eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Przetarg nieograniczony na usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 352238 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nakielski, krajowy numer identyfikacyjny 9235086600000, ul. ul. Gen. H. Dąbrowskiego  54, 89-100   Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3866628, e-mail , faks 523 866 625.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-nakielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.powiat-nakielski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wersja papierowa
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nakle nad Noteciąul. Generała Henryka Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
Numer referencyjny: OWO.272.7.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj., Dz. U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według podziału na pakiety określone w niniejszym rozdziale ust. 8 i 9. 3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4.Wykonawca spełniający warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu - uzyska zamówienie na te pakiety, na które złoży ofertę z najkorzystniejszym bilansem wszystkich kryteriów. 5.W przypadku, gdy na daną część zamówienia (pakiet) nie zostanie złożona co najmniej 1 niepodlegająca odrzuceniu oferta, postępowanie dla tej części zamówienia zostanie unieważnione. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i alternatywnych. 7.Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze - usługi holownicze, 98351100-9 - usługi parkingowe 8.Pakiet I - usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego 1)Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) z dróg na parkingi strzeżone na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanej zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, 2)Wielkość zamówienia - 20 szt. pojazdów w okresie miesiąca, w tym: Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów rower lub motorower - 1 motocykl - 1 pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t - 13 pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t - 1 pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t - 1 pojazd o dmc powyżej 16 t - 2 pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 1 RAZEM - 20 3)Termin - w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. wg potrzeb zgłaszanych przez podmioty wydające dyspozycje usunięcia pojazdu wymienione w § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011r. nr 143, poz. 846 ze zm.); 4) Wykonawca zobowiązany będzie: a)wykonać każdą dyspozycję usunięcia pojazdu z drogi wydaną przez uprawniony organ w trybie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b)zapewnić przybycie na miejsce zdarzenia w maksymalnym czasie do 1,5 godziny, c)przedstawić w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią, do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów usuniętych z terenu powiatu nakielskiego i przechowywanych na parkingu w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia, zawierający datę usunięcia, markę pojazdu i numer rejestracyjny, d)umieszczać usunięte pojazdy na wyznaczonym/ch parkingu/ach, e)usunąć pojazd z drogi i przekazać go na parking strzeżony po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów. Na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia, wykonawca odstąpi od usunięcia pojazdu, f)uporządkować miejsce, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej itp.) bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. g)świadczyć usługi pojazdami podanymi w wykazie pojazdów załączonym do oferty, h)do usuwania pojazdów również w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan nie wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011r. Nr 143, poz. 845 ze zm.); i) wystawiania rachunku obciążającego właściciela za przewóz pojazdu, w wysokości nie wyższej niż określać będzie corocznie uchwała Rady Powiatu Nakielskiego oraz we własnym zakresie do dochodzenia zapłaty rachunku. W przypadku braku możliwości ustalenia właściciela pojazdu, koszty holowania pojazdu ponosi Wykonawca. 9.Pakiet II - przechowywanie pojazdów usuniętych z terenu powiatu nakielskiego na parkingu strzeżonym 1)Przedmiotem zamówienia jest przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych w trybie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym z terenu powiatu nakielskiego, naliczenie opłaty za jego usunięcie i przechowywanie oraz wydanie pojazdu właścicielowi. 2)Wielkość zamówienia - 20 szt. pojazdów w okresie miesiąca, w tym: Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów rower lub motorower - 1 motocykl - 1 pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t - 13 pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5t - 1 pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t - 1 pojazd o dmc powyżej 16t - 2 pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 1 RAZEM - 20 3)Termin w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. - wg potrzeb zgłaszanych przez podmioty wydające dyspozycje usunięcia pojazdu. 4)Wymagania dotyczące parkingu lub parkingów: a)położenie - w granicach administracyjnych powiatu, b)liczba miejsc dla pojazdów o dmc do 3,5 t - co najmniej 20, c)liczba miejsc dla pojazdów powyżej 3,5 t - co najmniej 5, d)parking ogrodzony - siatka, parkan, e)oświetlony, f)dozorowany przez całą dobę (osoby fizyczne, monitoring), g)swobodny dostęp do pojazdów, h)zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, i)powierzchnia oraz dojazd do parkingu umożliwiają przechowywanie pojazdów ponadgabarytowych i ponadnormatywnych 5)Wykonawca zobowiązany będzie: a)wykonać każde zlecenie umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b)przechowywać na parkingu strzeżonym pojazdy usunięte z dróg na podstawie dyspozycji wydanej przez uprawnione podmioty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011, Nr 143. poz. 846), c)zabezpieczyć prawidłowe utrzymywanie pojazdów z uszkodzeniami - co najmniej przykryć folią, d)przechowywać pojazdy na parkingach wymienionych w ofercie, e)o nieodebraniu pojazdu z parkingu powiadamiać Referat Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia, od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, f)przedstawić w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią, do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów umieszczonych na parkingu w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia, zawierający datę umieszczenia, markę pojazdu, numer rejestracyjny i datę odbioru przez właściciela. 6)Uwagi ogólne: a)Opłaty za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym nalicza się za każdą rozpoczętą dobę przechowywania pojazdu na parkingu, b)pojazd będzie przechowywany na parkingu strzeżonym do czasu jego odbioru przez właściciela lub osobę przez niego upoważnioną, c)wydanie pojazdu usuniętego w trybie art. 130a nastąpi po okazaniu dowodu uiszczenia opłat za jego usunięcie i przechowywanie wraz z zezwoleniem wydanym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, d)pojazd usunięty w trybie określonym w art. 130a ustawy i nieodebrany przez właściciela lub osobę uprawnioną w terminie 3 miesięcy od dnia usunięcia pozostaje na parkingu do czasu zakończenia postępowania sądowego w sprawie przepadku pojazdu na rzecz powiatu, e)wykonawca będzie powiadamiał Starostę oraz podmiot wydający dyspozycję usuwania pojazdu w terminie nie później niż w ciągu 3 dni po upływie 4 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu, gdy nie został ustalony jego właściciel lub osoba uprawniona do jego odbioru, f)wykonawca będzie naliczał wysokość opłat za usunięcie pojazdu i jego przechowywanie w wysokości określanej w uchwale Rady Powiatu Nakielskiego nr XXIII/194/2016 z 26.10.2016 r. i o wysokości opłat informował właściciela pojazdu zgłaszającego się po jego odbiór. 10.Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 11.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. 16.Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 50118110-9
Dodatkowe kody CPV:98351100-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony w przypadku posiadania przez wykonawcę aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: ?sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - co najmniej 2 szt.; ?sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - z wysięgnikiem i dźwigiem - co najmniej 1 szt.; ?sprzętem do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5t do - powyżej 16 t - co najmniej 1 szt.; Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku wykazania dysponowaniem parkingiem lub parkingami położonym/mi w granicach administracyjnych powiatu nakielskiego spełniającym/mi n/w wymagania: a)łączna liczba miejsc dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t - co najmniej 15 oraz dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t - co najmniej 5, b)powierzchnia parkingu oraz dojazd do parkingu winny stwarzać warunki do przechowywania pojazdów ponadgabarytowych i ponadnormatywnych, c)ogrodzony (siatka, parkan), d)oświetlony, e)dozorowany przez całą dobę, f)swobodny dostęp do pojazdów, g)zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1)Pakiet I - 450,00 zł; 2)Pakiet II - 550,00 zł. 2.Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie będzie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 grudnia 2016 r. do godz. 7.45. 4.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Powiat Nakielski, nr konta: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010 z dopiskiem: "wadium w przetargu na usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym - pakiet ...". 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank zamawiającego na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 5 grudnia 2016 r. o godz. 7.45 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7.Potwierdzenie (kopie dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 8.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów wymienionych w pkt 4 zdeponować w kasie Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
I pakiet - cena60
I pakiet - Czas dojazdu od momentu zgłoszenia25
I pakiet - Norma emisji spalin zdeklarowanych do holowania, biorąc pod uwagę pojazd, który posiada najkorzystniejszy wskaźnik emisji spalin15
II pakiet - cena60
II pakiet - Upust cenowy dla pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym powyżej 30 dni kalendarzowych40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)podwykonawców oraz zakresu prac im powierzonych, pod warunkiem zachowania kwalifikacji podwykonawców, na których potencjał powoływał się Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, 2)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3)zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych usług, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych usług. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/12/2016, godzina: 07:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usuwanie pojazdów z terenu powiatu nakielskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) z dróg na parkingi strzeżone na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanej zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, 2)Wielkość zamówienia - 20 szt. pojazdów w okresie miesiąca, w tym: Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów rower lub motorower 1 motocykl 1 pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t 13 pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t 1 pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t 1 pojazd o dmc powyżej 16 t 2 pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 RAZEM 20 3) Termin - w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. wg potrzeb zgłaszanych przez podmioty wydające dyspozycje usunięcia pojazdu wymienione w § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011r. nr 143, poz. 846 ze zm.); 4)Wykonawca zobowiązany będzie: a)wykonać każdą dyspozycję usunięcia pojazdu z drogi wydaną przez uprawniony organ w trybie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b)zapewnić przybycie na miejsce zdarzenia w maksymalnym czasie do 1,5 godziny, c)przedstawić w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią, do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów usuniętych z terenu powiatu nakielskiego i przechowywanych na parkingu w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia, zawierający datę usunięcia, markę pojazdu i numer rejestracyjny, d)umieszczać usunięte pojazdy na wyznaczonym/ch parkingu/ach, e)usunąć pojazd z drogi i przekazać go na parking strzeżony po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów. Na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia, wykonawca odstąpi od usunięcia pojazdu, f)uporządkować miejsce, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej itp.) bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. g)świadczyć usługi pojazdami podanymi w wykazie pojazdów załączonym do oferty, h)do usuwania pojazdów również w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan nie wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011r. Nr 143, poz. 845 ze zm.); i)wystawiania rachunku obciążającego właściciela za przewóz pojazdu, w wysokości nie wyższej niż określać będzie corocznie uchwała Rady Powiatu Nakielskiego oraz we własnym zakresie do dochodzenia zapłaty rachunku. W przypadku braku możliwości ustalenia właściciela pojazdu, koszty holowania pojazdu ponosi Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas dojazdu momentu zgłoszenia25
Norma emisji spalin zdeklarowanych do holowania, biorąc pod uwagę pojazd, który posiada najkorzystniejszy wskaźnik emisji spalin15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: przechowywanie pojazdów usuniętych z terenu powiatu nakielskiego na parkingu strzeżonym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych w trybie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym z terenu powiatu nakielskiego, naliczenie opłaty za jego usunięcie i przechowywanie oraz wydanie pojazdu właścicielowi. 2)Wielkość zamówienia - 20 szt. pojazdów w okresie miesiąca, w tym: Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów rower lub motorower 1 motocykl 1 pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t 13 pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5t 1 pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t 1 pojazd o dmc powyżej 16t 2 pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 RAZEM 20 3)Termin w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. - wg potrzeb zgłaszanych przez podmioty wydające dyspozycje usunięcia pojazdu. 4)Wymagania dotyczące parkingu lub parkingów: a)położenie - w granicach administracyjnych powiatu, b)liczba miejsc dla pojazdów o dmc do 3,5 t - co najmniej 20, c)liczba miejsc dla pojazdów powyżej 3,5 t - co najmniej 5, d)parking ogrodzony - siatka, parkan, e)oświetlony, f)dozorowany przez całą dobę (osoby fizyczne, monitoring), g)swobodny dostęp do pojazdów, h)zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, i)powierzchnia oraz dojazd do parkingu umożliwiają przechowywanie pojazdów ponadgabarytowych i ponadnormatywnych 5)Wykonawca zobowiązany będzie: a)wykonać każde zlecenie umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b)przechowywać na parkingu strzeżonym pojazdy usunięte z dróg na podstawie dyspozycji wydanej przez uprawnione podmioty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011, Nr 143. poz. 846), c)zabezpieczyć prawidłowe utrzymywanie pojazdów z uszkodzeniami - co najmniej przykryć folią, d)przechowywać pojazdy na parkingach wymienionych w ofercie, e)o nieodebraniu pojazdu z parkingu powiadamiać Referat Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia, od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, f)przedstawić w Referacie Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią, do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów umieszczonych na parkingu w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia, zawierający datę umieszczenia, markę pojazdu, numer rejestracyjny i datę odbioru przez właściciela.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Upust cenowy dla pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym powyżej 30 dni kalendarzowych 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.