eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Wykonanie robót budowlanych w ramach 4 zadańZadanie nr 1Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Grudna Dolna droga wewnętrzna Grudna Dolna k/Trojnara. (526,00mb) Zadanie nr 2Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Skurowa - droga wewnętrzna Skurowa Capiec (418,00mb) Zadanie nr 3Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Zawadka Brzostecka - droga wewnętrzna Zawadka Brzostecka Góry (336,00mb) Zadanie nr 4Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Kamienica Dolna - droga wewnętrzna Kamienica Dolna k/Dziedzica (300,00mb)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Ogłoszenie nr 353038 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.

Brzostek: Wykonanie robót budowlanych w ramach 4 zadań: Zadanie nr 1: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Grudna Dolna droga wewnętrzna Grudna Dolna k/Trojnara. (526,00mb) Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Skurowa - droga wewnętrzna Skurowa Capiec (418,00mb) Zadanie nr 3: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Zawadka Brzostecka - droga wewnętrzna Zawadka Brzostecka Góry (336,00mb) Zadanie nr 4: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Kamienica Dolna - droga wewnętrzna Kamienica Dolna k/Dziedzica (300,00mb)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331501-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, krajowy numer identyfikacyjny 85166108500000, ul. Rynek  1, 39230   Brzostek, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25, e-mail zamowienia@brzostek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach 4 zadań: Zadanie nr 1: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Grudna Dolna droga wewnętrzna Grudna Dolna k/Trojnara. (526,00mb) Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Skurowa - droga wewnętrzna Skurowa Capiec (418,00mb) Zadanie nr 3: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Zawadka Brzostecka - droga wewnętrzna Zawadka Brzostecka Góry (336,00mb) Zadanie nr 4: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Kamienica Dolna - droga wewnętrzna Kamienica Dolna k/Dziedzica (300,00mb)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zadanie nr 1: a) likwidację przełomów nawierzchni żwirowej 56m2 (7,00szt x8,00mb) b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2 104,00m2 (526,00mb x 4,00mb) c) Wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 2 051,40m2 (526,00mb x 3,90mb) d) Wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 630,60m2 (526,00mb x 3,10mb) e) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 630,60m2 (526,00mb x 3,10mb) f) Wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 578,00m2 (526,00mb x 3,00mb) g) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 56,20m2. (526mbx0,05x2) h) Wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 526,00m2 (526,00mb x 2 x 0,5mb) i) Wykonanie utwardzenia zjazdów kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm =28m2 (18m2 +10m2) 2) Zadanie nr 2: a) wykonanie przepustu z rury karbowanej PCVo40 długość 6,00mb na ławie żwirowej gr 30cm, b) wykonanie ścianek czołowych przepustu, c) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 713,80m2 (418,00mb x 4,10mb) d) Wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 713,80m2 (418,00mb x 4,10mb) e) Wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 672,00m2 (418,00mb x4,00mb) f) Wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 295,80m2 (418,00mb x 3,10mb) g) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - - 1 295,80m2 (418,00mb x 3,10mb) h) Wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 254,00m2 (418,00mb x 3,00mb) i) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 41,80m2. (418mbx0,05x2) j) Wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 418,00m2 (418,00mb x 2 x 0,5mb) k) Wykonanie utwardzenia zjazdów kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm = 177,5m2 (16,5m2+18m2+12m2 +12m2+16m2+12m2+12m2+15m2+39 m2+25m2) 3) Zadanie nr 3: a) wykonanie przepustu z rury karbowanej PCVo60 długość 6,00mb na ławie żwirowej gr 30cm, b) wykonanie ścianek czołowych przepustu, c) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 377,60m2 (336,00mb x 4,10mb) d) Wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 377,60m2 (336,00mb x 4,10mb) e) Wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 344,00m2 (336,00mb x4,00mb) f) Wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 041,60m2 (336,00mb x 3,10mb) g) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 041,60m2 (336,00mb x 3,10mb) h) Wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 008,00m2 (336,00mb x 3,00mb) i) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 33,60m2. (336,00mb x0,05x2) j) Wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 336,00m2 (336,00mb x 2 x 0,5mb) k) Wykonanie utwardzenia zjazdów kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm = 45,00m2 (15m2+15m2+15m2) 4) Zadanie nr 4: a) Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o śr. grubości w-wy 10 cm z wywozem urobku 97,50 m3. (300mbx3,25mx0,10 - miejsce odkładu gruntu zapewnia Wykonawca - ścięcie zawyżeń poboczy i nawierzchni jezdni b) Wykonanie w-wy podbudowy metodą recyklingu głębokiego o gr. 35cm na miejscu z hydraulicznym spoiwem drogowym o Rm= 1,5-2,5MPa, z ewentualnym do ziarnieniem kruszywem. 990m2 (300x3,30) c) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grysowych AC16W o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) jak dla ruchu kat. KR-3 855,00m2 (300x2,85) d) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 855,00m2 (300x2,85) e) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grysowych AC11S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) jak dla ruchu kat. KR-3 825,00m2 (300x2,75) f) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 33,60m2. (336,00mb x0,05x2) g) Wykonanie odwodnienia z ścieków betonowych gr.15cm na podsypce betonowo - piaskowej przy krawędzi jezdni 200mb str. P. h) uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa łamanego 0-35,5 o gr. 9cm - 200m2 -(400mbx0,50) i) kopanie rowów dla rur ochronnych 2,6m3, j) rury ochronne dwudzielne fi 110mm 5,00mb, k) uszczelnienie rur ochronnych 2xkońcówka, l) ręczne układanie filii na kablach 5mb, ł) zasypywanie rowów dla kabli ręcznie 2,6m3. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w przedmiarach robót budowlanych, kosztorysach ofertowych oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr 5,6 i 7 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego i będą rozliczane kosztorysem tzw. "różnicowym", tzn. od ceny roboty "pierwotnej" odliczy się cenę roboty "zamiennej" w oparciu o ceny z kosztorysu ofertowego. Kosztorysy "różnicowe" opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 5. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie nazywane są "robotami zaniechanymi". Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót wraz z tymczasową organizacją ruchu (na podstawie zatwierdzonego Projektu); b) utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; c) podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu. 7. W trakcie realizacji robót wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników". Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. 9. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji placu budowy, a w szczególności możliwości dojazdu do niego oraz wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórek, nieprzewidziane do ponownego wbudowania, stanowią własność Zamawiającego. 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego robót osoby, które będą świadczyły pracę u wykonawcy lub podwykonawcy związaną z wykonywaniem niezbędnych czynności do realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w dziale "Istotne postanowienia przyszłej umowy"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Grudna Dolna droga wewnętrzna Grudna Dolna k/Trojnara. (526,00mb)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT144019.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna ,  sekretariat@pdmdebica.pl,  ul. Drogowców 1,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152304,45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152304,45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174921,06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 41,95%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Skurowa - droga wewnętrzna Skurowa Capiec (418,00mb)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT119778.86
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna ,  sekretariat@pdmdebica.pl,  ul. Drogowców 1,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124153,79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124153,79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144708,10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 43,40%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Zawadka Brzostecka - droga wewnętrzna Zawadka Brzostecka Góry (336,00mb)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT96221.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna,  sekretariat@pdmdebica.pl,  ul. Drogowców 1,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101132,84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101132,84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115053,13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 42,56%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie nr 4: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Kamienica Dolna - droga wewnętrzna Kamienica Dolna k/Dziedzica (300,00mb)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105182.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna,  seketariat@pdmdebica.pl,  ul. Drogowców 1,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119099,06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119099,06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132227,77
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 46,98%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.