eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Zimowe utrzymanie i oczyszczanie dróg gminnych w miejscowości Brzeszcze i os. Paderewskiego w Jawiszowicach w sezonie 2009-2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Brzeszcze: Zimowe utrzymanie i oczyszczanie dróg gminnych w miejscowości Brzeszcze i os. Paderewskiego w Jawiszowicach w sezonie 2009-2010r.
Numer ogłoszenia: 353102 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie i oczyszczanie dróg gminnych w miejscowości Brzeszcze i os. Paderewskiego w Jawiszowicach w sezonie 2009-2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot robót. Przedmiotem robot jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miejscowości Brzeszcze oraz os. Paderewskiego w Jawiszowicach w sezonie 2009-2010 i obejmuje: odśnieżanie, zapobieganie powstaniu śliskości zimowej, zwalczaniu powstałej śliskości zimowej, zapobieganie powstaniu gołoledzi, szronu, lodowicy, przymarzaniu śniegu do nawierzchni, likwidowanie gołoledzi, szronu, cienkich i grubych warstw zlodowaciałego i ubitego śniegu, uszorstnieniu warstw lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu na nawierzchniach jezdni, chodników, placów, parkingów i przyulicznych ciągach ściekowych, wywozie na legalne składowisko odpadów komunalnych nadmiaru śniegu. Nawierzchnie jezdni mają być utrzymywane zgodnie z określonymi standardami. Nawierzchnie chodników mają być odśnieżone na całej długości i 80% szerokości oraz uszorstnione na całej odśnieżonej powierzchni a w przypadku, gdy szerokość chodnika przekracza 2,5 m, zimowe utrzymanie ma obejmować szerokość 2,0 m. Nawierzchnie parkingów mają być odśnieżone na całej powierzchni. Zimowe utrzymanie przyulicznych ciągów ściekowych polega na utrzymywaniu ich w stanie umożliwiającym prawidłowy odpływ wód. Oczyszczanie /sprzątanie/ jezdni, chodników, placów, parkingów i przyulicznych ciągów ściekowych i odwozem zmiotek na legalne składowisko odpadów komunalnych. długość jezdni do zimowego utrzymania ok. 60 km długość przyulicznych ciągów ściekowych ok. 840 m powierzchnia chodników do zimowego utrzymania ok. 54 tys. m2 powierzchnia parkingów do zimowego utrzymania ok. 30 tys. m2 długość jezdni do oczyszczania ok. 26 km długość przyulicznych ciągów ściekowych do oczyszczania ok. 840 m powierzchnia chodników do oczyszczania ok 54 tys. m2 powierzchnia parkingów do oczyszczania ok. 30 tys. m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; Warunkiem spełnienia pkt. 4. jest posiadanie i przedłożenie w ofercie : 1 2 a)zezwolenia na zbieranie i transport odpadów w Gminie Brzeszcze . Zezwoleniem może legitymować się wykonawca, bądź wskazany w ofercie podwykonawca b) zapewnienia z legalnego składowiska odpadów komunalnych odbioru odpadów stałych tj. zmiotek, śniegu. Zapewnieniem może legitymować się wykonawca, bądź wskazany w ofercie podwykonawca. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem spełnienia pkt.1) jest wykonanie co najmniej: Jednej usługi o zbliżonym charakterze o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia; Warunkiem spełnienia pkt. 2) jest posiadanie i przedłożenie w ofercie potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii: Certyfikatów systemu jakości PN-EN ISO 9001 oraz PN-EN 14001 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wymaganych prawem uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Warunkiem spełnienia pkt. 3) jest wykazanie uprawnień : Prawo jazdy kat. C- co najmniej 9 osób Operator koparko ładowarki - co najmniej 3 osoby 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca: Warunkiem spełnienia pkt. 4) jest wykazanie posiadania i przedłożenia w ofercie wykazu następującego sprzętu: 2 Na potrzeby realizacji zadania powinno zawsze znajdować się do dyspozycji: a 3 pługi na samochodach, w tym 2 posypywarki ( jedna przystosowana do solanki) b 1 pług na traktorze c 2 pługi na urządzeniach przystosowanych do odśnieżania chodników, w tym jedno z posypywarką e 1 koparko ładowarka o pojemności łyżki co najmniej 0,7 m3 f 1 zamiatarka o wydajności co najmniej 11 760 m2/h g 1 zamiatarka o wydajności co najmniej 7 200 m2/h 1 wytwornica solanki lub wskazany dostawca j W przypadku dysponowania sprzętem nie będącym własnością wykonawcy, do oferty należy dołączyć potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie stosownych umów. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, pokój nr 208.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Informatorium lub Sekretariat Urzędu Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Koszt SIWZ w wersji papierowej wynosi 12,oo PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.