eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Dziarnach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Iława: Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Dziarnach
Numer ogłoszenia: 353030 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Iława , ul. Gen. Władysława Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6492418, faks 089 6494882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Dziarnach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Posesja oznaczona numerem geodezyjnym 30 usytuowana przy powiatowej drodze asfaltowej w centrum wsi Dziarny, zabudowana jest budynkiem świetlicy wiejskiej. W bryle głównej o wym. zewnętrznych 26,55 x 10,25 m i wysokości 5,35 m zlokalizowana jest część świetlicowa z wyniesioną drewnianą sceną, korytarz, pomieszczenie socjalne, kawiarnia i małe pomieszczenie gospodarcze . W wystającej małej bryle o wymiarach 8,92 x 2,90 i wys. 4,10 m zlokalizowana jest szatnia i pomieszczenia wc. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, nie podpiwniczony, ściany murowane, warstwowe, z dachem płaskim, dwuspadowym, konstrukcji drewnianej (dźwigary deskowe), o kącie nachylenia 12o, pokrytym papą termozgrzewalną i dachem niższej części dobudowy, jednospadowym o kącie nachylenia 12o, pokrytym również papą termozgrzewalną. Przedmiotemopracowania jest wielobranżowy, gruntowny remont całego budynku, w którym znajdują się wydzielone pomieszczenia o funkcji i powierzchni j.n.-świetlica ze sceną -134,31 m2,korytarz-11,33 m2,pom. socjalne-15,76 m2,kawiarnia-70,12 m2,pomieszczenie gospodarcze-2,99 m2,szatnia, umywalnia i dwa wydzielone pom. wc-19,63 m2, o łącznej powierzchni użytkowej-254,14 m2.Projektowane roboty rozbiórkowe wewnętrzne i zewnętrzne.W niniejszym opracowaniu zaplanowano rozbiórkę sceny wysokiej, pieców kaflowych, podłóg, okładzin ściennych i sufitowych, zaprojektowano też nowe pomieszczenia socjalne, gospodarcze, biurowe i sanitarne w związku z powyższym przeznaczono do rozbiórki istniejące ścianki działowe, które wydzielały te pomieszczenia. W terenie zaplanowano rozbiórkę nieczynnej studzienki betonowej oznaczonej na planie zagospodarowania działki nr 8 oraz ogrodzenie frontowe z bramą i furtką wejściową oznaczone na planie nr 7.Podczas wykonywania robót rozbiórkowych należy zachować szczególną ostrożność, ściśle przestrzegać przepisów BHP dotyczących tego zakresu robót. Planowane roboty remontowo - budowlane istniejącego budynku świetlicy wiejskiej roboty budowlane konstrukcyjne-wykucie dwóch otworów okiennych w pomieszczeniu wc nr 6 i 7,-wykonanie sklepienia nad otworami okiennymi z kształtowników stalowych(obustronnie - kątownik równoramienny o ramieniu 65 mm),-wzmocnienie dźwigarów deskowych dachu świetlicy impregnowanymi deskami gr. 32 mm, obustronnie przez skręcenie śrubami stalowymi ocynkowanymi o 10 mm w rozstawie co 1,0 m, po trzykrotnej impregnacji całej konstrukcji preparatami solnymi, grzybo i owadobójczymi,roboty budowlane wykończeniowe -rozbiórka podbitek i okładzin stropodachu,-rozbiórka okładzin ścian,-rozbiórka istniejących na podwyższeniu sceny drewnianych podłóg, schodów, ściany murowanej,-rozbiórka dwóch pieców kaflowych wraz z fundamentami,-rozbiórka ścianek działowych, -rozbiórka podłóg drewnianych, legarów i filarków murowanych wspierających konstrukcję podłogi,-wykucie z muru ościeżnic drzwi wejściowych i wewnętrznych, -nowe podkłady, posadzki i podłogi w całym budynku,-wydzielenie ściankami działowymi nowych pomieszczeń socjalno - biurowych i sanitarnych wg rys. A - 1 -montaż nowej stolarki drzwiowej, zewnętrznej z aluminium o profilu ciepłym, oszklonej szybą zespoloną P2, drzwi oznaczone w zestawieniu symbolem D1 i D2, -montaż nowej stolarki okiennej w nowo wydzielonych pomieszczeniach wc (pom. nr 6 i 7 - okna w zestawieniu stolarki o symbolu O2 - szt. 2 o wym. zewn. 58 x 78 cm),-montaż nowej stolarki drzwiowej, wewnętrznej w pomieszczeniach nowo wydzielonych i istniejących, stolarka drzwiowa wewnętrzna wg wykazu stolarki, płycinowa, wzmocniona lub z drewna litego, klejonego, lakierowanego w kolorze naturalnym, skrzydła drzwiowe łazienkowe naświetlami i otworami wentylacyjnymi, -naprawa ścian i sufitów (po robotach elektrycznych), zmycie i zeskrobanie starych farb, gruntowanie, wykonanie szpachli klejowych, dwuwarstwowych oraz zagruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń, -przygotowanie podłoża i wykonanie okładzin z płytek imitujących kamień łupany na ścianach do śr. wys.1,60 m w pom. nr 1, 2 i 3,-okładziny ścian płytkami glazurowanymi do wysokości 2,00 m w pomieszczeniach nr od 4 do 9,-wykonanie nowych tynków, przecierek i szpachli wraz z malowaniem (powierzchnie powyżej okładzin ściennych)-wykonanie warstw podkładowych z izolacją przeciwwilgociową z papy termozgrzewalnej i grubej folii PE, zbrojoną szlichtą cementową i podłogą z dobro jakościowych płytek gres o wym. 30x30 cm i gr. 8 mm w wydzielonych pomieszczeniach o nr od 4 do 9, w pom. biurowym nr 10 podłoga z dobrych jakościowo paneli lub wykładziny PVC gr. 2 mm, jednorodnej w całej grubości, -wykonanie warstw j.w. z podłogą z płytek ceramicznych gres, półpolerowanych o wym. 60x30 cm i gr.10 mm w pomieszczeniu nr 1, 2 i 3,-wykonanie wywietrzników wentylacyjnych, połaciowych-montaż dwóch wywietrzników dachowych w pomieszczeniu świetlicy,-montaż nawiewników ciśnieniowych okiennych w oknach świetlicy i pozostałych pomieszczeniach, nawiewniki ciśnieniowe umożliwiają dopływ powietrza zewnętrznego do pomieszczeń zapewniając w ten sposób prawidłową wentylację, instaluje się je w górnej części okna i nie wymagają zasilania elektrycznego,-w nowych pomieszczeniach wc system wentylacyjny, wymuszony, trzony kominowe zaprojektowano z pustaków LK z izolowaną rurą Spiro, z wyprowadzeniem zużytego powietrza wywietrznikiem połaciowym, wentylacja pomieszczenia socjalnego, gospodarczych i wc jednym kanałem wentylacyjnym, -montaż ceramicznego, izolowanego wkładu kominowego, dymowego o 200 mm, -wymiana obróbek blacharski, rynien i rur spustowych z nowym jednowarstwowym pokryciem nawierzchniową papą termozgrzewalną z posypką kamienną,-docieplenie ścian fundamentowych i osłonowych budynku styropianem fasadowym gr. 10 cm z wyprawą izolacyjną i elewacyjną malowaną farbą silikatową lub silikonową (warstwa odkładowa i dwie warstwy nawierzchniowe),-nowe opaski wokół budynku z obrzeży i kostki betonowej, roboty sanitarne w zakres opracowania wchodzi instalacja wewnętrzna wod -kan, c.o. i instalacja przeciwpożarowa, założenia przyjęte do opracowania oraz opis projektowanych rozwiązań technicznych przedstawia projekt budowlany branży sanitarnej. Odprowadzenie ścieków do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC o 160 mm. Zasilenie obiektu w wodę z istniejącego przyłącza o 32 mm roboty elektryczne przedmiotem opracowania jest wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd wtykowych,instalacja ogrzewania elektrycznego, instalacja odgromowa całego budynku oraz wyłącznik pożarowy przy wejściu głównym do świetlicy. Założenia przyjęte do opracowania, opis projektowanych rozwiązań technicznych przedstawia projekt budowlany branży elektrycznej. Opis architektoniczno-konstrukcyjny Zmiana architektoniczna budynku świetlicy polegać będzie na wykonaniu dwóch dodatkowych otworów okiennych o wymiarach 0,60 x 0,80 m, zmianie ulegną również szczyty bryły głównej budynku (wg rys. A - 3).Wygląd na plus zmienią drzwi zewnętrzne na elewacji frontowej (wymiana starych, pełnych drzwi drewnianych na przeszklone drzwi aluminiowe) bez zmiany wielkości otworów. 2.zagospodarowanie terenu W zakresie zagospodarowania działki projektuje się wykonanie parkingu szerokości 5,00 m, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, który zostanie wydzielony z działki inwestora, placyku od bramy wjazdowej do wejścia głównego do budynku oraz chodnika, całość nawierzchni z dwukolorowej kostki betonowej gr. 6,0 cm. Wykonane zostaną również nowe opaski wokół budynku i ogrodzenie frontowe z suwaną bramą wjazdową szer. 4,00 m i furtką szer. 1,5 m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie nie wymaga posiada koncesji ani zezwoleń. Ocena spełnia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną podobną specyfiką do przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż przedmiot zamówienia (cena oferty) - budowa, przebudowa, remont budynków użyteczności publicznej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.3), 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.4), 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada zdolność ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 5.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający nie wyklucza zmiany treści zapisów umownych, o ile byłyby one korzystne dla Zamawiającego. 2) Jakakolwiek zmiana przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinna być dokonana z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3) Strony zgodnie potwierdzają, że dopuszczalna jest w każdym czasie zmiana treści nieistotnych postanowień niniejszej umowy. 4) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawców jest możliwa przy spełnieniu poniższych warunków dokonania takich zmian: - zmiana zapisu umownego w zakresie przedłużenia terminu wykonania zadania może nastąpić: a) gdy z powodu nieprzewidzianych okoliczności, których w momencie zawarcia umowy nie można było przewidzieć zaistniała konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, powodujących w konsekwencji potrzebę rozszerzenia zakresu przedmiotowego zamówienia; b) gdy z powodu klęski żywiołowej lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. niespotykanie obfite opady deszczu, powtarzające się w dłuższym przedziale czasowym lub cechujące się dużą intensywnością, bądź inne zdarzenia nagłe, których nie można było przewidzieć) poprawne wykonanie zamówienia zgodnie z projektem oraz wymaganiami techniczno - budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w terminie umownym nie jest możliwe; c) gdy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (w rozumieniu art. 3571.k.c.) spełnienie świadczenia przez Wykonawcę w umownym terminie byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziło mu rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. - przy urzędowej zmianie stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława pokój 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest przedmiotem wniosku o przyznanie pomocy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Oś IV LEADER.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.