Ogłoszenie z dnia 2014-10-22
Ząbki: ZP.271.27.2014 - Dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 352570 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ząbki , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 5109700, faks 22 5109888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.27.2014 - Dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej na terenie parku im. Szuberta w Ząbkach. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej do Parku Miejskiego im. Michała Szuberta w Ząbkach, wykonanej według wytycznych Zamawiającego, b) montaż dostarczonej toalety, c) podłączenie automatycznej toalety publicznej do istniejącego przyłącza kanalizacyjnego, wodociągowego i elektroenergetycznego, d) uruchomienie i przekazanie toalety Zamawiającemu. WARUNKI TECHNICZNE JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ TOALETA: 1) konstrukcja toalety żelbetowo-stalowa o przekroju poziomym w kształcie prostokąta o wymiarach ok. 2,35 m. x 3,50 m., odporna na akty wandalizmu; 2) okładziny zewnętrzne ścian wykończone płytami z szarego granitu polerowanego z elementami stali nierdzewnej lub innymi materiałami zapewniającymi wysoką estetykę. Ściany, posadzki i stropodach muszą spełniać wymogi izolacji cieplnej; 3) okładziny wewnętrzne ścian i sufitu zmywalne, wykonane z blachy ocynkowanej, powlekanej, a miejscach szczególnie narażonych z blachy nierdzewnej; 4) podgrzewana antypoślizgowa podłoga wewnątrz toalety o wzmocnionej odporności na ścieranie; 5) wyposażenie toalety w pełną automatykę zapewniającą jej skuteczne, bezobsługowe funkcjonowanie (z wyjątkiem koniecznych przeglądów i napraw oraz uzupełniania środków higieny - w szczególności mydła, papieru toaletowego, środków do automatycznej, cyklicznej dezynfekcji); 6) muszla bezdotykowo spłukiwana z zastosowaniem automatycznej technologii mycia, suszenia oraz dezynfekcji deski sedesowej; 7) czasowy ogranicznik przebywania w toalecie; 8) moduł umywalkowy wyposażony w sensory ruchu umożliwiający bezdotykowe korzystanie z podajnika na mydło, umycia rąk oraz ich wysuszenia; 9) zastosowanie rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych wewnątrz i na zewnątrz toalety, odpornych na próby wandalizmu, w szczególności uniemożliwiających odkręcenie lub oderwanie elementów wyposażenia, bądź ich łatwe mechaniczne uszkodzenie, zarysowanie itp.; 10)podajnik papieru toaletowego z funkcją anty p.poż.; 11) automatyczne drzwi; 12) automatyczna wentylacja pomieszczenia; 13) automatyczne mycie podłogi; 14) podgrzewacz wody do mycia; 15) panel wrzutowy na monety z elektronicznym ekranem informacyjnym odpornym na akty wandalizmu, z możliwością ustawienia każdej wielkości wrzutowej nominału z informacją na ekranie o sumie wrzuconych monet do wielkości zadanej lub ustawienia bezpłatnego korzystania/wejścia; 16) funkcja ręcznego otwierania drzwi wewnątrz toalety umożliwiająca swobodne wyjście w sytuacji awaryjnej również w przypadku braku prądu; 17) światło wewnątrz toalety, włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych; 18) awaryjne światło włączające się w przypadku zaniku prądu; 19) toaleta oświetlona z zewnątrz energooszczędnymi lampami ledowymi wyposażona w czujnik zmierzchowy; 20) lustro ze wzmocnionej stali odporne na akty wandalizmu; 21) sensory ruchu sprawdzające czy w toalecie znajduje się użytkownik; 22) sygnalizacyjny system przeciwpożarowy; 23) czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia; 24) graficzne oznaczenia funkcji użytkowych wewnątrz toalety; 25) wyposażenie w specjalny bezpieczny przewijak dla niemowląt z pasami bezpieczeństwa; 26) wszystkie powierzchnie powinny być antybakteryjne i wodoodporne; 27) automatyczny odświeżacz powietrza; 28) kosz na śmieci, wykonany ze stali nierdzewnej z funkcją anty pożarową; 29) instrukcja użytkowania toalety w dwóch językach (polski, angielski); 30) niklowany wieszak; 31) system zdalnego powiadamiania administratora poprzez wysyłanie wiadomości sms: brak prądu, alarm przeciwpożarowy, spadek temperatury w toalecie, wezwanie pomocy, sygnalizacja zajęcia toalety powyżej wyznaczonego czasu korzystania; 32) nadajnik GSM, który po przez wiadomość sms umożliwia: włączenie i wyłączenie toalety oraz otwieranie drzwi; 33) kolorystyka elewacji toalety powinna być w odcieniach szarości, grafitu. PRZYSTOSOWANIE TOALETY PUBLICZNEJ DO WYMAGAŃ OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH: 1) szerokość wejścia umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim; 2) wolna przestrzeń wewnątrz pomieszczenia oparta na kole o średnicy 150 cm; 3) umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości; 4) bezpieczne pochwyty dla niepełnosprawnych; 5) umiejscowienie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich. POMIESZCZENIE TECHNICZNE: Toaleta powinna posiadać osobne pomieszczenie techniczne z oddzielnym wejściem zewnętrznym, w którym znajduję się cała automatyka sterowania systemem komputerowym umożliwiającym zarządzanie niżej wymienionymi parametrami: a) ustawianie czasu i daty; b) wielkość opłaty za toaletę; c) częstotliwość mycia podłogi (co które użycie toalety skutkuje procedurą mycia podłogi); d) częstotliwość mycia sedesu (co które użycie toalety skutkuje procedurą mycia sedesu); e) częstotliwość suszenia sedesu (ile razy sedes przesuwany w strefę jego suszenia); f) czas pracy suszarki; g) czas mycia sedesu, podłóg; h) zawór wodny do podłączenia węża..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania przez zamawiającego oceny spełniania powyższego warunku wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, co najmniej dwie dostawy automatycznej toalety, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej dwie dostawy automatycznej toalety, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji jakości - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, pokój nr 14 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, pokój nr 6 - Biuro Obsługi Interesanta - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.