eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - przetarg nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Kraków: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - przetarg nr 2
Numer ogłoszenia: 352680 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317938 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - przetarg nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, których wykaz zawierający wskazanie typu sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaju sprzętu eksploatacyjnego zalecanego przez producenta oraz orientacyjną ilość zamawianych sztuk stanowi załącznik nr 4 do Części I SIWZ (Wykaz materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy.). Fabrycznie nowe materiały to materiały, które zostały wykonane z elementów nowych lub pełnowartościowych komponentów pochodzących z odzysku (elementy te nie mogą posiadać śladów używania i uszkodzeń - m.in. nieszczelności, mikropęknięć itp.), nieregenerowane, oraz spełniające poniższe wymogi. 2.Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych względem wskazanych w załączniku nr 4 do Części I SIWZ. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał w pełni kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach (w szczególności wydajność i jakość wydruku) takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Jeżeli Zamawiający stwierdzi w trakcie trwania umowy w szczególności, że jakość, wydajność, niezawodność dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od parametrów materiału oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał wymienić na nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wady (przesłanego faksem lub mailowo). Wymagania w zakresie dostawy fabrycznie nowych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek: 3.1. W odniesieniu do wymogów technicznych, Zamawiający wymaga, aby: -materiały nie powodowały uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane, -materiały nie powodowały ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, -materiały nie ograniczały pełnej współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tonerem, oraz nie powodował pojawiania się żadnych negatywnych komunikatów, -materiały posiadały na opakowaniu zewnętrznym: nazwę producenta, indywidualny symbol/kod oraz typ materiału eksploatacyjnego, a także wykaz wszystkich urządzeń, do których dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, oznaczenie terminu ważności lub datę produkcji z okresem ważności; termin ważności dostarczonych materiałów nie może być krótszy niż okres udzielonej na nie gwarancji (minimum 12 miesięcznej) licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, Okres gwarancji należy wskazać w Formularzu Ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Części I SIWZ, -materiał był zapakowany przez producenta hermetycznie w szczelnej folii, -zaproponowane materiały równoważne muszą spełniać normy wydajności ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych oraz muszą być wytwarzane zgodnie z wymogami normy ISO 9001-2008 oraz ISO 14001 - lub równoważnymi, a także nie mogą naruszać praw własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 3.2. W odniesieniu do Wykonawcy, Zamawiający żąda, aby: - dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami w każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Części I SIWZ), - Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne; za dzień rozpoczęcia biegu terminu gwarancji uznaje się dzień dostarczenia materiału do Zamawiającego, co następnie zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru towaru. Termin gwarancji zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Termin gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy, - w przypadku stwierdzenia wady produktu, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zagwarantował nieodpłatną wymianę na produkt wolny od wad, na zasadach określonych w pkt. 3.1.3. Części I SIWZ, - Wykonawca zagwarantował naprawę na własny koszt w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonych urządzeń Zamawiającego lub pokrył koszty takiej naprawy, jeśli uszkodzenia te będą spowodowane zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. O przyczynie uszkodzenia stanowiła będzie pisemna opinia wydana przez autoryzowany serwis urządzenia. W przypadku, gdy wydanie takiej opinii będzie odpłatne, koszt jej wydania każdorazowo ponosić będzie Wykonawca, - w przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, spowodowany ww. przyczynami przekroczy 2 dni robocze od momentu stwierdzenia przyczyn awarii, Wykonawca będzie zobowiązany, najpóźniej do godziny 10:00 dnia następnego, do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy zamiennego urządzenia - o parametrach nie gorszych niż urządzenie zastępowane, wraz ze sprawnymi materiałami eksploatacyjnymi. O stwierdzeniu przyczyn uszkodzenia i planowanym terminie naprawy urządzenia Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę (faksem lub mailowo), - Wykonawca zapewnił na własny koszt transport każdorazowej dostawy wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na składowanie towaru w budynkach Zamawiającego (zlokalizowanych pod adresami: Kraków - ul. Piastowska 32, ul. Lea 112,; Nowy Sącz - ul. Jagiellońska 52, ul. Podhalańska 18; Tarnów - al. Solidarności 5-9). - Wykonawca dostarczał towar partiami; dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów, z zastrzeżeniem, iż do placówek w Nowym Sączu i Tarnowie odbędzie się wyłącznie jedna dostawa, - Dostawy były realizowane na podstawie częściowych zamówień, wysyłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy droga faksową lub pocztą elektroniczną, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia złożenia zamówienia, - Dostawy i zamówienia odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 16:00, - Wykonawca zagwarantował, iż stosowanie zaoferowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzenia, w którym zostanie zastosowane, - Wykonawca odbierał w celu utylizacji pojemniki po dostarczonych, a zużytych materiałach eksploatacyjnych - do końca 2017 roku, z każdej z lokalizacji, o których mowa powyżej, w terminie 7 dni od wezwania Zamawiającego (przesłanego faksem lub mailowo)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printex K.Borkowski, K.Mirowski Sp.j., Al. Piłsudskiego 105 B, 05-070 Marki, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7743,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7002,39

  • Oferta z najniższą ceną: 7002,39 / Oferta z najwyższą ceną: 23445,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.