To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 352846 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Zarszyn: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.095.895,01 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324498
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331396
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bieszczadzka
74,
38530
Zarszyn, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
13/ 4671038, faks
, e-mail
przetargi@zarszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zarszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.095.895,01 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.095.895,01 zł (cztery miliony dziewięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 01/100) z przeznaczeniem na a)sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2016 roku w kwocie 2.212.885,57 zł, b)spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek podlegających spłacie w 2016 roku w kwocie 1.883.009,44 zł, 1.2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)Sposób zaciągnięcia kredytu: Wykonawca przekaże na rachunek podstawowy budżetu Gminy Zarszyn kwotę kredytu w wysokości 4.095.895,01 zł (cztery miliony dziewięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 01/100) w transzach, których liczba i wysokość uzależniona będzie od Zamawiającego. b)Okres spłaty kredytu i odsetek: -Kredyt zostanie udostępniony w 2016 roku od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2016 r. -Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w latach 2017-2026. -Spłata kapitału po upływie karencji w okresach kwartalnych w 38 ratach, pierwsza rata 30.09.2017 r., ostatnia 31.12.2026 r. -Odsetki będą naliczane od uruchomionej i niespłaconej części kredytu. -Dla ustalenia wysokości stopy oprocentowania kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M + stała marża wykonawcy. Dopuszcza się oferowanie marży ujemnej. -Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych od momentu uruchomienia kredytu, a po okresie karencji przy ratach kapitałowych. -Pierwsza rata odsetek płacona będzie na dzień 31.12.2016 roku, a jej wysokość liczona będzie od dnia wykorzystania pierwszych środków kredytu do dnia 31.12.2016 r, druga rata odsetek dnia 31.03.2017, trzecia rata dnia 30.06.2017, czwarta i kolejne raty będą płacone przy ratach kapitałowych. -Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. -Nie dopuszcza się kapitalizowania odsetek. -W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. -Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Zamawiający dokona spłaty w ostatnim dniu roboczym kwartału. 1.3 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. -Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. -Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M + stała marża Wykonawcy. Dopuszcza się oferowanie marży ujemnej. -Spłata kapitału odbywać się będzie w 38 ratach kwartalnych po okresie karencji (spłata pierwszej raty nastąpi dnia 30.09.2017 roku). -W przypadku spłaty kredytu/rat kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu/rat kredytu, a nie do końca umowy. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, co będzie prowadziło do zmniejszenia rat kapitałowo-odsetkowych odpowiednio do wykorzystanego kredytu. -W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty kredytu Strony ustalą nowy harmonogram spłat w formie aneksu do umowy. -Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgodniona z Wykonawcą na piśmie na 3 dni przed uruchomieniem transzy. -Uruchomienie kredytu nastąpi w całości lub części w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2016 r. -Nie przewiduje się prowizji przygotowawczej. -Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. -Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.4 Zabezpieczenie spłaty kredytu. Zamawiający dokona zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową opatrzoną kontrasygnatą Skarbnika Gminy Zarszyn. 1.5 Inne informacje dla Wykonawcy. -Zamawiający oświadcza, że nie posiada zadłużenia wymagalnego wobec ZUS, Urzędów Skarbowych, z tytułu kredytów i pożyczek. -Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie w umowie kredytowej warunków dodatkowych. -Zamawiający nie korzysta z wykupu wierzytelności, faktoringu, forfaitingu, leasingu. -Zamawiający nie udzielał poręczeń i gwarancji. -Zamawiający informuje, że wszelkie prawem wymagane informacje dotyczące Gminy Zarszyn, w tym sytuacji finansowej oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, w tym Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Zarszyn, znajdują się na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.zarszyn.biuletyn.net zakładce -INFORMACJE- w pkt. -Materiały informacyjne z realizacji budżetu Gminy Zarszyn-
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT716484.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 729207,64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.