eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa › Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Dąbrowa: Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 352734 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa , ul. ks. prof. J. Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa, woj. opolskie, tel. 0-77 464 10 10, faks 0-77 464 10 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000zł (słownie: dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych i zero groszy). Przez obsługę kredytu należy rozumieć czynności związane z obsługą spłat rat kapitałowych i odsetek od kredytu. Cel kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa w roku 2012. 2.Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w transzach, na podstawie dyspozycji płatniczej. Dla celów wyliczenia kosztów obsługi kredytu Zamawiający proponuje następujące transze: I transza do dnia 30 października 2012 r. w kwocie: 400.000,-zł II transza do dnia 31 listopada 2012 r. w kwocie: 400.000,-zł II transza do dnia 31 grudnia 2012 r. w kwocie: 130.000,-zł Zamawiający nie będzie związany z w/w harmonogramem w okresie kredytowania i zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości - bez prowizji i opłat z tego tytułu. 3.Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi od 31 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2023 r. i będzie regulowana w następujących ratach: -w roku 2013: bez spłat -w roku 2014: 12 rat po 2.500,00 zł (roczna spłata 30.000,00 zł) -w roku 2015: 12 rat po 2.500,00 zł (roczna spłata 30.000,00 zł) -w roku 2016: 12 rat po 2.500,00 zł (roczna spłata 30.000,00 zł) -w roku 2017: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2018: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2019: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2020: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2021: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2022: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2023: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) 4.W przypadku, gdy kwota zaciągniętego kredytu będzie mniejsza niż 930.000,00 zł harmonogram spłat zostanie odpowiednio zmieniony, przy założeniu, że w latach 2013 -2016 pozostanie bez zmian (jak w pkt 3), a w latach 2017 - 2023 będą to równe raty płatne ostatniego dnia każdego miesiąca. 5.Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca począwszy od miesiąca uruchomienia I transzy. Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie będzie oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału i powiększone o marżę banku. Marża jest stała w całym okresie kredytowania. Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wysokości należnych odsetek za dany okres najpóźniej na 7 dni przed terminem ich zapłaty. 6.Prowizja od kwoty przyznanego kredytu - płatna jednorazowo do 7 dni od dnia podpisania umowy - maksymalnie 5 % wartości kredytu. 7.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 8.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 9.Zamawiający nie będzie dokumentował wykorzystania kredytu. 10.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2023.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadali uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej, określone w ustawie z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawcy zobowiązani są złożyć zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe lub Rozporządzeniem odpowiednich organów w sprawie utworzenia banku wydane przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo bankowe lub tez inne dokumenty potwierdzające odpowiednio uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności kredytowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru oraz zaproponowany i zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy uwzględniający wszystkie warunki umowy kredytowej określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 5 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.