eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-06

Warszawa: Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063
Numer ogłoszenia: 35230 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie obsługi prawnej oraz zastępstwa procesowego na rzecz instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063, o których mowa w ust. 13, zwanymi w treści umowy USŁUGODAWCAMI, określonego według kodu CPV - 79.11.10.00-5 usługi prawnicze. 2. Formularz Cenowy- Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Zakres czynności obejmuje bieżące doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, opracowanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych, opracowanie i opiniowanie umów międzynarodowych, umów na dostawę i serwis uzbrojenia i sprzętu wojskowego związanych z wykorzystaniem offsetu. Ponadto reprezentowanie prawne i procesowe ZAMAWIAJĄCEGO wobec osób trzecich i sądów w zakresie powierzonych spraw w zakresie prawa cywilnego, prawa pracy, prawa administracyjnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, przepisów dotyczących służby wojskowej i żołnierzy zawodowych; 4. WYKONAWCA udziela obsługi prawnej z uwzględnieniem postanowień przepisów prawnych obowiązujących w zakresie objętym umową oraz dodatkowych wymagań ZAMAWIAJĄCEGO, ze starannością wynikającą z nabytej wiedzy prawniczej, doświadczenia i zasad etyki oraz profesjonalnego charakteru działalności; 5. WYKONAWCA prowadzi przekazane mu sprawy, dbając o należyte wykorzystanie przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Zamawiającego; 6. ZAMAWIAJĄCY upoważnia WYKONAWCĘ do podejmowania czynności niezbędnych do wykonywania obowiązków umownych i udzieli mu z związku z tym odpowiednich pełnomocników; 7. WYKONAWCA jest samodzielny co do treści opinii prawnych, nie można mu również powierzać czynności wykraczających poza zakres pomocy prawnej; 8. Ujawnienie wobec osób trzecich wiadomości powziętych przez WYKONAWCĘ przy wykonywaniu niniejszej umowy, objętych odpowiedniego rodzaju tajemnicą, może nastąpić jedynie za zgodą ZAMAWIAJĄCEGO; 9. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa także po ustaniu stosunku prawnego wynikającego z niniejszej umowy; 10. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby prowadzenie sprawy przez jedną osobę odbywało się kompleksowo, bez możliwości ich podzlecania innej osobie zachowując dbałość o należyte jej wykonanie z zachowaniem ochrony uzasadnionych interesów ZAMAWIAJĄCEGO; 11. Sprawy wynikające z zakresu funkcjonowania ZAMAWIAJĄCEGO będą przekazywane do załatwienia WYKONAWCY doraźnie, w miarę zachodzących potrzeb, w siedzibach wskazanych (w Rozdz. III. 1 do poszczególnych części zamówienia) przez ZAMAWIAJĆEGO i inne osoby podległe ZAMAWIJĄCEMU, lub będą przekazywane w inny dogodny dla Stron sposób, w szczególności na nośnikach elektrycznych bądź poprzez ustalone przez Strony techniczne środki łączności i teletransmisji, po zapewnieniu wzajemnego potwierdzania przekazanych danych i informacji, w celu ich załatwienia w ramach telepracy WYKONAWCY; 12. Przy przekazywaniu spraw, o którym mowa w ust. 11, każdorazowo określa się w formie odpowiednich dekretacji na dokumentach lub w inny dogodny dla Stron sposób, zakres podstawowych czynności oraz termin, w jakim mają być one wykonane, jak również ewentualne dodatkowe wymagania; 13. Obsługa prawna świadczona będzie w siedzibach: Wojskowego Centrum Geograficznego, Zespołu do spraw Sytuacji Szczególnych, Zespołu Taktycznych Systemów Transmisji Danych i Navstar GPS, Biura Pełnomocnika MON Dyrektora Wdrażania na Wyposażenie Sił Zbrojnych RP Samolotu Wielozadaniowego. III. 1 Przedmiot zamówienia ze względu na odmienny charakter świadczenia obsługi prawnej poszczególnych instytucji został podzielony na 4 części: Część - I Wojskowe Centrum Geograficznego 1) udzielanie aktualnych porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, związanych z wykonywaną pracą - zabezpieczeniem geograficznym SZ RP i komórek organizacyjnych MON; 2) informowanie Szefa WCG, Zastępcy Szefa WCG, Głównego księgowego WCG lub innej upoważnionej osoby z WCG o: a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym związanym z wykonywaną pracą, w zakresie działalności WCG, b) uchybieniach w działalności WCG w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z wykonywaną pracą oraz skutkach tych uchybień; 3) sprawowanie zastępstwa procesowego, występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami; 4) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności; 5) opiniowanie decyzji w sprawach: a) zawierania lub rozwiązywania umów z kontrahentami zagranicznym; b) zawierania ugody w sprawach majątkowych; c) odmowy uznania zgłoszonych roszczeń; d) umarzania, odraczania spłaty lub rozłożenia na raty należności; e) spisywania w straty nieściągalnych należności, strat powstałych w środkach trwałych, różnic inwentaryzacyjnych oraz innych strat nadzwyczajnych; f) zawiadamiania organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu; g) postępowania wyjaśniającego w sprawach szkód i wypadków; h) rozwiązywania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia; 6) uczestniczenie w opiniowaniu projektów aktów prawnych oraz projektów wydawanych aktów normatywnych i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa; 7) uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach związanych z rozwiązaniem stosunku prawnego; 8) wykonywanie czynności prawnych dotyczących prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa geodezyjnego i kartograficznego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, a także zagadnień rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, podatku od towarów i usług, jak również przepisów pragmatycznych dotyczących służby wojskowej żołnierzy zlecanych przez osoby upoważnione z WCG; 9) sprawy do załatwienia są przekazywane doraźnie, w miarę zachodzących w trakcie wykonywania pracy potrzeb, w siedzibie WYKONAWCY lub WCG, przez Szefa WCG, Zastępcę Szefa WCG oraz Głównego Księgowego WCG albo przez inne upoważnione przez nich osoby; 10) przy przekazywaniu spraw, wskazane wyżej osoby każdorazowo określają, w formie odpowiednich dekretacji na dokumentach lub w inny dogodny dla Stron sposób, w tym za pomocą wskazanych środków komunikacji elektronicznej, zakres podstawowych czynności oraz termin, w jakim mają być one wykonane przez WYKONAWCĘ, jak również ewentualne dodatkowe wymagania WCG; 11) dyżur - (obsługa prawna) świadczona będzie dwa razy w tygodniu tj. we wtorek, czwartek w godz. 7.30-15.30 w siedzibie WCG w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 97, w pozostałe dni możliwość konsultacji telefonicznej i komunikacji elektronicznej przez Internet z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Część - II Zespół do Spraw Sytuacji Szczególnych 1) udzielanie aktualnych porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; 2) informowanie o zmianach w obowiązującym w stanie prawnym związanym z wykonywaną pracą w zakresie działalności ZdSSSZ oraz o uchybieniach działalności ZdSSSZ w zakresie przestrzegania przepisów prawnych oraz skutkach tych uchybień; 3) opiniowanie pod względem prawnym: decyzji w sprawach indywidualnych, decyzji o odmowie uznania zgłoszonych roszczeń, umorzenia lub odroczenia spłaty lub rozłożenia na raty należności, spisywania w straty nieściągalnych należności, strat powstałych środkach trwałych, zawiadomienia organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu; 4) zawierania umów i ugody w sprawach majątkowych; 5) opiniowanie projektów aktów prawnych oraz opracowanie projektów aktów normatywnych oraz decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa; 6) sprawowanie zastępstwa procesowego; 7) występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami, w tym również postępowaniem wyjaśniającym w sprawach szkód i wypadków oraz w sprawach dotyczących zwalniania żołnierzy ze służy i rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy, a także sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją na rzecz ZdSSSZ; 8) dyżur - (obsługa prawna) będzie świadczona w siedzibie Zespołu do Spraw Sytuacji Szczególnych dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałek, wtorek w godz. 7.30-15.30 w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 28a. Część - III Zespół Taktycznych Systemów Transmisji Danych i Navstar GPS 1) udzielanie porad i konsultacji prawnych Szefowi ZTiN oraz na potrzeby innych pracowników ZTiN w ramach spraw zaistniałych w toku prowadzonej przez nich działalności służbowej; 2) przekazywanie informacji o powszechnym stanie prawnym dotyczącym działalności ZTin uchybieniach prawnych w działalności ZTiN i sposobu ich naprawy 3) opiniowanie i konsultacje prawne decyzji wydanych w sprawach wynikających z działalności ZTiN; 4) wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi; 5) dyżur -(obsługa prawna) będzie świadczona w siedzibie ZTiN w pomieszczeniu Szefa ZTiN jeden raz w tygodniu w wymiarze jednej godziny (każda środa w godz. 10.00-11.00) w Warszawie przy ul. Radiowej 49. Część - IV Pełnomocnik MON - Dyrektor Programu Wdrażania na Wyposażenie Sił Zbrojnych RP Samolotu Wielozadaniowego 1) przygotowywanie opinii prawnych na żądany temat, 2) współdziałanie przy opracowywaniu projektów umów polsko - amerykańskich w systemie Foreign Military Sale (FMS) w tym projektów wymagających dostępu do dokumentów niejawnych do klauzuli TAJNE/US SECRET oraz dokumentów wewnętrznych, 3) opiniowanie umów krajowych i międzynarodowych związanych z realizacją Programu F-16, 4) udzielanie interpretacji złożonych przepisów prawnych, 5) pomoc prawna przy opracowywaniu projektów aktów wykonawczych, 6) współdziałanie w zakresie zadań dotyczących problematyki offsetowej, 7) zastępstwo procesowe (reprezentacja przed sądami), doradztwo prawne z zakresu zastępstwa procesowego 8) obsługa prawna będzie świadczona w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym 10 godzin tygodniowo. Dokumenty i przygotowane pisma mogą być przesyłane drogą elektroniczną, w przypadku sporządzania ich w siedzibie Biura Pełnomocnika MON - Dyrektora Programu Wdrażania na Wyposażenie Sił Zbrojnych RP Samolotu Wielozadaniowego tj., w Warszawie przy ul. Al. Niepodległości 218, będzie się to odbywało w godz. 07.30-15.30. Przed upływem terminu składania ofert ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz przesłana zostanie wszystkim uczestnikom postępowania którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykazu wykonywanych usług (co najmniej 2 usług) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: świadczenie doradztwa prawnego, zastępstwa procesowego w zakresie bieżącej obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty (każda) (na formularzu określonym w Zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu osób , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w zawodzie radcy prawnego lub adwokata wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień (określonym w Zał. Nr 5 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie minimum 2222 wg STANAG-6001 lub równoważny potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie dostatecznym w zakresie: słuchania, mówienia, czytania oraz pisania (dotyczy IV części zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego tj, JW2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faksem na numer (022) 6 824 108 z prośba o SIWZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2063 ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pok. 117..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wojskowe Centrum Geograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) udzielanie aktualnych porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, związanych z wykonywaną pracą - zabezpieczeniem geograficznym SZ RP i komórek organizacyjnych MON; 2) informowanie Szefa WCG, Zastępcy Szefa WCG, Głównego księgowego WCG lub innej upoważnionej osoby z WCG o: a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym związanym z wykonywaną pracą, w zakresie działalności WCG, b) uchybieniach w działalności WCG w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z wykonywaną pracą oraz skutkach tych uchybień; 3) sprawowanie zastępstwa procesowego, występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami; 4) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności; 5) opiniowanie decyzji w sprawach: a) zawierania lub rozwiązywania umów z kontrahentami zagranicznym; b) zawierania ugody w sprawach majątkowych; c) odmowy uznania zgłoszonych roszczeń; d) umarzania, odraczania spłaty lub rozłożenia na raty należności; e) spisywania w straty nieściągalnych należności, strat powstałych w środkach trwałych, różnic inwentaryzacyjnych oraz innych strat nadzwyczajnych; f) zawiadamiania organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu; g) postępowania wyjaśniającego w sprawach szkód i wypadków; h) rozwiązywania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia; 6) uczestniczenie w opiniowaniu projektów aktów prawnych oraz projektów wydawanych aktów normatywnych i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa; 7) uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach związanych z rozwiązaniem stosunku prawnego; 8) wykonywanie czynności prawnych dotyczących prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa geodezyjnego i kartograficznego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, a także zagadnień rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, podatku od towarów i usług, jak również przepisów pragmatycznych dotyczących służby wojskowej żołnierzy zlecanych przez osoby upoważnione z WCG; 9) sprawy do załatwienia są przekazywane doraźnie, w miarę zachodzących w trakcie wykonywania pracy potrzeb, w siedzibie WYKONAWCY lub WCG, przez Szefa WCG, Zastępcę Szefa WCG oraz Głównego Księgowego WCG albo przez inne upoważnione przez nich osoby; 10) przy przekazywaniu spraw, wskazane wyżej osoby każdorazowo określają, w formie odpowiednich dekretacji na dokumentach lub w inny dogodny dla Stron sposób, w tym za pomocą wskazanych środków komunikacji elektronicznej, zakres podstawowych czynności oraz termin, w jakim mają być one wykonane przez WYKONAWCĘ, jak również ewentualne dodatkowe wymagania WCG; 11) dyżur - (obsługa prawna) świadczona będzie dwa razy w tygodniu tj. we wtorek, czwartek w godz. 7.30-15.30 w siedzibie WCG w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 97, w pozostałe dni możliwość konsultacji telefonicznej i komunikacji elektronicznej przez Internet z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół do Spraw Sytuacji Szczególnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) udzielanie aktualnych porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; 2) informowanie o zmianach w obowiązującym w stanie prawnym związanym z wykonywaną pracą w zakresie działalności ZdSSSZ oraz o uchybieniach działalności ZdSSSZ w zakresie przestrzegania przepisów prawnych oraz skutkach tych uchybień; 3) opiniowanie pod względem prawnym: decyzji w sprawach indywidualnych, decyzji o odmowie uznania zgłoszonych roszczeń, umorzenia lub odroczenia spłaty lub rozłożenia na raty należności, spisywania w straty nieściągalnych należności, strat powstałych środkach trwałych, zawiadomienia organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu; 4) zawierania umów i ugody w sprawach majątkowych; 5) opiniowanie projektów aktów prawnych oraz opracowanie projektów aktów normatywnych oraz decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa; 6) sprawowanie zastępstwa procesowego; 7) występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami, w tym również postępowaniem wyjaśniającym w sprawach szkód i wypadków oraz w sprawach dotyczących zwalniania żołnierzy ze służy i rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy, a także sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją na rzecz ZdSSSZ; 8) dyżur - (obsługa prawna) będzie świadczona w siedzibie Zespołu do Spraw Sytuacji Szczególnych dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałek, wtorek w godz. 7.30-15.30 w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 28a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Taktycznych Systemów Transmisji Danych i Navstar GPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) udzielanie porad i konsultacji prawnych Szefowi ZTiN oraz na potrzeby innych pracowników ZTiN w ramach spraw zaistniałych w toku prowadzonej przez nich działalności służbowej; 2) przekazywanie informacji o powszechnym stanie prawnym dotyczącym działalności ZTin uchybieniach prawnych w działalności ZTiN i sposobu ich naprawy 3) opiniowanie i konsultacje prawne decyzji wydanych w sprawach wynikających z działalności ZTiN; 4) wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi; 5) dyżur -(obsługa prawna) będzie świadczona w siedzibie ZTiN w pomieszczeniu Szefa ZTiN jeden raz w tygodniu w wymiarze jednej godziny (każda środa w godz. 10.00-11.00) w Warszawie przy ul. Radiowej 49..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnomocnik MON - Dyrektor Programu Wdrażania na Wyposażenie Sił Zbrojnych RP Samolotu Wielozadaniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przygotowywanie opinii prawnych na żądany temat, 2) współdziałanie przy opracowywaniu projektów umów polsko - amerykańskich w systemie Foreign Military Sale (FMS) w tym projektów wymagających dostępu do dokumentów niejawnych do klauzuli TAJNE/US SECRET oraz dokumentów wewnętrznych, 3) opiniowanie umów krajowych i międzynarodowych związanych z realizacją Programu F-16, 4) udzielanie interpretacji złożonych przepisów prawnych, 5) pomoc prawna przy opracowywaniu projektów aktów wykonawczych, 6) współdziałanie w zakresie zadań dotyczących problematyki offsetowej, 7) zastępstwo procesowe (reprezentacja przed sądami), doradztwo prawne z zakresu zastępstwa procesowego 8) obsługa prawna będzie świadczona w wymiarze czasu pracy nie przekraczającym 10 godzin tygodniowo. Dokumenty i przygotowane pisma mogą być przesyłane drogą elektroniczną, w przypadku sporządzania ich w siedzibie Biura Pełnomocnika MON - Dyrektora Programu Wdrażania na Wyposażenie Sił Zbrojnych RP Samolotu Wielozadaniowego tj., w Warszawie przy ul. Al. Niepodległości 218, będzie się to odbywało w godz. 07.30-15.30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Doświadczenie - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.