eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ZAKUP NARZĘDZI, PRZYRZĄDÓW I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 352382 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Pabianice: ZAKUP NARZĘDZI, PRZYRZĄDÓW I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333552


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, krajowy numer identyfikacyjny 47205765500000, ul. ul. Piotra Skargi  21, 95200   Pabianice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 215 41 73, faks 42 215 34 74, e-mail sekretariat@zs1.pabianice.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mechanik.edu.pl/
Adres profilu: http://www.mechanik.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP NARZĘDZI, PRZYRZĄDÓW I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym i na własny koszt do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń, sprzętu, przyrządów oraz wyposażenia z branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie. Projekt pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe według poniższego zestawienia 1) sprężarka - szt. 1, 2) stycznik cewka na napięcie - szt. 6, 3) przekaźnik elektryczny - szt. 12, 4) przekaźnik elektryczny czasowy - załącz po czasie - szt. 12, 5) przekaźnik elektryczny czasowy - wyłącz po czasie - szt. 12, 6) czujnik indukcyjny (styk NO) - szt. 12, 7) czujnik pojemnościowy (styk NO) - szt. 12, 8) czujnik fotoelektryczny refleksyjny (styk NO) - szt. 6, 9) czujnik fotoelektryczny odbiciowy (styk NO) - szt. 6, 10) magnetyczny czujnik krańcowy montowany na siłowniku (styk NO) - szt. 24, 11) pneumoelektryczny czujnik ciśnienia ze stykiem NO - szt. 6, 12) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NO) - szt. 12, 13) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NC) - szt. 12, 14) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NO) - szt. 12, 15) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NC) - szt. 12, 16) lampka sygnalizacyjna zielona 24V DC - szt. 12, 17) lampka sygnalizacyjna czerwona 24V DC - szt. 12, 18) lampka sygnalizacyjna żółta 24V DC - szt. 12, 19) zespół przygotowania powietrza - szt. 6, 20) siłownik pneumatyczny dwustronnego działania bezsmarowy z magnetycznym tłokiem - szt. 6, 21) siłownik pneumatyczny jednostronnego działania bezsmarowy ze sprężyną 32x50 z zaworem dławiąco zwrotnym - szt. 12, 22) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NO - szt. 6, 23) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NC - szt. 6, 24) zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 6, 25) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NO - szt. 6, 26) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NC - szt. 6, 27) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NC - szt. 6, 28) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NO - szt. 6, 29) zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 12, 30) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie pneumatyczne - szt. 12, 31) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie ręczne przyciskiem - szt. 6, 32) elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowany dwoma cewkami 24 V DC - szt. 12, 33) elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny, sterowany cewką 24 V DC - szt. 6, 34) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NO)- szt. 12, 35) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NC) - szt. 12, 36) blok rozdzielający - szt. 12, 37) zawór zwrotno-dławiący - szt. 18, 38) zawór szybkiego spustu - szt. 6, 39) zawór bezpieczeństwa - szt. 6, 40) zawór redukcyjny - szt. 6, 41) zawór zwrotny - szt. 6, 42) zawór odcinający powietrza - szt. 6, 43) zawór czasowy (styk NO) - szt. 6, 44) zawór czasowy (styk NC) - szt. 6, 45) zawór logiczny AND - szt. 12, 46) zawór logiczny OR - szt. 12, 47) komplet narzędzi monterskich - szt. 6, 48) próbnik napięcia - szt. 6, 49) sterownik szkolny Logo 8 Siemens lub równoważny typu 12/24RCE spełniający podane w tabeli parametry - szt. 6, 50) moduł rozszerzeń kompatybilny z zestawem sterowników typu Logo 8 lub 12/24 RCE - szt. 6, 51) sterownik przemysłowy S7-1200 produkcji Siemens lub równoważny - szt. 6, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym jego charakterystyka, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Na etapie dostawy, Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję eksploatacji i konserwacji urządzeń (instrukcję obsługi, charakterystyki techniczne urządzeń, instrukcje przeglądów i napraw, karty gwarancyjne urządzeń) - wszystkie dokumenty w języku polskim, 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Pabianice - ul. Piotra Skargi 21. 5. Realizacja zamówienia publicznego nastąpi do 30 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, że planowany termin podpisania umowy to trzecia - czwarta dekada 2016 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Kody CPV: a) 31.68.10.00-3 - Akcesoria elektryczne, b) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, c) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru - dostawy, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez Zamawiającego. b) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 31681000-3
Dodatkowe kody CPV: 38410000-2, 44510000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT95252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe MICRO Marek Kowalski,  ,  ul. Lipowa 1,  48-385 ,  Otmuchów,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97281.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97281.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129174.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.