Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Żarki: Remont cząstkowy nawierzchni w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych
przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie - roboty uzupełniające
w zakresie realizacji ZADANIA NR 2 tj.: Remont cząstkowy nawierzchni
bitumicznych dróg wojewódzkich - wykonanie nakładek bitumicznych
z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni ( śr. szer. od 2,0m do 3,0m)
w szacunkowej ilości 2.300m2
Numer ogłoszenia: 352378 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie - roboty uzupełniające w zakresie realizacji ZADANIA NR 2 tj.: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich - wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni ( śr. szer. od 2,0m do 3,0m) w szacunkowej ilości 2.300m2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót uzupełniających do zamówienia podstawowego, polegających na zwiększeniu zakresu rzeczowego robót w zakresie realizacji ZADANIA NR 2 tj.: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich - wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni ( śr. szer. od 2,0m do 3,0m) w szacunkowej ilości 2.300m2. Zakres przedmiotu zamówienia uzupełniającego przewiduje powtórzenie tego samego rodzaju robót drogowych, co roboty wykonane w ramach przedmiotu zamówienia podstawowego tj. frezowanie nawierzchni bitumicznej gr.do 6cm - 2.300m2, mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej - 2.300m2,skropienie nawierzchni drogowej 2.300m2,wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna ) gr. 6cm, - 2.300m2, zastosowanie taśmy samoprzylepnej na łączeniu krawędzi jezdni- 1.200mb, uzupełnienie i zagęszczenie poboczy frezem szer. 1,0m - 350mb - materiał na pobocza z odzysku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe LARIX Sp. z o.o., ul.Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133397,19
Oferta z najniższą ceną: 133397,19 / Oferta z najwyższą ceną: 133397,19
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z uzyskaniem oszczędności poprzetargowych zaistniała możliwość zwiększenia zakresu robót naprawczych w zakresie realizacji ZADANIA NR 2 tj.: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich - wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni ( śr. szer. od 2,0m do 3,0m). Z uwagi na występujące liczne pofałdowania i koleiny w ciągu DW nr 789, w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego zachodzi konieczność zwiększenia zakresu robót na ZADANIU nr 2 w szacunkowej ilości do 2.300m2. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego ustalono na kwotę 854.050,00zł (netto) tj.1.050.481,50zł (brutto). W wyniku procedury przetargowej przeprowadzonej zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, udzielono zamówienia na wszystkie trzy ZADANIA na łączną kwotę 882.181,93zł (brutto) .Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia a ceną ofert najkorzystniejszych wyniosła 168.299,57zł (brutto). Z uwagi na zły stan nawierzchni ,oraz duże natężenie ruchu,wpływające na szybko postępującą degradację zkoleinowanej nawierzchni drogi,w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego i poprawy komfortu podróżowania,w ramach posiadanych środków finansowych postanowiono zwiększyć wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni ( śr. szer. od 2,0m do 3,0m) do o szacunkową długość 2.300m2 Wykonanie robót uzupełniających powiązane jest rzeczowo z zamówieniem publicznym udzielonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 13.10.2015r - nr ogłoszenia 271438-2015r.Zamówienie uzupełniające udzielone zostało dotychczasowemu Wykonawcy wykonującego ZADANIE nr 2 i nie przekracza 50% zamówienia podstawowego realizowanego w ramach sprawy nr: 5/332/DW/2015 p/n: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich - wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni ( śr. szer. od 2,0m do 3,0m) na podstawie umowy z Wykonawcą: Nr 27/335/DW/SD/2015 z dnia 09.11.2015r .Udzielenie zamówień uzupełniających przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego..Umowa z dotychczasowym Wykonawcą robót budowlanych została podpisana po przeprowadzeniu negocjacji. Podstawa prawna dokonanego wyboru trybu udzielenia zamówienia - art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych ( DZ.U.z 2013r poz.907. z póż.zm.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.