Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Łódź: Zakup mikroskopu stereoskopowego i
mikroskopu polaryzacyjnego z wyposażeniem i systemem analizy obrazu
Numer ogłoszenia: 352860 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi , Pl. Wolności 14, 91-415 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 632 84 40, faks 042 632 97 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.maie.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikroskopu stereoskopowego i mikroskopu polaryzacyjnego z wyposażeniem i systemem analizy obrazu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki mikroskopu stereoskopowego i 1 sztuki mikroskopu polaryzacyjnego z wyposażeniem i systemem analizy obrazu wraz z dostawą do Zamawiającego i szkoleniem personelu Zamawiającego, instalacją, uruchomieniem i sprawdzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ. 2. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia : -Oferowana aparatura musi być fabrycznie nowa (oferowane mikroskopy aktualnie produkowane na rynku), produkowana nie wcześniej niż w 2009 roku -Aparatura musi być kompletna, 3. Wymagania zamawiającego dotyczące warunków gwarancji : Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Minimum gwarancje producenta b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny c) Transport aparatury do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy d) Każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancje o czas trwania przerwy w eksploatacji aparatury e) Przed upływem ostatecznego terminu gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przeglądu gwarancyjnego aparatury 4. Wymagania w zakresie dostawy i montażu: Wykonawca będzie zobowiązany do montażu i uruchomienia aparatury w siedzibie zamawiającego w ramach ceny oferty. 5. Wymagania w zakresie przeszkolenia pracowników zamawiającego : Przeszkolenie (instruktaż stanowiskowy) pracowników zamawiającego przez wykonawcę w zakresie obsługi zakupionej aparatury odbędzie się w ramach ceny oferty. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych W przypadku oferowania przez wykonawcę aparatury (równoważnej) do wymaganej przez zamawiającego, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez aparaturę (równoważną) zamawiający rozumie aparaturę o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do aparatury wymaganej (pożądanej) przez zamawiającego. Składając ofertę wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę aparatury (typ, producent), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne, w zakresie określonym załącznikiem A do SIWZ. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.51.51.00 - Mikroskopy polaryzacyjne 38.51.93.20 - Przystawki wideo do mikroskopów 30.21.40.00 - Stacje robocze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej w pkt. III.4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej w pkt. III.4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej w pkt. III.4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej w pkt. III.4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy i dokumentów określonych poniżej w pkt. III.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
opis oferowanego urządzenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, stosowne pełnomocnictwa, informacje o podwykonawcach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w następującym zakresie: 1) Zastrzega się możliwość zmiany treści niniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy wystąpiły przyczyny, których nie można było przewidzieć w chwili ogłaszania przetargu, powodujące konieczność zmiany postanowień umowy albo gdy zmiana tych postanowień jest korzystna dla Zamawiającego 2) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 KC), 3) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT), 4) wystąpi zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy w szczególności w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5) wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; 6) wystąpi konieczność zmiany terminów umownych realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na: a) zaistnieją warunki do ustalenia wcześniejszego terminu realizacji zamówienia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, 7)W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym; czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym wypadku postanowienia o karze umownej nie mają zastosowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maie.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi, Plac Wolności 14, 91-415 Łódź, trzecie piętro pokój 318 w godz. 10.00-14.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi, Plac Wolności 14, 91-415 Łódź, pierwsze piętro, pokój 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zakup i dostawa dwóch mikroskopów stereoskopowych z akcesoriami.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.