Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Zielona Góra: Usługi w zakresie regulacji stanu posiadania oraz sporządzenia ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Przytok dla potrzeb IV rewizji.
Numer ogłoszenia: 352955 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Przytok z siedzibą w Zielonej Górze , ul. Kazimierza Wielkiego 24A, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255080, faks 068 3255080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie regulacji stanu posiadania oraz sporządzenia ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Przytok dla potrzeb IV rewizji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sporządzania map, wg kwalifikacji CPV-71354000-4 1. Regulacja stanu posiadania w zakresie: a) aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie usunięcia klas bonitacyjnych na użytkach leśnych w 20-tu działkach, b) zmiany rodzajów użytków gruntowych: - bez pomiarów terenowych w 4-ch działkach, c) ustalenie i pomiar punktów granicznych działek przejętych przez Nadleśnictwo, z aktualizacją użytków gruntowych z usunięciem klasy bonitacyjnej użytku leśnego - 35 działek, d) geodezyjne wydzielenie cieku podstawowego, Kanału Myszka - Gęślik długości ok. 750 m, m. Zielona Góra, obr. 14 - nr działki 232/4, e) wznowienie położenia punktów granicznych granicy między działkami: gm. Zielona Góra, obr. Drzonków - działki nr: 314/1 - 315, 2. Sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Przytok i lasów innych własności w terytorialnym zasięgu Nadleśnictwa Przytok, na dzień opracowania mapy numerycznej - ogólna ilość działek w zarządzie Nadleśnictwa - 1524, - ilość budynków - 58, - ilość działek z lasami innych własności - 932..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 23.12.2008r. do godz. 10:00. Wymagania dotyczące sposobu oraz możliwych form wniesienia wadium zostały określone w pkcie 8 SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O zamówienia na usługi wyszczególnione w załączniku nr 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: c. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielaniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali usługi polegające na wykonaniu numerycznych map ewidencji gruntów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego na kwotę minimum 100 tys. zł netto, przy czym wartość wykazanych pojedynczych zleceń (zamówień) nie były niższe niż 20 tys. zł netto, oraz załączą dokumenty (listy referencyjne) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, d. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby z uprawnieniami geodezyjnymi. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 25 tys. zł, f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust.3 Ustawy). Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 4 Ustawy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - załącznik nr 2, b) formularz cenowy oferty - załącznik nr 3, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 i 24 ustawy - załącznik nr 4, g) wykaz wykonanych usług - załącznik nr 5, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług, h) kopią uprawnień geodezyjnych osoby(osób), która(e) będzie(będą) uczestniczyła(y) w wykonaniu zamówienia; a w przypadku udostępnienia przez inny podmiot osób z uprawnieniami geodezyjnymi - także pisemne zobowiązanie tego podmiotu. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Przytok
Zielona Góra, ul. Kazimierza Wielkiego 24a
kod pocztowy: 65-950 Zielona Góra,
tel.fax (068)325-50-80.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Przytok - sekretariat Zielona Góra, ul. Kazimierza Wielkiego 24a kod pocztowy: 65-950 Zielona Góra, tel.fax (068)325-50-80.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Wykonanie wycen nieruchomości (172 nieruchomości)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.