eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie i pielęgnacja systemu informatycznego SINDBAD



Ogłoszenie z dnia 2005-07-18

POZYCJA 35304

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Utrzymanie i pielęgnacja systemu informatycznego SINDBAD Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: 1. Mirosław Błażej Z-ca Dyrektora Departamentu Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki; 2. Iwona Semik-Żbikowska Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 1. 022 694 52 32; 2. 022 694 38 72, fax 022 694 36 30, e-mail: 1. Miroslaw.Blazej@mofnet.gov.pl; 2. Iwona.Semik-Zbikowska@mofnet.gov.pl, www.mofnet.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 72. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja systemu informatycznego SINDBAD. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania i pielęgnacji systemu informatycznego SINDBAD, opracowanego i wdrożonego zgodnie z kontraktem EuropeAid/115757/Lot1/D/SV/PL w ramach projektu PL0101.12. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch obszarów - stałego i zmiennego. Obszar stały przedmiotu umowy obejmuje: 1) Usuwanie błędów, wad i usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym (pielęgnacja systemu); 2) Bieżące utrzymanie i administrację, w tym: a) administrację techniczną: (i) wsparcie w administrowaniu infrastruktury systemu informatycznego, w tym testowanie i instalacja nowych wersji oprogramowania, (ii) wsparcie w dodawaniu, usuwaniu, nadawaniu uprawnień użytkownikom systemu SINDBAD, (iii) zasilanie systemu danymi przyrostowymi z systemów źródłowych, (iv) zarządzanie i administrowanie serwisem i forum www, b) administrację merytoryczną: (i) wsparcie przy wprowadzaniu i modyfikacji metadanych oraz synchronizacja metadanych biznesowych z OWB, (ii) zapewnienie aktualności i jakości technicznych opisów danych, c) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb w zakresie administracji , d) utrzymanie sprawności i wydajności systemu SINDBAD, e) aktualizację i utrzymanie dokumentacji systemu, 3) Konsultacje dla użytkowników i administratorów systemu. 4) Systematyczne raportowanie odnośnie wniosków z eksploatacji systemu i potrzeb zmian w systemie. Obszar zmienny przedmiotu umowy obejmuje: 1) Wprowadzanie zmian do systemu: a) opracowanie projektu wprowadzenia zmiany, b) wprowadzanie zmian, c) szkolenia dla zespołu testującego Zamawiającego, d) testowanie systemu po wprowadzeniu zmiany, e) wdrożenie zmiany. Wsparcie - odnosi się do zadań, które - ze względu na ich charakter (np. zadania związane z administracją systemem operacyjnym czy siecią Zamawiającego, wiążące się z czynnościami, do wykonania których uprawnione są tylko odpowiednie służby informatyczne Zamawiającego) - nie są wykonywane w 100% przez Wykonawcę, ale do ich realizacji konieczne jest przygotowanie odpowiednich informacji przez Wykonawcę, udzielenie instrukcji, a w przypadku gdy wystąpi taka konieczność, bezpośrednią pomoc w realizacji zadania. Ze względu na wymogi bezpieczeństwa stosowane w Ministerstwie Finansów, zadania związane z utrzymaniem i administracją systemu, a także wszystkie zadania wymagające dostępu do systemu, będą wykonywane ze stacji administratora umiejscowionej w Ministerstwie Finansów. Na potrzeby realizacji zadania, Zamawiający udostępni pomieszczenie wyposażone w stację roboczą, wyposażoną w dostęp do systemu SINDBAD z uprawnieniami administratora. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2 280 000 zł (brutto). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 11 400 zł na etapie składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie będzie składać się z części stałej i zmiennej, odpowiadających obszarowi stałemu i zmiennemu przedmiotu umowy. Całkowity budżet części stałej i zmiennej wynagrodzenia stanowić będzie odpowiednio 70 i 30% budżetu kontraktu. Wynagrodzenie brutto dla Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy będzie płatne w trzymiesięcznych ratach, po zakończeniu kolejnych trzech miesięcy świadczenia usług. Wykonanie usługi będzie rozliczane na podstawie miesięcznych raportów z realizacji zadań w obszarze stałym, na podstawie odbioru prac w obszarze zmiennym. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca winien sporządzić wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu. Dla zachowania porządku dokumentów załączanych do wniosku wykonawca obowiązany jest o ich wskazanie w formularzu wniosku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego z wykonawców. b) Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty umowę: i) w przypadku spółki cywilnej umowę spółki i, o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ii) w przypadku konsorcjum umowę zawierającą co najmniej: - oznaczenie stron, - oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym nie może być samo złożenie oferty lecz zrealizowanie zamówienia), - oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji zamówienia i okres gwarancji oraz rękojmi, niedopuszczalne jest załączenie umowy przedwstępnej jak również umowy zawartej pod warunkiem wygrania przetargu), - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - ustanowienie pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy konsorcjum oraz dokonywania w niej zmian bez zgody zamawiającego, do czasu wygaśnięcia wszelkich zobowiązań związanych z umową o zamówienie publiczne, - oświadczenie o ponoszeniu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego Dokumentem takim będzie aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego Dokumentem takim będzie aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp. W myśl tego zapisu z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary" Przepisy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - ustawa z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U z 27 listopada 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów w. wym. ustawy zobowiązany jest do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - "Informację o podmiocie zbiorowym z Krajowego Rejestru Karnego". Jeżeli Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary nie składa informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę e) Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Dokumentami takimi będą: aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożony przez każdego wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: i) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (średnia roczna wielkość obrotów wykonawcy za ostatnie 3 lata powinna być nie mniejsza niż 3 mln EUR); ii) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; iii) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić podstawowe informacje o wielkości zatrudnienia i liczbie zrealizowanych projektów, jak również listę Kluczowych Ekspertów: i) wykonawcy powinni wykazać się zrealizowaniem, w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 3 projektów w następujących dziedzinach związanych z niniejszym kontraktem: budowa i wdrażanie analitycznych systemów informatycznych i hurtowni danych dla dużych wolumenów danych, opartych na bazie Oracle, w tym co najmniej 1 projektu obejmującego wdrażanie narzędzi analitycznych SPSS lub Clementine. Przez wykonanie zamówienia należy rozumieć jego ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać zamówienia, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wymienionym okresie. Datę wykonania zamówienia należy określić jako dzień, miesiąc i rok. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić listę zrealizowanych projektów (zgodnie z Tabelą 1) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Tabela 1 L.p. - Tytuł Projektu Zamawiający - Kraj - Łączna wartość projektu (w tys.zł) - Część kontraktu realizowana przez Wykonawcę (%) - Liczba pracowników wykonujących zamówienie - Źródło finansowania - Data (początek i koniec projektu) - Nazwy firm współ-uczestniczących w realizacji zamówienia (jeżeli wystąpiły) Opis projektu, wyróżniający elementy związane z zakresem zamówienia - Rodzaj usług świadczonych w ramach projektu Uwagi: 1. Powyższa tabela powinna zawierać podsumowanie głównych projektów w dziedzinach związanych z niniejszym zamówieniem, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat. 2. Projekty wykazane w tabeli powinny dokumentować wymagany zakres doświadczenia, określony powyżej. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymienione warunki musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. ii) wykonawcy powinni przedstawić skład zespołu Kluczowych Ekspertów, wymaganego do realizacji projektu. Głównym zadaniem zespołu jest wykonanie warunków umowy na świadczenie usług wsparcia w zakresie utrzymania i pielęgnacji systemu SINDBAD (zgodnie z Tabelą 2). Tabela 2 Imię i nazwisko eksperta - Proponowana funkcja - Liczba lat doświadczenia - Wykształcenie - Doświadczenie w dziedzinie przedmiotu kontraktu* * Do niniejszej tabeli powinny zostać dołączone życiorysy kluczowych ekspertów. Życiorysy kluczowych ekspertów powinny zawierać informację o projektach, w jakich uczestniczyli bądź uczestniczą eksperci, ze szczególnym wskazaniem roli pełnionej w projektach, które wykażą doświadczenie w wymaganym zakresie. Zespół Kluczowych Ekspertów powinien objąć co najmniej następujące osoby: a. Kierownik Projektu, b. Kierownik ds. Jakości, c. Administrator Systemu SINDBAD, d. Administrator danych Systemu SINDBAD, e. Projektant aplikacji SINDBAD, Analityk systemowy. Skład osób zgłaszanych do zespołu Kluczowych Ekspertów powinien łącznie wykazać następujące umiejętności: a. kwalifikacje: - znajomość administracji systemu Windows 2000/2003, - znajomość bazy danych Oracle (od wersji 9i), - znajomość projektowania aplikacji w oparciu o bazy danych Oracle (od wersji 9i), - znajomość Oracle Warehouse Builder, - znajomość administracji ORACLE Discoverer, - znajomość administracji SPPS Base, - znajomość administracji Clementine, - znajomość oprogramowania Apache Tomcat, - znajomość problematyki zarządzania metadanymi, - znajomość narzędzi CASE firmy Oracle do analizy i projektowania systemów informatycznych, - znajomość projektowania systemów informatycznych zgodnie z koncepcją architektury korporacyjnej (enterprise architecture): b. doświadczenie: - uczestnictwo w realizacji projektów informatycznych potwierdzających wyżej określone kwalifikacje (wymagane wskazanie w życiorysie listy projektów w których uczestniczył ekspert). Ponadto, poszczególni członkowie zespołu Kluczowych Ekspertów, powinni wykazać następujące umiejętności: a. Kierownik Projektu: - znajomość metodologii zarządzania projektami (wymagane posiadanie certyfikatu lub wykazanie doświadczenia w prowadzeniu projektu zgadnie z jedną z uznanych metodologii zarządzania projektami), - doświadczenie w zarządzaniu projektami (wymagane wskazanie w życiorysie minimum 3 projektów o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln EUR, którymi kierował w okresie ostatnich 3 lat); b. Kierownik ds. Jakości: - doświadczenie - wymagane wskazanie w życiorysie minimum 2 projektów w ciągu ostatnich 3 lat, w którym był odpowiedzialny za kontrolę jakości. Dodatkowo, wykonawca powinien zapewnić zespołowi Kluczowych Ekspertów wsparcie, w szczególności w zakresie następujących umiejętności: - znajomość administracji systemu AIX, - umiejętność tworzenia aplikacji w środowisku Delphi, - znajomość zagadnień związanych z administracją SAN (Storage Area Network). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 1; maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena strategia realizacji zamówienia Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: C/324/05/PF/B. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 16.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprasza do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Zasada wyboru wykonawców do dalszego udziału w przetargu Do dalszego udziału w przetargu zamawiający zaprosi siedmiu wykonawców, którzy: i) spełnili wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu ii) uzyskali w kolejności od 1 do 7, najwyższą liczbę punktów przyznanych przez Komisję przetargową na podstawie poniższego kryterium a. Liczba projektów - pod uwagę będzie brana liczba projektów zrealizowanych przez Wykonawcę w następujących dziedzinach związanych z niniejszym kontraktem: budowa i wdrażanie analitycznych systemów informatycznych dla dużych wolumenów danych (w tym: budowa i wdrażanie systemów hurtowni danych opartych na bazie Oracle lub wdrażanie narzędzi analitycznych SPSS i Clementine), w których wartość części kontraktu realizowanej przez Wykonawcę wynosiła ponad 0.5 mln EUR, które zostały zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat, ważona procentowym udziałem kandydata w projekcie. Poszczególne wnioski będą otrzymywały punkty zgodnie z poniższym wzorem: Liczba punktów = S (xi* wi) Gdzie: Xi -oznacza wartość przyporządkowaną projektowi w jednej z dziedzin związanych z niniejszym kontraktem, określoną w oparciu o Tabelę 1 z punktu III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty, xi przyjmuje wartości: "0" dla projektów o wartości mniejszej lub równej 0.5 mln EUR, "1" dla projektów o wartości większej niż 0.5 mln EUR Wi - oznacza procentowy udział kandydata w projekcie, określony w oparciu o tabelę 1 z punktu III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.