To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 353051 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Trzebnica: Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1400D; tj. Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Trzebnica - Szczytkowice - Komorowo - Biedaszków Mały -ETAP II - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1400D na odcinku od km. 6+475 do km. 7+720 od skrzyżowania do m. Komorówko do skrzyżowania m. Koczurki na długości 1245 m, gm. Trzebnica.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328055
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329044
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
93271204100000, ul.
ul. Wrocławska
9,
55100
Trzebnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 873 090, faks
713 873 090, e-mail
drogi@powiat.trzebnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drogi@powiat.trzebnica.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1400D; tj. Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Trzebnica - Szczytkowice - Komorowo - Biedaszków Mały -ETAP II - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1400D na odcinku od km. 6+475 do km. 7+720 od skrzyżowania do m. Komorówko do skrzyżowania m. Koczurki na długości 1245 m, gm. Trzebnica.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DTiZP/200/15/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: - wycinka i karczowanie krzaków, - pomiary geodezyjne - liniowe, - roboty rozbiórkowe - sfrezowanie nawierzchni asfaltowej - 2 cm z przewozem na składowisko, - roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej - 6 cm wraz z podbudową, - roboty ziemne - wykopy, - obramowania - krawężniki, oporniki i obrzeża, - przygotowanie podłoża i podbudowy - jezdnia, zjazdy, pobocza i chodniki, - nawierzchnia jezdni, zjazdów, poboczy i chodnika, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC22W gr. 5 cm, - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - pobocza i zjazdy z frezowiny asfaltowej (destruktu), - remont przepustów i oczyszczenie rowów wraz z wyprofilowaniem dna i skarp, - oznakowanie pionowe i urządzenia zabezpieczające, - oznakowanie poziome. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB, Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą, Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), - projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45125011-0
Dodatkowe kody CPV:
45125011-5,
45140011-0,
45102011-5,
45233300-2,
45233142-6,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT841634.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 615872,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.