Ogłoszenie nr 353018 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Opole: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Opolu w 2016 roku z podziałem na 3 zadania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 128644
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 137845
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
531421584, ul.
ul. Książąt Opolskich
27,
45-005
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 4414069, faks
77 4414071, e-mail
zamowienia@zdp.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdp.opole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Opolu w 2016 roku z podziałem na 3 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.DT.3421-11/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym na gorąco na drogach powiatowych (kategoria ruchu KR2 i KR3 / średni i ciężki / wymienionych w pkt 1, w ramach zadań nr 1 - 3 oraz w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, także wykonanie : frezowania nawierzchni (koleiny , garby i inne nierówności ) , odnowy (wykonanie nakładki nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ), zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wraz z przedmiarem robot (DP) i kosztorysem / ślepym / ofertowym .stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca gwarantuje zastosowanie materiałów spełniających wymogi określone w specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie , bez względu na liczbę powierzonych mu zadań, do wykonania w terminie do dnia 31 sierpnia 2016 r. zakresu remontów oraz innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie zgłaszanych z 7- dniowym wyprzedzeniem przez Kierownika Obwodu Drogowego w Dąbrowie, Kotórzu Małym, Chrząstowicach. 2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: - opracowania stosownego projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego i zatwierdzenia go przez Komisję ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych powołaną przez Starostę Opolskiego; - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót; - zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą podczas wykonywania remontów i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania; - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45233142-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.07.2016-31.08.2016
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2016 r - Obwód Drogowy w m. Dąbrowa |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/07/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Drogowe TRAKT J. Żłobiński, A. Stachurski, K. Biczysko Spółka jawna,
,
ul. Matejki 1,
46-200,
Kluczbork, kraj/woj.
opolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2016 r Obwód Drogowy w m. Kotórz Małym |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/07/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: BITUM Sp. z o.o.,
,
Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20,
42-700,
Lubliniec, kraj/woj.
śląskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2016 r - Obwód Drogowy w m. Chrząstowice |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/07/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: BITUM Sp. z o.o.,
,
Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20,
42-700,
Lubliniec, kraj/woj.
śląskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zaistnienie potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót. W Ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu ogłoszonym przed dniem wejścia w życie nowelizacji ustawy Pzp przewidziano udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z kosztorysem ofertowym dot. zamówienia uzupełniającego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na podstawie art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) Zamawiający przewidział w SIWZ udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przed nowelizacją ( 50 % ) oraz dopuścił w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy/ców robót podstawowych) zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jakie obejmuje niniejsze postępowanie (do 50% wartości szacowanej) - w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W/w zamówienie udzielane jest w ramach zamówienia uzupełniającego dla zadania - części - nr 2, do umowy nr 23/R/2016 z dnia 06.10.2016 roku i zostało przewidziane w SIWZ i w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego oraz stanowi 49,99 %, a więc mniej niż 50% (roboty budowlane) wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Termin realizacji zam. uzup. do 31.10.2016 roku.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
- Remont drogi pomiędzy budynkiem 18 i 30 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie K-1039 przy ul. Ostroroga 35 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzozów - Czerwonka
- Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach zadania pn. "Scalenie gruntów wsi Wola Baranowska gm. Baranów Sandomierski"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Leszno"
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna w Nadleśnictwie Kańczuga
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.