eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remonty cząstkowe i wielko powierzchniowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Rybnik: Remonty cząstkowe i wielko powierzchniowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 35280 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 32 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe i wielko powierzchniowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : Remonty cząstkowe i wielko powierzchniowe nawierzchni bitumicznych oraz naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich nr 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz powiatowych na terenie : Gminy i Miasta Czerwionka Leszczyny , Gmin : Gaszowice, Jejkowice, Lyski i Świerklany z podziałem na zadania : 1. Zadanie nr 1 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.- asf. na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych i w recyklerze oraz remonty wielko powierzchniowe mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w WMB - 30 ton wbudowanej mieszanki, remont mieszanką wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton, remonty wielko powierzchniowe z zastosowaniem frezarki - 5000 m2. 2. Zadanie nr 2 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.-asf. na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych i w recyklerze oraz remonty wielko powierzchniowe mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w WMB - 20 ton wbudowanej mieszanki, remont mieszanką wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton, remonty wielko powierzchniowe z zastosowaniem frezarki - 1500 m2. 3. Zadanie nr 3 - naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej w ilości do 300 ton. Przedmiotem zamówienia jest naprawa uszkodzeń pozimowych i wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych wyżej wymienionych dróg wojewódzkich i powiatowych metodami : remontu pojedynczych uszkodzeń o zróżnicowanej wielkości łat mieszankami mineralno - asfaltowymi produkowanymi na gorąco w recyklerach , remontu pojedynczych uszkodzeń o zróżnicowanej wielkości łat mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco (mieszanki mineralno - asfaltowe jak w Specyfikacjach technicznych i Wytycznych Technicznych ZDW Katowice) wytwarzanymi w wytwórniach mas bitumicznych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych o wielko wymiarowych powierzchniach przy użyciu frezarki (remonty wielko powierzchniowe - mieszanki mineralno - asfaltowe jak w Specyfikacjach technicznych i Wytycznych Technicznych ZDW Katowice) oraz mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót dla poszczególnych zadań i Wytyczne Techniczne ZDW w Katowicach oraz STWiOR dla dróg powiatowych, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem , że ilości robot wymienione w załączonych przedmiarach mają charakter szacunkowy, gdyż z uwagi na charakter zamówienia nie ma możliwości dokładnego ich podania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wg zał. Nr 3 do SIWZ );.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - dla zadania nr 1 - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu , przebudowy itp. drogi o nawierzchni bitumicznej , związanych z układaniem warstw bitumicznych sposobem ręcznym lub mechanicznym o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto ; - dla zadania nr 2 - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu , przebudowy itp. drogi o nawierzchni bitumicznej , związanych z układaniem warstw bitumicznych sposobem ręcznym lub mechanicznym o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto ; - dla zadania nr 3 - jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac remontowo - konserwacyjnych związanych z wbudowaniem mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem , o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto; Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu realizacji zadań , na ile części składa ofertę, o minimalnych wartościach wskazanych powyżej lub wykazanie jednego zadania o wartości obejmującej łącznie właściwe części z uwzględnieniem asortymentu robót. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dowodów potwierdzających że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, w ilości niezbędnej do jednoczesnego realizowania wszystkich powierzonych zadań : - Wykonawca dysponuje co najmniej : 2 piłami spalinowymi, 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 2 walcami samojezdnymi , 1 recyklerem do przetwarzania destruktu ; frezarką do nawierzchni drogowych o szerokości bębna do 120 cm , rozkładarki do wbudowywania i zagęszczania mieszanek mineralno - asfaltowych ( dotyczy zadania 1 i 2); 1 remonterem drogowym na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym - dla zadania nr 3 ; Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się dysponowaniem sprzętu w ilości odpowiadającej ilości dla części , na które składa ofertę ( z wyłączeniem frezarki ) .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że ma do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jeżeli Wykonawca wskaże osobę, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013 r. poz. 932, z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wg zał. Nr 3 do SIWZ );

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie w niżej wymienionych przypadkach : a) Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót, będącego następstwem: - niesprzyjających wykonywaniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną warunków atmosferycznych ( np. nawodnienie gruntu spowodowane intensywnymi opadami deszczu , zmarznięty grunt itp. , zbyt wysokie temperatury dla prowadzenia prac dla zadania nr 3 itp.), - działania siły wyższej; b) Zmiana osób , przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy , na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami , o których mowa w Prawie budowlanym oraz , które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. 2. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 3. Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.- asf.na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych i w recyklerze oraz remonty wielko powierzchniowe mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytw. mas bitum. z użyciem frezarki w ciągu DW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.- asf. na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych i w recyklerze oraz remonty wielko powierzchniowe mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu: DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w WMB - 30 ton wbudowanej mieszanki, remont mieszanką wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton, remonty wielko powierzchniowe z zastosowaniem frezarki - 5000 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - remont cząstkowy naw. bitum. miesz. min.-asf. na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych i w recyklerze oraz remonty wielko powierzchniowe miesz. min. - asf. na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami min.-asf. na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych i w recyklerze oraz remonty wielko powierzchniowe mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego. Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w WMB - 20 ton wbudowanej mieszanki, remont mieszanką wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton, remonty wielko powierzchniowe z zastosowaniem frezarki - 1500 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu Dróg wojewódzkich 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej w ilości do 300 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.