eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwianiaodpadów medycznych, chemikalii oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Rzeszów: Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania: odpadów medycznych, chemikalii oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 352239 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania: odpadów medycznych, chemikalii oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi określone w 2 Częściach : Część 1: załadunku, transportu i unieszkodliwiania: - odpadów medycznych o kodzie 18 01 02, tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz odpadów medycznych o kodzie 18 01 03 tj. innych odpadów, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, - chemikalii w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne o kodzie18 01 07 , Część 2 : odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2, Domu Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11 oraz z Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15. Zakres zamówienia obejmuje odbiór, transport i unieszkodliwianie przedmiotów zamówienia, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym, Części nr 1 oraz odbiór i wywóz 4950 m3 odpadów komunalnych wyszczególnionych w Formularzu cenowym, Części nr 2 - przez okres 18 miesięcy. Opis, rodzaj, ilość i inne informacje przedstawiają załączone do SIWZ: - Opis przedmiotu zamówienia, - Formularze cenowe - Części nr 1 i 2 załączniki, będące integralną częścią SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: -alternatywnych, -równoważnych CPC: 94020, Kat: 16.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium całkowitego wynosi 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). W poszczególnych częściach wysokość wadium wynosi: Część nr 1 - 5 000,00 zł Część nr 2 - 2 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedstawią: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane, b) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów w/w wydane przez wojewodę lub starostę, właściwego ze względu na miejsce wytwarzania odpadów - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późn. zm.) - dotyczy Części nr 1, c) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wraz z kserokopią umowy ze składowiskiem odpadów komunalnych ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) - dotyczy Części nr 2; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia : Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej, że będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W wykazie winny występować osoby ze stażem pracy przy utylizacji odpadów medycznych, niebezpiecznych i innych - Część 1 / lub komunalnych - Część 2, co najmniej 2 lata. Wzory w załączeniu do SIWZ; Proszę przedstawić w Wykazie osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagana informacja o posiadanych środkach finansowych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) i na tą okoliczność przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4 a Pzp). Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w art. 25 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów w/w wydane przez wojewodę lub starostę, właściwego ze względu na miejsce wytwarzania odpadów - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późn. zm.) - dotyczy Części nr 1, 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wraz z kserokopią umowy ze składowiskiem odpadów komunalnych ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) - dotyczy Części nr 2; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn.zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 8. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia: Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej, że będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W wykazie winny występować osoby ze stażem pracy przy utylizacji odpadów medycznych, niebezpiecznych i innych - Część 1 / lub komunalnych - Część 2, co najmniej 2 lata. Wzory w załączeniu do SIWZ; Proszę przedstawić w Wykazie osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. Wzory w załączeniu do SIWZ; 9. Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy. 10. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w pieniądzu lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga by : Część nr 1 : 1. Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 z 2001 r., poz. 628, z późn. zmian.); 2. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odbywał się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 z 2001 r., poz. 628 art. 11 ust. 4 z późn. zm.); 3. Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych nie odbywało się w inny sposób niż spalanie w spalarniach odpadów - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005 r. poz.1458 pkt. 30, z późn. zm.); 4. Unieszkodliwianie odpadów odbywało się na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone - Ustawa z dnia 29 lipca z 2005 r. o zmianie Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.175 z 2005r. poz.1458 pkt. 5, z późn. zm.). Część nr 2 : 1. Usługi świadczone były zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 132 z 1996r., poz. 622 z późn. zmian., tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008, z późn. zm.). Na potwierdzenie powyższych wymagań proszę przedstawić w ofercie Oświadczenie nr 2 wg wzoru do SIWZ (w zależności od tego, do której Części jest składana oferta). UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, budynek J Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, budynek C w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na Program winno być: Cena brutto oferty - 100%. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Sygnatura Sprawy: WSS.XII.255/T-E/68/08, Postępowanie nr 90. Termin otwarcia ofert: 15/12/2008, o godzinie 09:15, w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Dokładny termin wykonania zamówienia: przez 18 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2009r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, chemikalii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi załadunku, transportu i unieszkodliwiania: - odpadów medycznych o kodzie 18 01 02, tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz odpadów medycznych o kodzie 18 01 03 tj. innych odpadów, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, - chemikalii w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne o kodzie18 01 07. Zakres zamówienia obejmuje odbiór, transport i unieszkodliwianie przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 1 przez okres 18 miesięcy. Opis, rodzaj, ilość i inne informacje przedstawiają załączone do SIWZ: - Opis przedmiotu zamówienia; - Formularz cenowy - Części nr 1 - Załączniki, będące integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi wywozu i odbioru odpadów komunalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2, Domu Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11 oraz z Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i wywóz 4950 m3 odpadów komunalnych wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 2 przez okres 18 miesięcy. Opis, rodzaj, ilość i inne informacje przedstawiają załączone do SIWZ: - Opis przedmiotu zamówienia; - Formularz cenowy - Części nr 2 - Załączniki, będące integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.