eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Gdynia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych
Numer ogłoszenia: 352222 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych. 2.Zamówienie obejmuje 3 zadania częściowe zwane również pakietami: a) zadanie nr 1 - serwer, macierz, przełącznik FC, szafa serwerowa, UPS, oprogramowanie, b) zadanie nr 2 - rozbudowa istniejącego u Zamawiającego sprzętu IT, c) zadanie nr 3 - dostawa oprogramowania kadrowo-płacowego SIMPLE ERP Personel firmy SIMPLE S.A. Zadanie nr 1 i 2 3.Wymagane ilości sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów komputerowych określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Zestawienie parametrów wymaganych składający się z kart. Przedmiot zamówienia opisano na kartach o numerach: a) zadanie nr 1 - karty nr: 1.1 ÷ 1.4 (4 karty), b) zadanie nr 2 - karty nr: 2.1 ÷ 2.15 (15 kart). Zadanie nr 3 1.W związku z połączeniem placówek: Szpitala Morskiego im. PCK Sp. z o.o. i Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. na podstawie uchwały nr 872/XLI/14 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 30 czerwca 2014 r. zgodnie, z którym dojdzie do przeniesienia całego majątku wraz z pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 231 kodeksu pracy. Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. zakupi dodatkowe licencje do swojego systemu Kadrowo/Płacowego, dzięki czemu pracownicy łączonych Szpitali w Działach Kadr/Płac będą pracować na oprogramowaniu Simple Personel. Po połączeniu spółek wszystkie dane Kadrowo/Płacowe konsolidowanych spółek będą w systemie Simple ERP Personel firmy SIMPLE S.A będącym w Szpitalu Morskim im. PCK Sp. z o.o.. W związku z tym, Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. wymaga dostarczenia wszystkich niezbędnych licencji/aktualizacji i wykonania wszelkich niezbędnych prac umożliwiających konsolidowanym spółkom po konsolidacji sprawnego i terminowego realizowania obowiązków wynikających z zapisów ustawy: o działalności leczniczej, kodeksu pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych , ordynacji podatkowej. Należy dostarczyć /wykonać wszystkie elementy pozwalające prawidłowo i terminowo zrealizować przedmiot zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Zakup dodatkowych 6 licencji oprogramowania istniejącego u Zamawiającego: Simple ERP Personel firmy SIMPLE S.A z dostępem do nowych wersji do 31.12.2014 r. zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, 2)Zakup dodatkowych 6 licencji dostępowych do bazy danych MS SQLRuntime 2012 CAL zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, 3)Instalację, parametryzację, eksport/import danych i wszystkie prace pozwalające na sprawne i skuteczne przejęcie wszystkich danych kadrowo/płacowych z oprogramowania Infomedica firmy Asseco Poland S.A. działającego w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o do Simple ERP Personel, prace muszą być wykonane zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 4)Eksport/import danych kadrowo-płacowych obejmujący: - Wszystkie listy płac, - Wszystkie dane osobowe, - Wszystkie dane kadrowo-płacowe będą przeniesione z udostępnionych przez Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o plików w formacie *.xls,*.xlsx zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ Schemat danych, nr 8 do SIWZ Zakres danych kadrowych oraz załącznikiem nr 9 do SIWZ Interfejs wymiany danych części administracyjnej systemu Infomedica firmy Asseco Poland S.A. z obcym systemem Kadrowo-Płacowym. - Wykonawca uwzględni w swoich pracach i umożliwi komunikację Simple ERP Personel z systemem Infomedica zgodnie z wytycznymi z załącznika nr 4, który opisuje Interfejs wymiany danych pomiędzy systemami. Przy pomocy załącznika nr 4 dane nieobecne w przekazanych plikach zostaną zaimportowane do systemu Simple ERP Personel Szpitala Morskiego im. PCK Sp. z o.o. 5)Wdrożenie i przeprowadzenie szkoleń dla min. 6 nowych użytkowników. 6)Dostęp do nowych wersji oprogramowania Simple ERP Personel firmy SIMPLE S.A dla 14 użytkowników i oprogramowania serwerowego od 01.01.2015 r do 31.12.2015.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 48.31.00.00-4, 48.00.00.00-8, 48.44.30.00-5, 72.23.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikaty, dokumentacja techniczna, katalogi lub ulotki informacyjne w języku polskim potwierdzające, że oferowany sprzęt komputerowy, oprogramowanie i podzespoły komputerowe spełniają wymagania opisane w SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-morski.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt VII.1 ppkt 1) - 4) SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5.Warunek określony w pkt VII.2 SIWZ, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6.Wszelkie nieuregulowane w SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: serwer, macierz, przełącznik FC, szafa serwerowa, UPS, oprogramowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 48.31.00.00-4, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Dostawa serwera blade - 10
    • 3. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbudowa istniejącego u Zamawiającego sprzętu IT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 48.31.00.00-4, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania kadrowo-płacowego SIMPLE ERP Personel firmy SIMPLE S.A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.44.00.00-4, 72.23.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy licencji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.