eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa artykułów biurowych oraz butelek standardowych i nakrętek na butelki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Konin: Dostawa artykułów biurowych oraz butelek standardowych i nakrętek na butelki
Numer ogłoszenia: 353074 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278832 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz butelek standardowych i nakrętek na butelki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PAKIET 1 Butelki standardowe z podziałką i gwintem szklane i z PP (polipropylen) oraz nakrętki przezroczyste na butelki standardowe szklane i z PP (polipropylen). Lp. Asortyment Ilość szt. 1. Butelka szklana z gwintem i podziałką (poj. 140 ml) 3.360 2. Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką (poj. 230 ml) 3.360 3. Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką (poj. 140 ml) 2.464 4. Nakrętka przezroczysta na butelkę do art. wymienionego w pkt. 1,2 i 3. 5.200 Wymagania dotyczące dostawy: - Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w następujący sposób: Butelki szklane i z PP (polipropylen) oraz nakrętki przezroczyste na butelki - 1raz na kwartał (w dni robocze) - przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby WSZ w Koninie przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 zgodnie z zamówieniem składanym przez Zamawiającego - (Dział Zaopatrzenia) u Dostawcy z 5-dniowym wyprzedzeniem. - przedmiot zamówienia dostarczany będzie środkiem transportu Dostawcy na jego koszt i odpowiedzialność, zgodnie z obowiązującymi wymogami higieniczno - sanitarnymi oraz wymaganiami Dobrej Praktyki Higienicznej. -Dostawca przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia zobligowany jest do dostarczenia dla potrzeb Zamawiającego: 1.Fakturę Vat. 2.Numer serii oraz daty produkcji dla artykułów z faktury. 3.Deklarację zgodności na dostarczane artykuły. PAKIET 2 Artykuły biurowe LP.Przedmiot zamówienia Ilość TONERY 1.Toner HP 1200 50 sztuk 2.Toner 1300 40 sztuk 3.Toner 53A 100 sztuk 4.Toner HP 12A 260 sztuk 5.Toner Lexmark E-240 50 sztuk 6.Toner Samsung ML-2010 40 sztuk 7.Toner Samsung ML-3050 30 sztuk 8.Toner Brother TN2000 40 sztuk 9.Toner HP CB 540A 50 sztuk 10.Toner HP CB 541A 30 sztuk 11.Toner HP CB 542A 30 sztuk 12.Toner HP CB 543A 30 sztuk 13.Toner HP 36A 200 sztuk 14.Toner HP 35A 50 sztuk 15.Toner HP 530A 20 sztuk 16.Toner HP 531A 20 sztuk 17.Toner HP 532A 20 sztuk 18.Toner HP 533A 20 sztuk TUSZE 19.Tusz HP 78 50 sztuk 20.Tusz HP 21 80 sztuk 21.Tusz HP 22 50 sztuk 22.Tusz HP 56 180 sztuk 23.Tusz HP 15 80 sztuk ETYKIETA SAMPOPRZYLEPNA 24.Etykieta samoprzylepna 64,6 x 33,8 (1 opakowanie = 100 ark. ) 1200 opakowań KOPERTY 25.Koperta B-4 140.000 sztuk 26.Koperta B-5 142.000 sztuk 27.Koperta listowa biała C-6 100.000 sztuk 28.Koperta RTG 30.000 sztuk OBWOLUTA FOLIOWA 29.Obwoluta foliowa A4 800 opakowań (opakowanie = 100 sztuk) PAPIER KSERO 30.Papier ksero A4 7000 ryz 31.Papier ksero A3 2400 ryz SKŁADANKA KOMPUTEROWA 32.Składanka komputerowa 240 x 12 1 x 0 100 opakowań 33.Składanka komputerowa 240 x 12 1x1 60 opakowań 34.Składanka komputerowa 240 x 12 1x2 120 opakowań TAŚMA 35.Taśma OKI 320 140 sztuk SEGREGATOR 36.Segregator A4 70 mm 2000 sztuk PŁYTY I KOPEERTY CD 37.Płyty CD 20.000 sztuk 38.Płyta CD do nadruku 20.000 sztuk 39.Koperta do płyt CD 40.000 sztuk KOPERTY PŁACOWE 40.Koperta płacowa 120 opakowań (opakowanie = 600sztuk) Uwaga! W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dopuszcza się zaoferowanie produktów oryginalnych nie wyprodukowanych przez producenta urządzeń drukujących spełniających następujące warunki: a) materiały równoważne nie mogą być tworzone przez samo uzupełnianie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu. b)Producent materiałów alternatywnych przejmuje gwarancje producenta urządzeń. c) W przypadku awarii urządzeń spowodowanej stosowaniem wadliwego materiału eksploatacyjnego dostarczonego w ramach przetargu oferent zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze do momentu usunięcia awarii. d) oferent zapewnia odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od Zamawiającego. Oferent musi posiadać pozwolenie upoważnionych organów uprawniające do skupu zużytych materiałów eksploatacyjnych na potwierdzenie czego zobligowany jest dołączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 39.22.57.10 - Butelki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Butelki standardowe z podziałką i gwintem szklane i z PP (polipropylen) oraz nakrętki przezroczyste na butelki standardowe szklane i z PP (polipropylen)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o., ul. Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48945,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47470,56

  • Oferta z najniższą ceną: 47470,56 / Oferta z najwyższą ceną: 47629,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMIKA Marek Kocik, Grabieniec 56a, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430885,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272948,50

  • Oferta z najniższą ceną: 272948,50 / Oferta z najwyższą ceną: 291869,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.