eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › DOZÓR I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Mrągowo: DOZÓR I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1
Numer ogłoszenia: 353210 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318632 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7419580, faks 089 7419590.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOZÓR I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na : 1. Dozorze obiektów Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie położonych przy ulicy Nowogródzkiej 1 przez jednego pracownika w dni robocze od godz. 15.00 do 7.00 dnia następnego, a w dni wolne od pracy całodobowo. Dozorowane obiekty położone są na działce o powierzchni 0,6650 ha, ogrodzone metalowym płotem o wysokości 1,5 m ( 2 bramy wjazdowe - obsługa manualna). Na działce zlokalizowane są następujące obiekty: budynek główny, budynek portierni, budynek gospodarczy, wiaty. Przed złożeniem oferty zaleca się wykonanie wizji w terenie. Załącznik nr 4 - Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy 2. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń socjalnych i biurowych po godzinach pracy PZD polegające na: Sprzątaniu pomieszczeń socjalnych, biurowych, ciągów komunikacyjnych, toalet, szatni, sanitariatów o łącznej powierzchni około 600 m2 . 2.1 Zakres sprzątania zawiera załącznik nr 5 tj; wykaz powierzchni do sprzątania oraz zakres usług sprzątania i utrzymania czystości obiektów użytkowanych przez Zamawiającego . 2.2 Wykonawca w ramach usługi sprzątania zobowiązany jest dostarczać Środki czystości oraz materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, wkłady dezynfekująco-czyszczące do WC i pisuarów, odświeżacze powietrza w aerozolu (nie należy wyposażać toalet w mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy) oraz zapewnić sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usługi. 2.3 Wszystkie środki i materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atest stosowanych środków czystości. 2.4 Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przeznaczone do składowania sprzętu i środków czystości, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. 2.5 Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP Sp. z o.o., ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70798,80

  • Oferta z najniższą ceną: 70798,80 / Oferta z najwyższą ceną: 136411,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.