eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › ZP.271.27.2014 - Dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Ząbki: ZP.271.27.2014 - Dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 352570 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ząbki , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 5109700, faks 22 5109888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.27.2014 - Dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej do Parku Miejskiego im. Michała Szuberta w Ząbkach, wykonanej według wytycznych Zamawiającego, b) montaż dostarczonej toalety, c) podłączenie automatycznej toalety publicznej do istniejącego przyłącza kanalizacyjnego, wodociągowego i elektroenergetycznego, d) uruchomienie i przekazanie toalety Zamawiającemu. WARUNKI TECHNICZNE JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ TOALETA: 1) konstrukcja toalety żelbetowo-stalowa o przekroju poziomym w kształcie prostokąta o wymiarach ok. 2,35 m. x 3,50 m., odporna na akty wandalizmu; 2) okładziny zewnętrzne ścian wykończone płytami z szarego granitu polerowanego z elementami stali nierdzewnej lub innymi materiałami zapewniającymi wysoką estetykę. Ściany, posadzki i stropodach muszą spełniać wymogi izolacji cieplnej; 3) okładziny wewnętrzne ścian i sufitu zmywalne, wykonane z blachy ocynkowanej, powlekanej, a miejscach szczególnie narażonych z blachy nierdzewnej; 4) podgrzewana antypoślizgowa podłoga wewnątrz toalety o wzmocnionej odporności na ścieranie; 5) wyposażenie toalety w pełną automatykę zapewniającą jej skuteczne, bezobsługowe funkcjonowanie (z wyjątkiem koniecznych przeglądów i napraw oraz uzupełniania środków higieny - w szczególności mydła, papieru toaletowego, środków do automatycznej, cyklicznej dezynfekcji); 6) muszla bezdotykowo spłukiwana z zastosowaniem automatycznej technologii mycia, suszenia oraz dezynfekcji deski sedesowej; 7) czasowy ogranicznik przebywania w toalecie; 8) moduł umywalkowy wyposażony w sensory ruchu umożliwiający bezdotykowe korzystanie z podajnika na mydło, umycia rąk oraz ich wysuszenia; 9) zastosowanie rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych wewnątrz i na zewnątrz toalety, odpornych na próby wandalizmu, w szczególności uniemożliwiających odkręcenie lub oderwanie elementów wyposażenia, bądź ich łatwe mechaniczne uszkodzenie, zarysowanie itp.; 10)podajnik papieru toaletowego z funkcją anty p.poż.; 11) automatyczne drzwi; 12) automatyczna wentylacja pomieszczenia; 13) automatyczne mycie podłogi; 14) podgrzewacz wody do mycia; 15) panel wrzutowy na monety z elektronicznym ekranem informacyjnym odpornym na akty wandalizmu, z możliwością ustawienia każdej wielkości wrzutowej nominału z informacją na ekranie o sumie wrzuconych monet do wielkości zadanej lub ustawienia bezpłatnego korzystania/wejścia; 16) funkcja ręcznego otwierania drzwi wewnątrz toalety umożliwiająca swobodne wyjście w sytuacji awaryjnej również w przypadku braku prądu; 17) światło wewnątrz toalety, włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych; 18) awaryjne światło włączające się w przypadku zaniku prądu; 19) toaleta oświetlona z zewnątrz energooszczędnymi lampami ledowymi wyposażona w czujnik zmierzchowy; 20) lustro ze wzmocnionej stali odporne na akty wandalizmu; 21) sensory ruchu sprawdzające czy w toalecie znajduje się użytkownik; 22) sygnalizacyjny system przeciwpożarowy; 23) czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia; 24) graficzne oznaczenia funkcji użytkowych wewnątrz toalety; 25) wyposażenie w specjalny bezpieczny przewijak dla niemowląt z pasami bezpieczeństwa; 26) wszystkie powierzchnie powinny być antybakteryjne i wodoodporne; 27) automatyczny odświeżacz powietrza; 28) kosz na śmieci, wykonany ze stali nierdzewnej z funkcją anty pożarową; 29) instrukcja użytkowania toalety w dwóch językach (polski, angielski); 30) niklowany wieszak; 31) system zdalnego powiadamiania administratora poprzez wysyłanie wiadomości sms: brak prądu, alarm przeciwpożarowy, spadek temperatury w toalecie, wezwanie pomocy, sygnalizacja zajęcia toalety powyżej wyznaczonego czasu korzystania; 32) nadajnik GSM, który po przez wiadomość sms umożliwia: włączenie i wyłączenie toalety oraz otwieranie drzwi; 33) kolorystyka elewacji toalety powinna być w odcieniach szarości, grafitu. PRZYSTOSOWANIE TOALETY PUBLICZNEJ DO WYMAGAŃ OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH: 1) szerokość wejścia umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim; 2) wolna przestrzeń wewnątrz pomieszczenia oparta na kole o średnicy 150 cm; 3) umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości; 4) bezpieczne pochwyty dla niepełnosprawnych; 5) umiejscowienie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich. POMIESZCZENIE TECHNICZNE: Toaleta powinna posiadać osobne pomieszczenie techniczne z oddzielnym wejściem zewnętrznym, w którym znajduję się cała automatyka sterowania systemem komputerowym umożliwiającym zarządzanie niżej wymienionymi parametrami: a) ustawianie czasu i daty; b) wielkość opłaty za toaletę; c) częstotliwość mycia podłogi (co które użycie toalety skutkuje procedurą mycia podłogi); d) częstotliwość mycia sedesu (co które użycie toalety skutkuje procedurą mycia sedesu); e) częstotliwość suszenia sedesu (ile razy sedes przesuwany w strefę jego suszenia); f) czas pracy suszarki; g) czas mycia sedesu, podłóg; h) zawór wodny do podłączenia węża..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez zamawiającego oceny spełniania powyższego warunku wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, co najmniej dwie dostawy automatycznej toalety, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie dostawy automatycznej toalety, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, pokój nr 14 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, pokój nr 6 - Biuro Obsługi Interesanta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.