eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Jordanów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów.
Numer ogłoszenia: 353180 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1/ Przedmiot zamówienia stanowi z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych : zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów 2/ Zakres usług obejmuje: - odśnieżanie jezdni na całej szerokości - odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań - posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome - w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości - - materiał do posypywania zabezpiecza na koszt własny Zleceniobiorca (Wykonawca) - usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg po zakończeniu sezonu zimowego. Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w IV standardzie: - droga Naprawa przez Wieś długości - 5360 m - Naprawa -droga Dyrdołowa długości - 810 m - Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: - Łętownia - droga Zembolowa - 1630 m - Łętownia - droga do Domu Pomocy Społecznej -760 m - Wysoka - droga Skawska - 2500 m Ogólna ilość - 11 060 m. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Jordanów w sezonie zimowym 2009-2010. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót określonych kosztorysem ofertowym. 3/ Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków z pkt . 1: ad. 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, ad. 2) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonali samodzielnie należycie minimum jedną robotę o wartości 60 000, 00 zł odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Dysponują odpowiednim sprzętem i osobami z posiadanymi uprawnieniami do obsługi n/w sprzętu: - pługo-piaskarki na pojazdach samochodowych szt 1 - pług z ciągnikiem kołowym szt 1 - koparko-ładowarka szt 1 - rozrzutnik do ciągnika szt 1 ad. 3) warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia , ad. 4) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w pkt. 2. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem, sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt . 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania co do daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. b)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ . Sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. c)Wykaz wykonanej samodzielnie co najmniej jednej usługi o wartości minimum 60 000,00 zł w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 , d)Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami w/g wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załączniki nr 4a i 4b. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r ( D. U. z 2004, Nr 71,poz. 646 ). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z podanym zakresem usługi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gmina-jordanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, II piętro za cenę 15 zł w godzinach 7 : 30 do 15 : 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.