Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-11-28
Og³oszenie nr 353063 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Poznañ: Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej dla Regionalnego Zarz±du Gospodarki Wodnej w Poznaniu w 2017 roku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:niePostêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
000079243, ul.
ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznañ, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
61 8567706, e-mail
, faks
61 8525731.
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Administracja Rz±dowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.poznan.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.poznan.rzgw.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Drog± pocztow±/ przesy³k± kuriersk±/ dostarczenie osobiste
Adres:
Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznañ, Biuro Podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej dla Regionalnego Zarz±du Gospodarki Wodnej w Poznaniu w 2017 roku
Numer referencyjny: NZ/18/2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliw p³ynnych: oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej dla Regionalnego Zarz±du Gospodarki Wodnej w Poznaniu w 2017 roku. 1. Planowana wielko¶æ dostaw paliwa w roku 2017 wynosi: 1) ON - 75 000,00 litrów, 2) Pb-95 - 40 000,00 litrów, 3) Pb-98 - 12 000,00 litrów, 4) produktów poza paliwowych wg potrzeb max do 4 % warto¶ci oszacowania kosztów paliwa. 2. Dostawa (sprzeda¿) paliw bêdzie realizowana w okresie od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. na zasadach zawartych w umowie sprzeda¿y podpisanej obustronnie przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego. 3. Dostawa (sprzeda¿) realizowana bêdzie przez sieæ stacji paliwowych Wykonawcy na terenie ca³ego kraju w systemie bezgotówkowym. 4. Pobieranie paliwa polegaæ bêdzie na sukcesywnym (w zale¿no¶ci od potrzeb) tankowaniu: - pojazdów s³u¿bowych Zamawiaj±cego do ich zbiorników, - do beczek lub kanistrów dla posiadanych statków, motorówek, pi³ spalinowych, kosiarek, z mo¿liwo¶ci± jednoczesnego zakup tzw. produktów poza paliwowych (gdy wykonawca takie produkty oferuje na stacji benzynowej, tj. np. oleje silnikowe, p³yny eksploatacyjne, kosmetyki samochodowe, akcesoria samochodowe) w stacjach paliw Wykonawcy 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobê na terenie ca³ego kraju. Wykaz marek samochodów i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz nazwisk uprawnionych do tankowania osób Zamawiaj±cego stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy. Ka¿da z osób umieszczonych w wykazie jest uprawniona do tankowania ka¿dego z pojazdów wymienionego w wykazie oraz do tankowania do beczki lub kanistra. 5. W przypadku realizacji dostaw (sprzeda¿y) w sieci stacji paliwowych Wykonawcy na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych, karty winny byæ wystawione: - w ilo¶ci 50 szt. na nr rejestracyjny pojazdu, - w ilo¶ci 40 szt. na nazwiska osób uprawnionych do tankowania Karty powinny umo¿liwiaæ bezgotówkowe rozliczanie korzystania z autostrad p³atnych.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.10.00.00 - Paliwa
Dodatkowe kody CPV:09132100-4, 09134000-7
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ powy¿szych zamówieñ, których celem jest zwiêkszenie bie¿±cych dostaw, objêtych zamówieniem podstawowym, w zakresie maksymalnie 10% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia takie zostan± udzielone odrêbn± umow± zawart± w trybie z wolnej rêki.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 01/01/2017
data zakoñczenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Na potwierdzenie spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przed³o¿y³ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 672 z pó¼niejszymi zmianami) oraz art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z pó¼niejszymi zmianami);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Na potwierdzenie spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga:
1. Aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawê, której przedmiotem by³a dostawa paliw p³ynnych (np. oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej) w systemie bezgotówkowym, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej warto¶æ us³ug podlega przeliczeniu z zastosowaniem ¶redniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).
2. Aby Wykonawca dysponowa³ co najmniej jedn± stacj± paliw po³o¿on± w ka¿dej miejscowo¶ci okre¶lonej w punkcie B.3 czê¶ci III SIWZ lub w odleg³o¶ci do 25 km od niej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca z³o¿y odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca, który polega siê na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada równie¿ wskazany dokument dotycz±cy podmiotu, na którego zasobach polega. Zamawiaj±cy ¿±da tak¿e, aby Wykonawca przedstawi³ ww. dokument dotycz±cy podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz dostaw, z wyszczególnieniem dostaw opisanych w punkcie 9.2.c) tiret pierwszy SIWZ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik nr 5 do SIWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wykaz stacji paliw wykonawcy po³o¿onych w miejscowo¶ciach okre¶lonych w punkcie B.3 czê¶ci III SIWZ lub w odleg³o¶ci do 25 km od nich, opisanych w punkcie 9.2.c) tiret drugi SIWZ, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega siê na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia Wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci. 2. Wykonawca wraz z ofert± sk³ada pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego (www.poznan.rzgw.gov.pl) informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wykonawca mo¿e w tym celu wykorzystaæ wzór stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gêsto¶æ stacji paliw | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy: - z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanych ¶rodków finansowych i konieczno¶ci dostosowania warto¶ci wykonywanych zadañ do planu wydatków bud¿etowych. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy zobowi±zaniami, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych ¶rodków finansowych i konieczno¶ci dostosowania warto¶ci wykonywanych zadañ do planu wydatków bud¿etowych, - w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci realizacji dodatkowych dostaw, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, je¶li sta³y siê niezbêdne, a zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych i spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów Zamawiaj±cego, a warto¶æ takiej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci Umowy, - w przypadku, gdy konieczno¶æ zmiany Umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, a warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci Umowy, pod warunkiem, ¿e zmiany te nie prowadz± do zmiany charakteru Umowy, - je¶li ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 10% warto¶ci Umowy i zmiany te nie prowadz± do zmiany charakteru Umowy, - z powodu zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT, je¿eli zmiana stawki VAT bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, - z powodu zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, - z powodu zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, - z powodu zmiany danych teleadresowych, - w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie ingeruj±cych w tre¶æ przedmiotu zamówienia, których nie mo¿na przewidzieæ w momencie zawarcia Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, mieæ formê pisemn±. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie i dostawa artyku³ów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki oraz Departamentu Infrastruktury UMWW w Poznaniu w 2024 roku, z podzia³em na czê¶ci
- Zadanie 55202 "Budowa kompleksowego systemu ochrony kompleksu wojskowego 2744".
- Wykonanie robót budowanych w budynkach NZOZ w Poznaniu w podziale na czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024r. - II pó³rocze
- AN/ZP/27/24 Droga testowa na terenie Kampusu Politechniki Poznañskiej ul. Piotrowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Bi³goraju - maj 2024
- Ca³odobowo i we wszystkie dni tygodnia obs³uga Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa p³ynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- Zakup i dostawa paliwa p³ynnego na potrzeby Nadle¶nictwa Janów Lubelski
- Dostawa paliw ciek³ych i gazowych do pojazdów s³u¿bowych oraz sprzêtu zmechanizowanego u¿ywanego w jednostkach Politechniki Warszawskiej
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opa³owego.
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.