eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Wykonanie projektu budynku Urzędu Gminy Pionki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Pionki: Wykonanie projektu budynku Urzędu Gminy Pionki
Numer ogłoszenia: 352687 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176445 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6, Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121514, faks 048 6121234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budynku Urzędu Gminy Pionki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego wykonawczego wraz z nadzorem autorskim budynku siedziby Urzędu Gminy Pionki wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku wraz z uzgodnieniami niezbędnych instytucji oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić załączony program funkcjonalny. Opracowanie należy dostarczyć również w wersji elektronicznej. Zakres prac projektowych 1.Sporządzenie koncepcji w terminie 30 dni od daty podpisania umowy; 2.Uzgodnienie koncepcji z Zamawiającym 3. Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu - Drogi - Kanalizacja deszczowa - Woda hydrantowa - Oświetlenie terenu 4. Sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych budynku (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne i elektryczne ) 5. Uzgodnienie projektu u rzeczoznawcy - BHP - Sanepid P.poż. Zakres branżowych projektów budowlano-wykonawczych budynku Instalacje elektryczne - oświetlenie terenu - instalacje wewnętrzne: oświetlenie, gniazda, zasilanie komputerów, siec telefoniczna, sieć informatyczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, kontrola dostępu ,sygnalizacja przeciwpożarowa. Instalacje sanitarne - siec kanalizacji deszczowej - instalacje wewnętrzne: instalacja wodno-kanalizacyjna, centralne ogrzewanie, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna i klimatyzacja wybranych pomieszczeń. Drogi wewnętrzne Uwagi szczegółowe: 1. Projekty techniczne budowlane należy wykonać zgodnie z zaleceniami ustawy PRAWO BUDOWLANE. 2. Do powyższych dokumentacji należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Do projektów należy wykonać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót, które należy dołączyć również w wersji elektronicznej - w postaci plików otwieranych przez popularne edytory tekstów bądź programy arkuszy kalkulacyjnych (np. pliki typu doc, odt, itp.). 4. W cenie ofertowej należy uwzględnić nadzór autorski. 6. Dokumentacje należy wykonać w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy, 7. Należy opracować harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 118950.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neoinvest Sp. z o.o., ul. Aleja Solidarności 34, 25-323 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 118950.00
  • Oferta z najniższą ceną: 118950.00 oferta z najwyższą ceną: 220000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.