eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont terenu boisk sportowych wraz z przedłożeniem wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni z podziałem na zadaniaZadanie1Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 Zadanie 2Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 Zadanie 3Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Warszawa: Remont terenu boisk sportowych wraz z przedłożeniem wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie1: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 Zadanie 2: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 Zadanie 3: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1
Numer ogłoszenia: 352304 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont terenu boisk sportowych wraz z przedłożeniem wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie1: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 Zadanie 2: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 Zadanie 3: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie terenu boisk sportowych z podziałem na zadania (części): Zadanie1: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 Zadanie 2: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 Zadanie 3: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1 1.Zakres robót w odniesieniu do Zadania 1 obejmuje: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2, tj.: a)remont boiska wielofunkcyjnego (piłka nożna i siatkówka) wraz odwodnieniem i oświetleniem; b)remont boiska do koszykówki; c)remont bieżni; d)remont skoczni skoku w dal; e)remont murków, balustrad; f)remont ogrodzenia części sportowej szkoły; g)remont chodników, h)uporządkowanie i wyposażenie terenu w ławki i kosze, i)wykonanie trawników. j)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) Ogłoszenia - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska wielofunkcyjnego do piłki nożnej i siatkówki, o których mowa w pkt II.1. 4.)1.1 oraz pkt II.1.4.)1.2 Ogłoszenia w zakresie: parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni boiska wykonanego w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wysokość włókna; - grubość włókna; - ilość (gęstość) włókien; - rodzaj włókna; - dtex; - wypełnienie; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej lub badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 15330-1:2008. k)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 6. SIWZ - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez IAAF (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska do koszykówki, o którym mowa w pkt II.1.4.) 1.3 Ogłoszenia oraz bieżni i skoczni skoku w dal o których mowa w pkt II.1.4).1.4 Ogłoszenia w zakresie: a) prawidłowości wykonania - ocena wizualna nawierzchni bieżni, boiska oraz skoczni skoku w dal - faktura i kolor nawierzchni (wymagana powierzchnia jednorodna); - stan nawierzchni bez zgrubień, dziur, pęknięć i rys; - brak odspojeń poszczególnych warstw nawierzchni; - nierówności nawierzchni zgodne z wymogami PN-EN 14877:2008; b) parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni bieżni, boiska oraz skoczni skoku w dal wykonanych w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wytrzymałość na rozciąganie; - wydłużenie przy zerwaniu; - grubość nawierzchni; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej i badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 14877:2008. 1.1. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni z trawy syntetycznej na części przeznaczonej do gry w piłkę nożną: a) wysokość włókna: min. 60 mm; b) grubość włókna: min. 270 mikronów; c) rodzaj włókna:, monofilowe, o przekroju asymetrycznym z wbudowanym rdzeniem; d) Dtex: min. 12000; e) ilość włókien: min. 111 000 szt./m2 f) wypełnienie: piasek kwarcowy oraz granulat gumowy EPDM z recyklingu 1.2. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni z trawy syntetycznej na części przeznaczonej do gry w piłkę siatkową: a) wysokość włókna: min. 40 mm; b) grubość włókna: min. 270 mikronów; c) rodzaj włókna:, monofilowe, o przekroju asymetrycznym z wbudowanym rdzeniem; d) Dtex: min. 12000; e) ilość włókien: min. 111 000 szt./m2 f) wypełnienie: piasek kwarcowy oraz granulat gumowy EPDM z recyklingu 1.3. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do boiska do koszykówki: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większa lub równa 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 16 mm; 1.4. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do bieżni 60 m oraz skoczni skoku w dal: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większe lub równe 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 13 mm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 1 określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 A do SIWZ; 2.Dokumentacja projektowa: 1)Projekt remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 - załącznik nr 1A) do SIWZ; 2)Przedmiar robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2- załącznik nr 2A) do SIWZ; 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 - załącznik nr 3A) do SIWZ. 2.Zakres robót w odniesieniu do Zadania 2 obejmuje: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9, tj.: a)remont boiska do koszykówki; b)remont boiska do siatkówki i tenisa; c)remont boiska do piłki ręcznej; d)remont nawierzchni syntetycznej skoczni w dal i bieżni; e)wymiana siatki piłkochwytu kortu tenisowego i boiska do siatkówki oraz wykonanie piłkochwytów wzdłuż obu dłuższych boków boiska piłkarskiego; f)remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych; g)remont schodów terenowych; h)wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw; i)remont rzutni kulą; j)wyposażenie terenu położonego przy boisku do piłki nożnej i placu zabaw w nowe ławki; k)wykonanie nasadzeń i trawników. l)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) Ogłoszenia SIWZ - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez IAAF (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska do koszykówki, boiska do siatkówki i tenisa, boiska do piłki ręcznej, skoczni skoku w dal i bieżni o których mowa w pkt II.1.4.) 2.1. Ogłoszenia w zakresie: a) prawidłowości wykonania - ocena wizualna nawierzchni boisk, skoczni skoku w dal i bieżni - faktura i kolor nawierzchni (wymagana powierzchnia jednorodna); - stan nawierzchni bez zgrubień, dziur, pęknięć i rys; - brak odspojeń poszczególnych warstw nawierzchni; - nierówności nawierzchni zgodne z wymogami PN-EN 14877:2008; b) parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni boisk oraz skoczni skoku w dal i bieżni wykonanych w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wytrzymałość na rozciąganie; - wydłużenie przy zerwaniu; - grubość nawierzchni; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej i badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 14877:2008. 2.1. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do boiska do koszykówki, boiska do siatkówki i tenisa, boiska do piłki ręcznej, skoczni do skoku w dal i bieżni: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większa lub równa 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 16 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 2 określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 B do SIWZ; 2.Dokumentacja projektowa: 1)Projekt remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 - załącznik nr 1B) do SIWZ; 2)Przedmiar robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 - załącznik nr 2B) do SIWZ; 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 - załącznik nr 3B) do SIWZ. 3.Zakres robót w odniesieniu do Zadania 3 obejmuje: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1, tj.: a)remont nawierzchni boiska do koszykówki; b)wykonanie oporników betonowych wraz z ławami betonowymi; c)remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych; d)remont ogrodzenia; e)uporządkowanie terenu i obsianiu trawników. f)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) Ogłoszenia - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez IAAF (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska do koszykówki, o którym mowa w pkt II.1.4.) 3.1 Ogłoszenia w zakresie: a) prawidłowości wykonania - ocena wizualna nawierzchni boiska - faktura i kolor nawierzchni (wymagana powierzchnia jednorodna); - stan nawierzchni bez zgrubień, dziur, pęknięć i rys; - brak odspojeń poszczególnych warstw nawierzchni; - nierówności nawierzchni zgodne z wymogami PN-EN 14877:2008; b) parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni boiska wykonanej w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wytrzymałość na rozciąganie; - wydłużenie przy zerwaniu; - grubość nawierzchni; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej i badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 14877:2008. 3.1. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do boiska do koszykówki: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większa lub równa 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub rowne 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 16 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 3 określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 C do SIWZ; 2.Dokumentacja projektowa: 1)Projekt remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1- załącznik nr 1C) do SIWZ; 2)Przedmiar robót remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1- załącznik nr 2C) do SIWZ; 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1- załącznik nr 3C) do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego (odpowiednio dla każdego Zadania). Zamówienia uzupełniające w zakresie Zadania 1 polegać będą na wykonaniu remontu terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2, w zakresie Zadania 2 polegać będą na wykonaniu remontu terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9, natomiast w zakresie Zadania 3 polegać będą na wykonaniu remontu terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego odpowiednio w zakresie Zadania 1 oraz/albo Zadania 2 oraz/albo Zadania 3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.20-4, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.31.61.00-6, 77.31.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla Zadania 1 - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) b) dla Zadania 2 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) b) dla Zadania 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 21 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 1: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) w ramach jednej lub dwóch umów3 - o łącznej wartości minimum 600 000,00 złotych brutto, co najmniej jedną robotę budowlaną, której lub których łączny zakres obejmował min.: a)wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej; oraz b)wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni poliuretanowej. UWAGA! 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem wykonanie jednego boiska należy rozumieć remont, modernizację, budowę lub przebudowę - boiska sportowego; 3 Zamawiający uzna warunek opisany w sekcji III) pkt III.3.2)1) lit. a) oraz b) Ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) w ramach jednej umowy o wartości minimum 600 000,00 złotych brutto wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, której łączny zakres obejmował min. wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni poliuretanowej; LUB b) w ramach jednej umowy wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował min. wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz w ramach drugiej umowy wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował min. wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni poliuretanowej, przy czym łączna wartość obu umów musi opiewać na kwotę minimum 600 000,00 złotych brutto. 2)DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) w ramach jednej umowy o wartości minimum 500 000 ,00 złotych brutto, co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował min. wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni poliuretanowej; UWAGA! 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem wykonanie jednego boiska należy rozumieć remont, modernizację, budowę lub przebudowę - boiska sportowego 3) DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 3: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) w ramach jednej umowy o wartości minimum 100 000 ,00 złotych brutto, co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował min. wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni poliuretanowej; UWAGA! 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem wykonanie jednego boiska należy rozumieć remont, modernizację, budowę lub przebudowę - boiska sportowego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno Zadanie ( na dwa Zadania lub trzy) za wystarczające uzna się - w odniesieniu do pkt III.3.2.1) lit. b) Ogłoszenia dla Zadania 1, pkt III.3.2.2) Ogłoszenia dla Zadania 2 oraz pkt III.3.2.3.) Ogłoszenia - jednokrotne wykonanie roboty budowlanej, której zakres obejmował min. wykonanie jednego boiska2 sportowego o nawierzchni z poliuretanowej, przy zachowaniu warunku wartościowego określonego odpowiednio w ww. punktach. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 1: Wykonawca wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); oraz b)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); oraz c)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 2)DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2: Wykonawca wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); 3)DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2: Wykonawca wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno Zadanie (na dwa lub trzy Zadania), za wystarczające uzna się - w odniesieniu do pkt. III.3.4.) 1 lit. a) Ogłoszenia dla Zadania 1, pkt III.3.4) 2 Ogłoszenia dla Zadania 2 oraz III.3.4.) 3 Ogłoszenia dla Zadania 3- jednokrotne wykazanie się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane określone w ww. punktach (tj. ta sama osoba, posiadająca wymagane uprawnienia wskazane w ww. punktach, może być kierownikiem robót zarówno w zakresie Zadania 1, Zadania 2 oraz Zadania 3. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty w zakresie Zadania 1: 1.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 w zakresie której wymagania wyspecyfikowano odpowiednio w pkt II.1.4.)1.3 oraz II.1.4.) 1.4 Ogłoszenia - odnoszące się do: boiska do koszykówki, bieżni, oraz skoczni skoku w dal: a) Certyfikat zgodności z normą PN-EN 14877:2008 zawierający w szczególności dane, o których mowa w § 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 zawierająca w szczególności dane, o których mowa w § 8.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB aprobata techniczna ITB LUB rekomendacja techniczna ITB, LUB wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), LUB dokument równoważny; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt III.5) 1.1) lit. a) oraz lit. b) Ogłoszenia w sposób łączny muszą jednoznacznie potwierdzić, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt II.1.4.) 1.3 oraz II.1.4.) 1.4 Ogłoszenia. 1.2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 w zakresie której wymagania wyspecyfikowano odpowiednio w pkt II.1.4) 1.1 oraz II.1.4.)1.2 Ogłoszenia - odnoszące się do: boiska wielofunkcyjnego (piłka nożna i siatkówka): a) Certyfikat zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 zawierający w szczególności dane, o których mowa w § 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 zawierająca w szczególności dane, o których mowa w §8.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB aprobata techniczna ITB, LUB rekomendacja techniczna ITB, LUB wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), LUB dokument równoważny; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia d) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt III.5) 1.2. lit. a) oraz lit. b) Ogłoszenia w sposób łączny muszą jednoznacznie potwierdzić, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w pkt II.1.4.)1.1 oraz II.1.4.) 1.2 Ogłoszenia. 2. Dokumenty w zakresie Zadania 2: 2.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9: w zakresie której wymagania wyspecyfikowano w pkt II.1.4.2.1) Ogłoszenia - odnoszące się do boiska do koszykówki, boiska do siatkówki i tenisa, boiska do piłki ręcznej oraz skoczni w dal i bieżni: a) Certyfikat zgodności z normą PN-EN 14877:2008 zawierający w szczególności dane, o których mowa w § 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 zawierająca w szczególności dane, o których mowa w § 8.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB aprobata techniczna ITB LUB rekomendacja techniczna ITB, LUB wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), LUB dokument równoważny; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni; d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt III.5) 2.1 lit. a) oraz lit. b) Ogłoszenia w sposób łączny muszą jednoznacznie potwierdzić, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w pkt II.1.4.) 2.1 Ogłoszenia. 3. Dokumenty w zakresie Zadania 3: 3.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1: w zakresie której wymagania wyspecyfikowano w pkt II.1.4.)3.1 Ogłoszenia- odnoszące się do boiska do koszykówki: a) Certyfikat zgodności z normą PN-EN 14877:2008 zawierający w szczególności dane, o których mowa w § 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 zawierająca w szczególności dane, o których mowa w § 8.1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczenia wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, LUB aprobata techniczna ITB LUB rekomendacja techniczna ITB, LUB wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), LUB dokument równoważny; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni; d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt III.5) 3.1 lit. a) oraz lit. b) Ogłoszenia w sposób łączny muszą jednoznacznie potwierdzić, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w pkt II.1.4.) 3.1 Ogłoszenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. Ponadto w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.); c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.3) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie Zadania 1, Zadania 2 oraz Zadania 3 na etapie jej realizacji w zakresie: 1.Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w sekcji II.2) Ogłoszenia w szczególności powodu: a.wstrzymania robót, w tym ich rozpoczęcia z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego; b.działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; c.wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych; d.wystąpienia robót - zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; e.siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności takiej jak: klęski żywiołowe; f.nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy, tj. zarówno robót budowlanych, jak i wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni - zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami), z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin wykonania zamówienia przesuwa się o czas trwania nadzwyczajnych powodów. 2.Zmniejszenia wynagrodzenia umownego z powodu wystąpienia robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony, a w przypadku robót dodatkowo kosztorys różnicowy, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, i instalacyjnych SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. 3.Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy, ma być to osoba posiadająca co najmniej kwalifikacje, o których mowa w sekcji III) pkt III.3.4) Ogłoszenia. 4.Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, OK. NR 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont terenu boisk sportowych wraz z przedłożeniem wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni z podziałem na zadania: Zadanie1: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie terenu boisk sportowych z podziałem na zadania (części): Zadanie1: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 Zakres robót w odniesieniu do Zadania 1 obejmuje: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2, tj.: a)remont boiska wielofunkcyjnego (piłka nożna i siatkówka) wraz odwodnieniem i oświetleniem; b)remont boiska do koszykówki; c)remont bieżni; d)remont skoczni skoku w dal; e)remont murków, balustrad; f)remont ogrodzenia części sportowej szkoły; g)remont chodników, h)uporządkowanie i wyposażenie terenu w ławki i kosze, i)wykonanie trawników. j)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) Ogłoszenia - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska wielofunkcyjnego do piłki nożnej i siatkówki, o których mowa w pkt II.1. 4.)1.1 oraz pkt II.1.4.)1.2 Ogłoszenia w zakresie: parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni boiska wykonanego w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wysokość włókna; - grubość włókna; - ilość (gęstość) włókien; - rodzaj włókna; - dtex; - wypełnienie; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej lub badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 15330-1:2008. k)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 6. SIWZ - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez IAAF (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska do koszykówki, o którym mowa w pkt II.1.4.) 1.3 Ogłoszenia oraz bieżni i skoczni skoku w dal o których mowa w pkt II.1.4).1.4 Ogłoszenia w zakresie: a) prawidłowości wykonania - ocena wizualna nawierzchni bieżni, boiska oraz skoczni skoku w dal - faktura i kolor nawierzchni (wymagana powierzchnia jednorodna); - stan nawierzchni bez zgrubień, dziur, pęknięć i rys; - brak odspojeń poszczególnych warstw nawierzchni; - nierówności nawierzchni zgodne z wymogami PN-EN 14877:2008; b) parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni bieżni, boiska oraz skoczni skoku w dal wykonanych w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wytrzymałość na rozciąganie; - wydłużenie przy zerwaniu; - grubość nawierzchni; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej i badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 14877:2008. 1.1. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni z trawy syntetycznej na części przeznaczonej do gry w piłkę nożną: a) wysokość włókna: min. 60 mm; b) grubość włókna: min. 270 mikronów; c) rodzaj włókna:, monofilowe, o przekroju asymetrycznym z wbudowanym rdzeniem; d) Dtex: min. 12000; e) ilość włókien: min. 111 000 szt./m2 f) wypełnienie: piasek kwarcowy oraz granulat gumowy EPDM z recyklingu 1.2. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni z trawy syntetycznej na części przeznaczonej do gry w piłkę siatkową: a) wysokość włókna: min. 40 mm; b) grubość włókna: min. 270 mikornów; c) rodzaj włókna:, monofilowe, o przekroju asymetrycznym z wbudowanym rdzeniem; d) Dtex: min. 12000; e) ilość włókien: min. 111 000 szt./m2 f) wypełnienie: piasek kwarcowy oraz granulat gumowy EPDM z recyklingu 1.3. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do boiska do koszykówki: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większa lub równea 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 16 mm; 1.4. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do bieżni 60 m oraz skoczni skoku w dal: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większa lub równa 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 13 mm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 1 określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 A do SIWZ; 2.Dokumentacja projektowa: 1)Projekt remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 - załącznik nr 1A) do SIWZ; 2)Przedmiar robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2- załącznik nr 2A) do SIWZ; 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc-Rogozińskiego 2 - załącznik nr 3A) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.20-4, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.31.61.00-6, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont terenu boisk sportowych wraz z przedłożeniem wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni z podziałem na zadania:Zadanie 2: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie terenu boisk sportowych z podziałem na zadania (części): Zadanie 2: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 Zakres robót w odniesieniu do Zadania 2 obejmuje: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9, tj.: a)remont boiska do koszykówki; b)remont boiska do siatkówki i tenisa; c)remont boiska do piłki ręcznej; d)remont nawierzchni syntetycznej skoczni w dal i bieżni; e)wymiana siatki piłkochwytu kortu tenisowego i boiska do siatkówki oraz wykonanie piłkochwytów wzdłuż obu dłuższych boków boiska piłkarskiego; f)remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych; g)remont schodów terenowych; h)wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw; i)remont rzutni kulą; j)wyposażenie terenu położonego przy boisku do piłki nożnej i placu zabaw w nowe ławki; k)wykonanie nasadzeń i trawników. l)Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) Ogłoszenia SIWZ - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez IAAF (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska do koszykówki, boiska do siatkówki i tenisa, boiska do piłki ręcznej, skoczni skoku w dal i bieżni o których mowa w pkt II.1.4.) 2.1. Ogłoszenia w zakresie: a) prawidłowości wykonania - ocena wizualna nawierzchni boisk, skoczni skoku w dal i bieżni - faktura i kolor nawierzchni (wymagana powierzchnia jednorodna); - stan nawierzchni bez zgrubień, dziur, pęknięć i rys; - brak odspojeń poszczególnych warstw nawierzchni; - nierówności nawierzchni zgodne z wymogami PN-EN 14877:2008; b) parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni boisk oraz skoczni skoku w dal i bieżni wykonanych w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wytrzymałość na rozciąganie; - wydłużenie przy zerwaniu; - grubość nawierzchni; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej i badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 14877:2008. 2.1. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do boiska do koszykówki, boiska do siatkówki i tenisa, boiska do piłki ręcznej, skoczni do skoku w dal i bieżni: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większea lub równa 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 16 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 2 określają: 1)Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 B do SIWZ; 2)Dokumentacja projektowa: 1)Projekt remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 - załącznik nr 1B) do SIWZ; 2)Przedmiar robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 - załącznik nr 2B) do SIWZ; 3)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 94 przy ul. Na Uboczu 9 - załącznik nr 3B) do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.20-4, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont terenu boisk sportowych wraz z przedłożeniem wyników badań zgodności zamontowanych nawierzchni z podziałem na zadania:Zadanie 3: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie terenu boisk sportowych z podziałem na zadania (części): Zadanie 3: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1 Zakres robót w odniesieniu do Zadania 3 obejmuje: Remont terenu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1, tj.: 1.remont nawierzchni boiska do koszykówki; 2.wykonanie oporników betonowych wraz z ławami betonowymi; 3.remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych; 4.remont ogrodzenia; 5.uporządkowanie terenu i obsianiu trawników. 6.Przedłożenie do dnia zakończenia terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) Ogłoszenia - wyników badań wykonanej gotowej nawierzchni (na własny koszt) wykonanych przez: Instytut Techniki Budowlanej, zwany dalej ITB lub akredytowane laboratorium przez IAAF (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, itp.) - dotyczy boiska do koszykówki, o którym mowa w pkt II.1.4.) 3.1 Ogłoszenia w zakresie: a) prawidłowości wykonania - ocena wizualna nawierzchni boiska - faktura i kolor nawierzchni (wymagana powierzchnia jednorodna); - stan nawierzchni bez zgrubień, dziur, pęknięć i rys; - brak odspojeń poszczególnych warstw nawierzchni; - nierówności nawierzchni zgodne z wymogami PN-EN 14877:2008; b) parametrów technicznych - ocena laboratoryjna próbki oraz ocena nawierzchni boiska wykonanej w ramach przedmiotu umowy na zgodność z przedłożoną kartą techniczną lub załączonymi do oferty wynikami badań. Przedmiot weryfikacji stanowić będą następujące parametry: - wytrzymałość na rozciąganie; - wydłużenie przy zerwaniu; - grubość nawierzchni; Dopuszczalny zakres odchyleń parametrów wynosi +/- 5% od wartości deklarowanych w karcie technicznej i badaniach produktu pod warunkiem spełnienia minimalnych wymogów normy PN-EN 14877:2008. 3.1. Zamawiający określa poniżej parametry minimalne nawierzchni poliuretanowej w odniesieniu do boiska do koszykówki: a) Wytrzymałość na rozciąganie: większa lub równa 0,40 MPa; b) Wydłużenie przy zerwaniu: większe lub równe 40 % c) grubość nawierzchni: większa lub równa 6 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 3 określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 C do SIWZ; 2.Dokumentacja projektowa: 1)Projekt remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1- załącznik nr 1C) do SIWZ; 2)Przedmiar robót remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1- załącznik nr 2C) do SIWZ; 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu boisk sportowych przy Gimnazjum Nr 96 przy ul. Wokalnej 1- załącznik nr 3C) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.00-4, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.