eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przeprowadzenie analizy specjalistycznej na potrzeby OCRG wykorzystanej w celu wsparcia przedsiębiorstw w procesie inwestycyjnym w obszarze Regionalnego Parku Przemysłowego w Gminie Nysa w ramach projektu Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Ogłoszenie nr 352653 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.

Opole: Przeprowadzenie analizy specjalistycznej na potrzeby OCRG wykorzystanej w celu wsparcia przedsiębiorstw w procesie inwestycyjnym w obszarze Regionalnego Parku Przemysłowego w Gminie Nysa w ramach projektu Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach prjektu Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Działania 2.3 Wzmocnienie otoczenia biznesu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325246-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327448-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000, ul. ul. Krakowska  38, 45075   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609, e-mail biuro@ocrg.opolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ocrg.opolskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie analizy specjalistycznej na potrzeby OCRG wykorzystanej w celu wsparcia przedsiębiorstw w procesie inwestycyjnym w obszarze Regionalnego Parku Przemysłowego w Gminie Nysa w ramach projektu Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA/323/22/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nazwa zamówienia: Przeprowadzenie analiz specjalistycznych na potrzeby OCRG wykorzystanych w celu wsparcie przedsiębiorstw w procesie inwestycyjnym w obszarze Regionalnego Parku Przemysłowego w Gminie Nysa w ramach projektu Kooperacyjne Opolskie - profesjonalne otoczenie biznesu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Działania 2.3 "Wzmocnienie otoczenia biznesu" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. W związku z realizacją w/w projektu istnieje potrzeba podjęcia działań mających na celu wykonanie analizy / badania z obszaru warunków prawnych, technicznych i środowiskowych terenów inwestycyjnych o powierzchniach powyżej 100 ha, zakres zbliżony do obszaru Due diligence dla wskazanych nieruchomości. Celem badania jest określenie możliwości wykorzystania wskazanych obszarów do pozyskania projektów strategicznych dla gospodarki regionu i kraju (inwestorów krajowych i zagranicznych, tworzących miejsca pracy). Efektem przeprowadzonej analizy będzie wykonanie raportu dla każdego terenu inwestycyjnego. W ramach zamówienia analizy, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zadań (szerzej omówionch w załączniku nr 1A do SIWZ): Raport winien zawierać między innymi treści w następujących obszarach: 1. Badanie stanu prawnego i aktualnego stanu zagospodarowania nieruchomości. 2. Uwarunkowania techniczne. 3. Uwarunkowania środowiskowe i techniczne nieruchomości. 4. Określenie możliwych form wsparcia do uzyskania przez inwestora na wskazanym obszarze. 5. Podsumowanie oraz rekomendacje związane z zasobami rynku pracy. 5. Zalecenia i rekomendacje. Pakiety gotowych rozwiązań dla każdej z ofert dot. ich rozwoju, kierunków pozyskania inwestycji, perspektywicznych branż, niezbędnych do przygotowania dokumentów. Harmonogram prac jakie zaleca się wykonać w celu aktywizacji obszaru. 6. Przykładowe rozwiązania zastosowane w innych lokalizacjach, które pozyskały dużych inwestorów. 7. Załączniki do każdej z analiz: grafiki, minimum 10 zdjęć z powierzchni terenu, 10 zdjęć wykonanych z lotu ptaka (dopuszcza się zdjęcia z drona, balonu, samolotu itp.). Jakość zdjęć w jakości nadającej się do druku wielkoformatowego, zapis jpg, rozdzielczość min. 300 dpi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79300000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65000
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Drzewiecki, Tomaszek & Wspólnicy Spółka komandytowa,  ,  ul. Belwederska 23,  00-761,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79950
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79950
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79950
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.