, oraz projektem modernizacji stanowiącym załącznik nr 8 SIWZ. 2. Zakres prac do wykonania. 1)Utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, zawierającej wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia. 2)Pozyskanie danych geodezyjno-prawnych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Tarnowskich Górach, zwanego dalej Ośrodkiem, oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 3)Weryfikacja i uzupełnienie istniejącej w Ośrodku bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz. 4)Weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających. 5)Weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków. 6)Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali. 7)W przypadku gdy istniejąca dokumentacja nie spełnia wymogów rozporządzenia, położenie punktów granicznych należy określić na podstawie terenowych pomiarów geodezyjnych wykorzystując dokumentację znajdującą się w Ośrodku. Ustalenie i pomiar granic wykonać stosownie do §§ 37, 38, 39 rozporządzenia. 8)W przypadku stwierdzenia niezgodności danych dotyczących granicy obrębu, ze stanem prawnym nieruchomości, należy ustalić przyczyny takiego stanu i zależnie od wyniku analizy dokonać sprostowania danych. Należy dokonać uzgodnienia granic obrębu z granicami obrębów sąsiednich, uzgodnienia załączyć do operatu. 9)Obliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i porównanie z powierzchnią ewidencyjną. 10)Obliczenie powierzchni użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych, wyrównanie ich do powierzchni działki oraz sporządzenie 2 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych. 11)Wprowadzenie do operatu ewidencyjnego zmian wynikających z wykazów sporządzonych przez Wykonawcę wraz z przygotowaniem zawiadomień o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia. 12)Założenie ewidencji budynków i lokali. 13)Przeprowadzenie kontroli spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności obiektów mapy z częścią opisową operatu ewidencyjnego. 14)Skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do weryfikacji przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. 15)Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie zgłoszonych uwag przez strony. 16)Zaimplementowanie zintegrowanych danych ewidencyjnych do bazy sytemu informatycznego Starostwa: a)uzupełnienie operatu ewidencyjnego o zmiany, które wpłynęły do Starostwa w trakcie wyłożenia operatu, b)wygenerowanie i kontrola plików SWDE. 17)Skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej weryfikacji w zakresie zmian wynikających ze zgłoszenia podczas wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego uwag. 3.Ogólne warunki techniczne wykonania prac: 1)Wykonawca przeprowadzi prace w sposób zgodny z przepisami rozporządzenia oraz innymi obowiązującymi przepisami. 2)Przeprowadzenie niezbędnych modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu. 3)Zebranie informacji do baz danych ewidencyjnych pozwalających na utworzenie podstawowych raportów o których mowa w § 22 rozporządzenia tj. rejestr gruntów, rejestr budynków, rejestr lokali, kartoteka budynków, kartoteka lokali, mapa ewidencyjna. 4. Harmonogram prac. 1) Etap I - Prace przygotowawcze i analiza istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych. Uwaga: W celu stwierdzenia kompletności materiałów mapę przeglądową, spis szkiców katastralnych oraz segregator z ponumerowanymi szkicami należy przedstawić do wglądu Zamawiającemu przed przystąpieniem do dalszego opracowania. 2) Etap II - Wykonanie warstwy graniczników, warstwy granic i warstwy działek ewidencyjnych. Uwaga: Zakończeniem etapu II jest warstwa graniczników, warstwa granic działek oraz warstwa działek w GEOBAZIE. Na podstawie materiałów przekazanych przez Wykonawcę, Zamawiający sporządzi własny raport niezgodności i porówna go z raportem Wykonawcy. W razie wystąpienia różnic Wykonawca jest zobowiązany do ich wyjaśnienia i usunięcia. 3) Etap III - Wykonanie warstwy budynków, użytków, granic, granic użytków i użytków gruntowych. Uwaga: Zakończeniem etapu III są warstwy konturów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych oraz zaktualizowane warstwy budynków, rejonów i obwodów statystycznych oraz numeracji dróg publicznych wraz z atrybutami w GEOBAZIE. 4) Etap IV - Postępowanie formalno - prawne, wyłożenie projektu operatu. Uwaga: Przed rozpoczęciem wyłożenia baza danych opisowych i graficznych zostanie ponownie poddana weryfikacji przez Zamawiającego i po uzyskaniu pozytywnej opinii zostanie dopuszczona do wyłożenia. 5) Etap V - Wprowadzenie zmian do części opisowej operatu ewidencyjnego. Uwaga: Zakończeniem etapu V będzie numeryczna mapa ewidencyjna, zawierająca wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia, spójna z częścią opisową operatu ewidencji gruntów i budynków. 5.Ustalenia dodatkowe. 1)Zamawiający zawrze z wyłonionym w przetargu nieograniczonym Wykonawcą umowę z wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu Cywilnego na wykonanie przedmiotu umowy. 2)Na czas wykonywania prac założony zostanie dziennik robót, w którym wpisywane będą wszystkie dodatkowe czynności, a także uwagi i żądania obu stron. Wpisów do dziennika mogą dokonywać tylko osoby upoważnione do tego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3)Wszystkie obiekty mapy numerycznej pochodzące z opracowań powstałych w ramach prac zgłoszonych w Ośrodku opisać pełnym numerem KERG, zgodnie z formatem, o którym mowa w ustępie 5 punkt 9 rozdziału I SIWZ w atrybucie KERG plików shape. 4)Połączenie wykonanych warstw graficznych z częścią opisową odbywać się będzie bezpośrednio na tych warstwach w bazie danych i zostanie wykonane przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. 5)Po wprowadzeniu do GEOBAZY warstw, o których mowa w ustępie 6 punkty 15, 16, 17, 46, 47, rozdziału I SIWZ, Zamawiający przystąpi do kontroli otrzymanej dokumentacji. 6)Protokół kontroli dokumentacji geodezyjnej powstałej w wyniku realizacji każdego z etapów prac sporządzony zostanie nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji do kontroli. Po usunięciu ewentualnych usterek wyszczególnionych w protokołach kontroli Wykonawca przekaże dokumentację do ponownego sprawdzenia. Ponowna kontrola zostanie przeprowadzona w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania dokumentacji do ponownego sprawdzenia. 7)Protokół zdawczo-odbiorczy z każdego etapu prac zostanie podpisany niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego braku usterek. Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury za poszczególne etapy prac. 8) W celu wprowadzenia zmian do komputerowej bazy danych Zamawiający udostępni Wykonawcy minimum 3 stanowiska komputerowe z aplikacją "Kataster W/Z" i dostępem do drukarki, natomiast Wykonawca zapewni papier niezbędny do wykonania wydruków, tonery, oraz druki potwierdzeń odbioru. 9)Wykonawca zapewni osobom wprowadzającym zmiany do komputerowej bazy danych szkolenie z zakresu obsługi programu "Kataster W/Z", potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem. 10)Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego roboty. 11)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.) w zakresie realizacji zamówienia co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43, pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą P. G. i K., które będą realizowały prace polegające na kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72312000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT310000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RGProjekt Sp. z o.o.,  buro@rgprojekt.com,  ul. Skotnicka 210,  30-394,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 294277,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294277,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 573456,75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.