eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › projekt budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Legionowo: projekt budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie
Numer ogłoszenia: 352593 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej rozbudowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Legionowie zlokalizowanych przy ul. Adama Mickiewicza 11 w Legionowie (działki nr ewidencyjny 9/1, 9/2 oraz 10 w obrębie nr 38). W ramach opracowania Zamawiający przewiduje do wykonania: - projekt nowego budynku strażnicy, - projekt rozbiórki obiektów przeznaczonych do wyburzenia, - projekt remontu-adaptacji istniejącego budynku nr 1 (załącznik mapowy). Zakres robót: a) wykonanie inwentaryzacji oraz ekspertyzy technicznej istniejących budynków przewidzianych do remontu, b) wykonanie ekspertyzy geotechnicznych warunków posadowienia obiektu budowlanego, c) pozyskanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ewidencji gruntów, d) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych, e) uzyskanie warunków przyłączenia obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej itp. f) uzyskanie zgody właściwego zarządcy drogi na połączenie działki z drogą publiczną, g) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień (BHP, P-poż., Sanepid, ZUD itp.) h) opracowanie planu zagospodarowania działki uwzględniając układ komunikacyjny, miejsca parkingowe, boisko do koszykówki z jednoczesnym dostosowaniem do gry w siatkówkę, ścianę ćwiczeń z amortyzacyjną poduszką zabezpieczającą (wspinalnia), plac do ćwiczeń sportowo-pożarniczych, altankę śmietnikową oraz zieleń, i) opracowanie projektu rozbiórki istniejących w terenie budynków oraz wiat przewidzianych do likwidacji w pięciu egzemplarzach j) opracowanie koncepcji architektonicznej rozbudowy budynku strażnicy w trzech wariantach do akceptacji przez Zamawiającego, k) opracowanie projektu wyposażenia budynków w sprzęt i urządzenia projektowanych pomieszczeń, l) opracowanie projektu ulicznej sygnalizacji świetlnej ostrzegawczej, m) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz wielobranżowego projektu wykonawczego rozbudowy Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Legionowie wraz z dwoma masztami antenowymi o wysokości minimum 7m na dachu budynku w tym remontu i adaptacji istniejącego budynku w pięciu egzemplarzach obejmującego architekturę, konstrukcję, oraz wszystkie niezbędne instalacje w tym: - instalację wodociągową ciepłej i zimnej wody oraz hydrantową; - instalację kanalizacyjną sanitarną i deszczową; - instalację gazową; - instalację elektryczną 24V, 230V, 380V; - instalację oświetlenia; - instalację automatycznego otwierania drzwi garażowych; - instalację awaryjnego oświetlenia i zasilania w energię elektryczną (agregat prądotwórczy); - instalację ładowania akumulatorów; - instalację odgromową; - instalację centralnego ogrzewania wraz z rozbudową kotłowni gazowej lub podłączeniem do sieci miejskiej; - instalację wentylacyjną mechaniczną i grawitacyjną oraz odprowadzania spalin samochodowych; - instalację klimatyzacyjną; - instalację sprężonego powietrza; - instalację sieci komputerowej, telefonicznej, telewizyjnej, telewizji przemysłowej, nagłośnienia wewnętrznego, alarmowej (alarmowo-dyspozytorska, świetlno dźwiękowa), n) opracowanie projektu przyłączy mediów dla wszystkich niezbędnych branż w pięciu egzemplarzach, o) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w pięciu egzemplarzach, p) opracowanie przedmiaru robót objętych inwestycją w pięciu egzemplarzach, q) opracowanie kosztorysu inwestorskiego robót objętych inwestycją w dwóch egzemplarzach, r) wykonanie całości dokumentacji w formie zapisu cyfrowego na nośniku CD/DVD z zachowaniem, następujących zasad: - każdy dokument podpisany, poniżej autografu powinien zawierać tekst kto podpisał, np. (-) imię i nazwisko, - żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5 MB, - nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i znaków specjalnych), - jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spisdok.pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, w szczególności kolejność zbiorów, - jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, - dla zdjęć stosować należy format jpg, - format pdf, jpg, tif należy tworzyć w wersjach najbardziej rozpowszechnionych w momencie tworzenia dokumentów. s) wykonanie wizualizacji architektonicznej budynku strażnicy w formie papierowej oraz prezentacji multimedialnej. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego wynikającego z art. 20 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo budowlane (Zamawiający przewiduje średnio do 25 spotkań na każdy etap - rok inwestycji). Uwaga! 3) dokumentacja posłuży Zamawiającemu do uzyskania pozwolenia na budowę oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający zakłada realizację inwestycji w trzech etapach. 5) dokumentację projektową należy podzielić na etapy uwzględniające konieczność ciągłej pracy jednostki podczas budowy, technologię wykonania robót oraz przerwy zimowe, 6) szczegółowy opis założeń do projektu zawiera program funkcjonalno-użytkowy dla planowanej inwestycji stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 7) dokumentację należy wykonać zgodnie z: - wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), wraz z rozporządzeniami do ustawy, - wymogami ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 96 poz. 667 j.t.) wraz z rozporządzeniami do ustawy, - wymogami ustawy z dnia 29 styczni 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1665 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. przynajmniej jeden wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy na budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze, co najmniej 10.000 m3, 3) wykażą się dysponowaniem przynajmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, który jest członkiem izby samorządu zawodowego, - jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który jest członkiem izby samorządu zawodowego, 4) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych projektów w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, terminem wykonania i jednostką zamawiającą z telefonem wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie, w tym przynajmniej jeden wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy na budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze, co najmniej 10.000 m3 (wypełnić załączony druk do SIWZ), c) kserokopia uprawnień projektantów przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia o specjalności architektonicznej oraz konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), (wypełnić załączony druk do SIWZ), d) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, e) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, f) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w sekretariacie na IV piętrze, pokój nr 419 w cenie 50,00 PLN, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (022) 784 08 72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.