eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Budowa kompleksów boisk sportowych dla Miasta Konina - I etap obejmująca budowę Środowiskowego Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego im. Janusza Kusocińskiego przy Gimnazjum nr 6 w Koninie przy ul. Bydgoskiej 2a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Konin: Budowa kompleksów boisk sportowych dla Miasta Konina - I etap obejmująca budowę Środowiskowego Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego im. Janusza Kusocińskiego przy Gimnazjum nr 6 w Koninie przy ul. Bydgoskiej 2a
Numer ogłoszenia: 35254 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksów boisk sportowych dla Miasta Konina - I etap obejmująca budowę Środowiskowego Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego im. Janusza Kusocińskiego przy Gimnazjum nr 6 w Koninie przy ul. Bydgoskiej 2a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Środowiskowego Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego im. Janusza Kusocińskiego przy Gimnazjum nr 6 w Koninie przy ul. Bydgoskiej 2a w zakresie: 1. Boiska do piłki ręcznej i tenisa o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej wraz z kompletnym wyposażeniem. 2. Boiska do koszykówki o nawierzchni i poliuretanowej przepuszczalnej wraz z kompletnym wyposażeniem. 3. Boiska do piłki siatkowej o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej wraz z kompletnym wyposażeniem. 4. Boiska do piłki nożnej z bieżnią lekkoatletyczną i stanowiskami dodatkowymi (do skoku wzwyż, w dal i trójskoku oraz pchnięcia kulą) o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej i trawie syntetycznej z widownią na około 350 osób. Boiska do piłki nożnej i piłki ręcznej wyposażone będą w piłkochwyty, a cały teren w chodniki, schody terenowe, ciąg pieszo-jezdny, ogrodzenie, oświetlenie, odwodnienie terenu i zieleń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : a) kierownikiem budowy w branży budowlanej, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (min. 1 osoba), - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach, b) kierownikami robót w branży sanitarnej i elektrycznej posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (min. 1 osoba) - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (min. 1 osoba) Kierownicy (wyszczególnionych branż) winni być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w szczególności: - narzędzia i urządzenia służące do wykonania boisk o nawierzchni poliuretanowych przepuszczalnych (specjalistyczna natryskarka do mas poliuretanowych, wilgotnościomierz, termometr elektroniczny do pomiaru temperatury powietrza i podłoża betonowego) i traw syntetycznych (urządzeniem do wypełniania nawierzchni piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym) . 4. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową lub podobne. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 PLN. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy przedłożyć: - kserokopię wymaganych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Należy przedłożyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót wyrażających się wykonaniem co najmniej: jednego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową lub podobną wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN 6.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 152,25 zł) można także odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 17.03.2009 r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin pok. nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.