eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-02

Ogłoszenie nr 35228 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

Szczecinek: Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 - Działanie 2.4 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Kontraktu Samorządowego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek, krajowy numer identyfikacyjny 33092089000000, ul. Plac Wolności  13, 78400   Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 714 126, e-mail urzad@um.szczecinek.pl, faks 943 740 254.
Adres strony internetowej (URL): www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szczecinek.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 - pawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności
Numer referencyjny: K.7013.2.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obiektu modernizacji oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie: 1.1 modernizacji oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności - Projekt budowlano-wykonawczy. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 Części: 2.1 Część 1. Przedmiotem Części 1 będzie modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach: - IKU Nr 6 Jana Pawła II II pasmowa - IKU Nr 6a Jana Pawła II I pasmowa - IKU Nr 6b Jana Pawła II parking przy II pasmowej - IKU Nr 6c Jana Pawła II parking przy I pasmowej - IKU Nr 6d Rondo Mariana Tomasza Golińskiego - IKU Nr 6e Rondo Kisielewskiego - IKU Nr 14 Klasztorna - IKU Nr 17 Kościuszki do Derdowskiego - IKU Nr 24b Mierosławskiego rondo Kościuszki - IKU Nr 27 Parkingi UM - IKU Nr 34 Rondo Kard. Jeża - IKU Nr 36 Szczecińska - IKU Nr 39 Wyszyńskiego - IKU Nr 39a Wyszyńskiego netto - IKU Nr 39b Wyszyńskiego schody 2.2 Część 2. Przedmiotem Części 2 będzie modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach : - IKU Nr 1 3 Maja - IKU Nr 7 Jasna - IKU Nr 17a Kościuszki od Derdowskiego do Karlińskiej - IKU Nr 17b Kościuszki od Karlińskiej do Trzesieckiej - IKU Nr 17c Kościuszki ścieżka - IKU Nr 18 Kościuszki ciąg pieszy parkowe - IKU Nr 23 Mickiewicza - IKU Nr 26 Ordona - IKU Nr 29 Piłsudskiego - IKU Nr 29a Plac Zesłańców Sybiru - IKU Nr 30 Plac Wazów na ciągu ul. Piłsudskiego - IKU Nr 31 Plac Sowińskiego 2.3 Część 3. Przedmiotem Części 3 będzie modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach: - IKU Nr 3 Derdowskiego - Lwowska do Królowej Jadwigi - IKU Nr 3a Lwowska od Królowej Jadwigi - IKU Nr 4 Grunwaldzka - IKU Nr 5 Jagiełły - IKU Nr 11 Karlińska - IKU Nr 16 Kosińskiego - IKU Nr 19 Królowej Jadwigi - IKU Nr 21 Malborska - IKU Nr 21a Gotycka, Mazurska, Warmińska - IKU Nr 24 Mierosławskiego - IKU Nr 24a Mierosławskiego rondo Koszalińska - IKU Nr 25 Myśliwska - IKU Nr 33 Pułaskiego - IKU Nr 40 Zawiszy Witolda - IKU Nr 41 Ziemowita 2.4 Część 4. Przedmiotem Części 4 będzie: modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach: - IKU Nr 2 Bohaterów Stalingradu (obecnie: Witolda Pileckiego) - IKU Nr 8 Jeziorna - IKU Nr 9 Junacka, Drzymały - IKU Nr 10 Kamińskiego - IKU Nr 12 Rondo Karlińska/Kołobrzeska - IKU Nr 13 Kisielewskiego - IKU Nr 13a Kisielewskiego Parking - IKU Nr 15 Kołobrzeska stara - IKU Nr 15a Kołobrzeska nowa - IKU Nr 20 Limanowskiego ocynk - IKU Nr 20a Limanowskiego stare - IKU Nr 22 Mestwina ocynk - IKU Nr 22a Mestwina stare - IKU Nr 28 Parkowa - IKU Nr 32 Powstańców Wlkp. - IKU Nr 35 Rzemieślnicza - IKU Nr 37 Waryńskiego - IKU Nr 37a Waryńskiego wjazd od Pilskiej - IKU Nr 38 Wojska Polskiego 3. Szczegółowy zakres robót w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 określa projekt budowlano-wykonawczy i specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Dodatkowe kody CPV:45316100-6, 45231400-9, 45310000-9, 45233222-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 1.1 Część 1 - minimum 200 000 zł. 1.2 Część 2 - minimum 200 000 zł. 1.3 Część 3 - minimum 200 000 zł. 1.4 Część 4 - minimum 200 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu i oddaniu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym obiektu budowy, przebudowy lub remontu sieci elektroenergetycznej lub sieci oświetleniowej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda, potwierdzonych, że te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (dla Części 1 i/lub Części 2 i/lub Części 3 i/lub Części 4).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego; W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (dla Części 1 i/lub Części 2 i/lub Części 3 i/lub Części 4);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony formularz ofertowy (dla Części 1 i/lub Części 2 i/lub Części 3 i/lub Części 4); 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 3. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego; 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 5. Kosztorys ofertowy uproszczony - zalecany (dla Części 1 i/lub Części 2 i/lub Części 3 i/lub Części 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia, w kwocie: 1.1 dla Części 1 - 12 000,00 zł. 1.2 dla Części 2 - 12 000,00 zł. 1.3 dla Części 3 - 12 000,00 zł. 1.4 dla Części 4 - 12 000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60
Termin wykonania zamówienia10
Okres gwarancji jakości 30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: 1/ wystąpienia konieczności udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. 2/ wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych /w tym istotne wady dokumentacji/, zamiennych lub zaniechanych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. 3/ wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania robót. 4/ wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: 1/ zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego spowodowanych w szczególności: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub nowszej technologii wykonania robót umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót. 2/ konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji. 3/ wystąpienia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. 4/ konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych. 5/ wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych. 6/ zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 19/04/2017
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności - część I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 1 będzie modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach: - IKU Nr 6 Jana Pawła II II pasmowa - IKU Nr 6a Jana Pawła II I pasmowa - IKU Nr 6b Jana Pawła II parking przy II pasmowej - IKU Nr 6c Jana Pawła II parking przy I pasmowej - IKU Nr 6d Rondo Mariana Tomasza Golińskiego - IKU Nr 6e Rondo Kisielewskiego - IKU Nr 14 Klasztorna - IKU Nr 17 Kościuszki do Derdowskiego - IKU Nr 24b Mierosławskiego rondo Kościuszki - IKU Nr 27 Parkingi UM - IKU Nr 34 Rondo Kard. Jeża - IKU Nr 36 Szczecińska - IKU Nr 39 Wyszyńskiego - IKU Nr 39a Wyszyńskiego netto - IKU Nr 39b Wyszyńskiego schody
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9, 45316100-6, 45231400-9, 45310000-9, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60
Teermin wykonania10
Okres gwarancji 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności - część II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 2 będzie modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach : - IKU Nr 1 3 Maja - IKU Nr 7 Jasna - IKU Nr 17a Kościuszki od Derdowskiego do Karlińskiej - IKU Nr 17b Kościuszki od Karlińskiej do Trzesieckiej - IKU Nr 17c Kościuszki ścieżka - IKU Nr 18 Kościuszki ciąg pieszy parkowe - IKU Nr 23 Mickiewicza - IKU Nr 26 Ordona - IKU Nr 29 Piłsudskiego - IKU Nr 29a Plac Zesłańców Sybiru - IKU Nr 30 Plac Wazów na ciągu ul. Piłsudskiego - IKU Nr 31 Plac Sowińskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9, 45316100-6, 45231400-9, 45310000-9, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Termin wykonania 10
Okres gwarancji30
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności - część III

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 3 będzie modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach: - IKU Nr 3 Derdowskiego - Lwowska do Królowej Jadwigi - IKU Nr 3a Lwowska od Królowej Jadwigi - IKU Nr 4 Grunwaldzka - IKU Nr 5 Jagiełły - IKU Nr 11 Karlińska - IKU Nr 16 Kosińskiego - IKU Nr 19 Królowej Jadwigi - IKU Nr 21 Malborska - IKU Nr 21a Gotycka, Mazurska, Warmińska - IKU Nr 24 Mierosławskiego - IKU Nr 24a Mierosławskiego rondo Koszalińska - IKU Nr 25 Myśliwska - IKU Nr 33 Pułaskiego - IKU Nr 40 Zawiszy Witolda - IKU Nr 41 Ziemowita
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9, 45316100-6, 45231400-9, 45310000-9, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60
Termin wykonania10
Okres gwarancji30
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku w kierunku jego energooszczędności - część IV

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 4 będzie: modernizacja oświetlenia miejskiego w Szczecinku zgodnie z zakresem robót określonym w projekcie budowlano-wykonawczym (w tym w Indywidualnych Kartach Ulic), w n/w lokalizacjach: - IKU Nr 2 Bohaterów Stalingradu (obecnie: Witolda Pileckiego) - IKU Nr 8 Jeziorna - IKU Nr 9 Junacka, Drzymały - IKU Nr 10 Kamińskiego - IKU Nr 12 Rondo Karlińska/Kołobrzeska - IKU Nr 13 Kisielewskiego - IKU Nr 13a Kisielewskiego Parking - IKU Nr 15 Kołobrzeska stara - IKU Nr 15a Kołobrzeska nowa - IKU Nr 20 Limanowskiego ocynk - IKU Nr 20a Limanowskiego stare - IKU Nr 22 Mestwina ocynk - IKU Nr 22a Mestwina stare - IKU Nr 28 Parkowa - IKU Nr 32 Powstańców Wlkp. - IKU Nr 35 Rzemieślnicza - IKU Nr 37 Waryńskiego - IKU Nr 37a Waryńskiego wjazd od Pilskiej - IKU Nr 38 Wojska Polskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9, 45316100-6, 45231400-9, 45310000-9, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Termin wykonania10
okres gwarancji30
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.