eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Remont drogi gminnej Nr 160209C Służewo- Rożno-Parcele, Gmina Aleksandrów Kujawski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Aleksandrów Kujawski: Remont drogi gminnej Nr 160209C Służewo- Rożno-Parcele, Gmina Aleksandrów Kujawski
Numer ogłoszenia: 35313 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 160209C Służewo- Rożno-Parcele, Gmina Aleksandrów Kujawski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres rzeczowy zgodny z załącznikiem nr 7-kosztorys ofertowy oraz załącznikiem nr 8- opis techniczny do projektu wykonawczego. Przedmiotem zamówienia są: I. Roboty przygotowawcze (CPV 45100000-8): 1)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym- 1,504 km, 2)Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek betonowych- trylinki- 540 m2 , 3)Rozbiórka krawężnika betonowego- 460 m, 4)Rozbiórka obrzeży betonowych- 455 m, 5)Rozebranie słupków do znaków pionowych- 3 szt., 6)Rozebranie tarcz znaków pionowych- 3 szt., II. Odwodnienie korpusu drogowego (CPV 45232452-5): 7)Regulacja pionowa kratek ściekowych- 6 szt., 8)Regulacja zaworów wodociągowych- 5 szt., 9)Regulacja studzienek telekomunikacyjnych- 11 szt., III. Podbudowy (CPV 45233320-8): 10)Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża gł. do 30 cm pod zjazdami bitumicznymi- 362,91 m2 , 11)Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki brukowej- 197,41 m2, 12)Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni chodnika- 785,53 m2, 13)Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod umocnienie pobocza- opaska- 1229,50 m2, 14)Wykonanie warstwy odsączającej- podsypki piaskowej z piasku grubości 10 cm pod zjazdami- 560,32 m2, 15)Wykonanie warstwy odsączającej- podsypki piaskowej z piasku grubości 10 cm pod chodnik- 785,53 m2, 16)Mechaniczne oczyszczenie w- tw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznej drogi- 17095,50 m2, 17)Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych - podbudowy tłuczniowej na zjazdach - 0,4 kg/m2 - 362,91 m2 - istniejącej nawierzchni bitum. w ilości 0,3 kg/m2 - 8547,7 m2 - warstwa profilowa w ilości 0,2 kg/m2 - 8547,7 m2 18) Umocnienie pobocza - opaski z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm- 1229,5 m2, 19) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm pod zjazdami bitumicznymi- 362,91 m2, 20)Wykonanie podbudowy z betonu B-10 grubości 10 cm pod zjazdami indywidualnymi- 197,41 m2, IV. Nawierzchnie Bitumiczne ( PVC 45233220-7): 21)Wykonanie wzmocnienia - profilowania nawierzchni istniejącej z betonu asfaltowego wg. wyliczenia- 975,30 Mg, 22)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubość warstwy 4 cm- 8547,75 m2, 23)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubości 4 cm na zjazdach- 441,76 m2, 24)Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych śr. gr. w-wy 4 cm- 55 m2, V. Roboty wykończeniowe (PCV 54233120-6): 25)Ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 40 cm z kołnierzowymi wykończeniami pod zjazdami- 105 m, 26)Uzupełnienie poboczy z profilowaniem i zagęszczaniem- 629,0 m2 , 27)Odtworzenie rowów z profilowaniem skarp rowu- 1988,0 m, VI.Urządzenie bezpieczeństwa ruchu (PCV 45233290-8): Oznakowanie poziome: 28)Linie ciągłe- 4,80 m2, 29)Linie przerywane- 6,48 m2, 30)Strzałki i inne symbole- 1,58 m2, Oznakowanie pionowe 31)Oznakowanie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych pionowych- 16 szt., 32)Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków- 14 szt., 33)Przymocowanie tablic znaków drogowych o pow. do 4,5 m2- 6 szt., VII. Elementy ulic (PCV 45233252-0): 34)Ustawienie krawężnika betonowego 15×22×100 cm na ławie betonowej z oporem, beton B-15- 90mb, 35)Ustawienie krawężnika betonowego 15×30×100 cm na ławie betonowej z oporem, beton B-15- 380 mb, 36)Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm- 785,53 m2, 37)Wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8 cm- 197,41 m2, 38)Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 6×25 cm na ławie cement.- piaskowej- 386 mb, 39)Ustawienie obrzeży betonowych 8×30 na ławie cementowo- piaskowej grub. 5 cm- 70 mb, VIII. Inne roboty (PCV 45000000-7): 40)Geodezyjny pomiar powykonawczy- 1,504 km, 41)Oznakowanie robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu- 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.. 25 ust.1 lub pełnomocnictw , chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 SIWZ -Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6. wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ, 7. wykażą się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ (dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym (załącznik nr 7 do SIWZ), 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ ); 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4); 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; 8. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - załącznik nr 6; 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 SIWZ spełniać musi następujące wymogi: a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty , o których mowa w punkcie 12 i 13 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( oświadczenia, zobowiązania w oryginale)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski 87-700 Aleksandrów Kujawski Ul. Słowackiego 12 woj. Kujawsko-pomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski 87-700 Aleksandrów Kujawski Ul. Słowackiego 12 woj. Kujawsko-pomorskie pok. nr 1 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.