Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Gdynia: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy. Postępowanie nr 08/ACMMiT/AW/09
Numer ogłoszenia: 35279 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy. Postępowanie nr 08/ACMMiT/AW/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w 5 pakietach i obejmuje artykuły papiernicze, drobny sprzęt biurowy, tusze i tonery, drobne części do komputeróww, płytki CD itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 21.12.00.00 - 21.12.00.00 30.19.24.00 - Wyroby reprograficzne 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 nie podlegają, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 3) w przypadku składania oferty wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 08/ACMMiT/AW/09 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie wymienionego w pkt VII. SIWZ dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 i Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz 1058 ze zm.). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarcza wraz z ofertą: 1.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. oświadczenie z art. 22 Pzp - wzór załącznik nr 2 do oferty. 3. oświadczenie - wzór załącznik nr 3 do oferty, Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 3) w przypadku składania oferty wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu jeśli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1a: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 08/ACMMiT/AW/09 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie wymienionego w pkt VII. SIWZ dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 i Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz 1058 ze zm.). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Syuczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 137..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Syuczniowego 9b, 81-519 Gdynia, Kancelaria, pk. 30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych różnych: długopisy, kleje, kalki, korektory, koszulki na dokumenty, itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.24.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do komputera, środków czyszczących do komputera i sprzętu biurowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych t.j. etykiety, folie,kalkulatory..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- Łóżka hotelowe - doposażenie SDM3 i SDM4 - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji do magazynu-archiwum Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Kazimierzowskiej 60 w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i kodów
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.