eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-08

Biała Podlaska: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 35246 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14060 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, faks 083 3443397.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg poniższych Zadań: 1) ZADANIE NR 1 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Biała Podlaska. Ilości i rodzaje pojazdów samochodowych objętych zamówieniem: Fiat Brava - szt. 1, Fiat Ducato - szt. 2, Fiat Marea Weekend - szt. 2, Fiat Palio Weekend - szt. 3, Fiat Seicento - szt. 5, Ford Connect - szt. 2, Ford Mondeo - szt. 1, Ford Transit - szt. 2, Iveco - szt. 1, Mercedes Sprinter - szt. 1,Nissan Patrol - szt. 1, Skoda Fabia - szt. 5, Skoda Octavia - szt. 1,VW Caddy - szt. 1, VW LT-46 - szt. 1. 2) ZADANIE NR 2 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Lublin. Ilości i rodzaje pojazdów objętych zamówieniem: Fiat Brava - szt. 1, Fiat Palio Weekend - szt. 1, Fiat Seicento - szt. 1, Ford Transit - szt. 1, Iveco HEIMAN - szt. 1, Mercedes Sprinter - szt. 2, Skoda Fabia - szt. 1, Skoda Octavia - szt. 1. 3) ZADANIE NR 3 - Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Zamość. Ilości i rodzaje pojazdów objętych zamówieniem: Fiat Ducato - szt. 1, Fiat Marea Weekend - szt. 1, Fiat Palio Weekend - szt. 2, Fiat Seicento - szt. 4, Ford Mondeo - szt. 2, Ford Transit - szt. 1, Nissan Pathfinder - szt. 1, Skoda Fabia - szt. 1, Skoda Octavia - szt. 1. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości pojazdów samochodowych objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia. 4. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: teren miasta Biała Podlaska dla Zadania nr 1, teren miasta Lublin dla Zadania nr 2, teren miasta Zamość dla Zadania nr 3. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądów i napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, 2) planowany zakres zlecanych czynności obejmuje: a) dokonywanie przeglądów OT zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta pojazdu, b) dokonywanie napraw zgodnie z technologią napraw producenta pojazdu, c) dokonywanie przeglądów i napraw instalacji gazowych w pojazdach w nie wyposażonych, zgodnie z technologią napraw producenta instalacji, d) dokonywanie wulkanizacji i wymiany ogumienia. 3) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę i wymianę oleju silnikowego; b) dostawę i wymianę filtrów: kabinowego, oleju, powietrza i paliwa; c) dostawę i wymianę amortyzatorów (tył, przód); d) dostawę i wymianę kompletnego rozrządu łącznie z pompą wody; e) dostawę i wymianę kompletu piór wycieraczek; f) dostawę i wymianę świec zapłonowych/żarowych; g) dostawę i wymianę przewodów zapłonowych; h) dostawę i wymianę szczęk, klocków i tarcz hamulcowych; i) dostawę i wymianę płynów: chłodniczego i hamulcowego; j) dostawę i wymianę sprzęgła; k) dostawę i wymianę akumulatora; l) dostawę i wymianę rozrusznika; m) dostawę i wymianę alternatora; n) dostawę i wymianę resorów; o) wymianę opon (zimowe-letnie), w tym wulkanizację; p) dostawę, wymianę-naprawę elementów układu wydechowego; q) dostawę i wymianę łożysk piast; r) dostawę i wymianę wahaczy przedniego i tylnego zawieszenia; s) dostawę i wymianę łączników drążków stabilizacyjnych; t) pomiar i regulację geometrii układu jezdnego; u) diagnostykę komputerową silnika, instalacji gazowej oraz osprzętu nadwozia pojazdu; v) dostawę i wymianę przegubów; w) dostawę i wymianę uszczelki pod głowicą. 4) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, w momencie przyjęcia pojazdu do zakładu, zakres prac oraz rodzaj wymienianych i montowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, 5) dopuszcza się możliwość montażu części po regeneracji, jedynie po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez osobę upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą, 6) Wykonawca dokona wyceny kosztów dostawy części zamiennych i materiałów oraz robocizny, którą prześle faksem lub drogą elektroniczną do Zamawiającego, celem akceptacji przez osobę upoważnioną. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia, winna być świadczona zgodnie z poniższymi zasadami: 1) Wykonawca zapewnia stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów samochodowych w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania przeglądu lub naprawy zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, przed jego wykonaniem, 3) na wykonane usługi Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji, 4) na dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne, Wykonawca udzieli gwarancji ich producenta, 5) termin wykonania przeglądu technicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 6) termin wykonania naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 7) w wyjątkowych sytuacjach, jedynie po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, termin określony w pkt 6, może ulec zmianie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Biała Podlaska.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIREX Szandecki, Marczuk Sp. J., ul. Brzeska 111, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58534,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388,00

  • Oferta z najniższą ceną: 388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Lublin.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o., ul. B. Prusa 5, 20-064 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18752,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 701,50

  • Oferta z najniższą ceną: 701,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2277,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych, pojazdów samochodowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej na terenie miasta Zamość.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o., ul. B. Prusa 5, 20-064 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40049,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 591,00

  • Oferta z najniższą ceną: 591,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1244,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.