eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pcim › Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Pcim w latach 2009 do 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Pcim: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Pcim w latach 2009 do 2011
Numer ogłoszenia: 352429 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pcim , 563 563, 32-432 Pcim, woj. małopolskie, tel. 012/2748050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Pcim w latach 2009 do 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Pcim, na okres od 01 stycznia 2009 do 31 grudnia 20011r. i obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych dla Gminy Pcim - 1 -go rachunku budżetu/ Gminy Pcim / - 5 -ciu rachunków pomocniczych / Urządu Gminy / - 5 -ciu rachunków bieżących jednostek budżetowych /dla Urzędu Gminy Pcim, placówek oświaty -szkół i przedszkoli, GOPS / - 5 -ciu rachunków lokat /Urząd Gminy / - 5 -ciu rachunków środków funduszy specjalnego przeznaczenia /2-ch dla U.G, 2-ch dla placówek oświaty, 1 -ego dla GOPS /, - 1 -go rachunków walutowych do obsługi programów pomocowych , - 1 -go rachunku środków wydzielonych , b) realizacja poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym c) realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych Bankach, d) przyjmowanie wpłat gotówkowych, e) dokonywanie wypłat gotówkowych, f) potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy przez sporządzanie wyciągów bankowych, w każdym kolejnym dniu roboczym ,w którym były dokonywane operacje na rachunku , g) przyjmowanie lokat, jedno- miesięcznych, trzy miesięcznych, sześciomiesięcznych h) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym możliwość, obsługi kasowej i memoriałowej transakcji zleconych w walutach obcych np. EURO, dolar..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.30 - Roboty budowlane w zakresie banków 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) najpóźniej do dnia 16 grudnia 2008 roku do godz. 10-tej.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Wysokość oprocentowania środków na rachunku - 10
  • 3 - Kapitalizacja odsetek - 5
  • 4 - Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 4
  • 5 - Prowizja przygotowawcza do uruchomienia kredytu na rachunku bieżącym - 1
  • 6 - Odległość siedziby banku od siedziby zamawiającego - 15
  • 7 - Wysokość oprocentowania lokat - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Pcim 32-432 Pcim pok. nr 4 (sekretariat) nie później niż do dnia 16 grudnia 2008 r. do godz. 10:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pcim 32-432 Pcim pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie Dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.