eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 352189 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Tarnobrzeg: Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325847


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

tak

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, krajowy numer identyfikacyjny 83122086000000, ul. ul. Sienkiewicza  27, 39400   Tarnobrzeg, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 15 688 25 67, faks 15 688 26 87, e-mail inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP26-6/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą. 3.1. W ramach realizacji powyższego zadania zakres prac będzie obejmował w szczególności: Wykonanie klimatyzacji: Zakresem zadania jest wykonanie klimatyzacji we wskazanych przez inwestora wybranych pomieszczeniach biurowych, na parterze, I - II piętrze w segmencie południowym oraz w jednym pomieszczeniu na III piętrze w łączniku. Aby sklimatyzować pomieszczenia biurowe parteru, I i II piętra należy wykonać jeden układ w systemie VRF (Układ nr 1). System ten charakteryzuje się zmiennym przepływem czynnika chłodniczego, którego wydajność płynnie dostosowuje się do aktualnego zapotrzebowania mocy zarówno w trybie grzania jak i chłodzenia, co gwarantuje wysoka wydajność przy niskim poborze energii. W celu klimatyzowania pomieszczenia biurowego na III piętrze należy wykonać osobny układ typu SPLIT. (Układ nr 2). Włączenie klimatyzatora usytuowanego w tym pomieszczeniu do istniejącego układu klimatyzacji III piętra nie jest zalecane według producenta z powodu przekroczenia dopuszczalnej mocy układu. Układ nr 1 zasilany będzie z dwumodułowej jednostki zewnętrznej. jednostki zewnętrzne połączone będą poprzez instalację chłodniczą i elektryczną z jednostkami wewnętrznymi. Jednostki zewnętrzne zlokalizowane będą na zewnątrz budynku, na poziomie piwnicy na wewnętrznym zamkniętym podwórzu, wg części rysunkowej. Jednostki zewnętrzne układu nr 1 należy posadowić na fundamencie żelbetowym wg części konstrukcyjnej. Należy je ustawić na podkładkach amortyzacyjnych np. z gumy grubości 10 mm, aby zapobiec przenoszeniu drgań. Jednostkę zewnętrzną dla III piętra (układ nr 2) należy usytuować na ścianie zewnętrznej III piętra od strony podwórza. Zasilanie instalacji - w budynku istnieją trasy kablowe w których wykonano rozprowadzenie przewodów i kabli dla instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Na brakujących odcinkach korytka należy mocować do konstrukcji wsporczych przykręcanych do ścian i stropów. Projektuje się zastosowanie korytek metalowych, perforowanych, ocynkowanych, szerokości 100 mm - 50 mm i wysokości 50 mm. 3.3. Zakres rzeczowy umowy obejmuje w szczególności: 1) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych, 2) wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji (czynnika chłodzącego, odprowadzenia skroplin, sterowania, zasilania elektrycznego) oraz robót towarzyszących, 3) wykonanie konstrukcji mocujących urządzenia klimatyzacyjne (jednostki zewnętrzne i wewnętrzne) i przewodów instalacji (rury, kable), 4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, 5) przeszkolenie pracowników Użytkownika, w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia przewidzianej przez producenta urządzeń, 6) udzielenia co najmniej 5 lat gwarancji i wykonywania przez Wykonawcę świadczeń wynikających z rękojmi i gwarancji, dla których warunki zostały określone w §6 Umowy. 3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa, stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ, wykonaną - dla budynku sądowego, w zakresie dostosowanym do występujących okoliczności, przez zespół projektowy w składzie: ? Projekt klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli - branża elektryczna (mgr inż. Władysław Branas) ? Projekt klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli - branża sanitarna (mgr inż. Agnieszka Halicka) i branża konstrukcyjna (mgr. inż. Piotr Grochowianka) Dokumentacja projektowa obejmuje: ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, ? Projekt budowlany, ? Projekty wykonawcze branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, ? Przedmiar robót, ? Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Załączone do SIWZ przedmiary robót mogą być stosowane przez Wykonawcę/Wykonawców jedynie pomocniczo; nadrzędną rolę nad przedmiarem odgrywa dokumentacja projektowa wraz z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39717200-3
Dodatkowe kody CPV: 45331220-4, 45310000-3, 45231000-5, 45314310-7, 45000000-7, 45111200-0, 45400000-1, 45442100-8, 45262210-6, 45262310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT229948.99
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TERMAR Sp. jawna,  ,  ul.Wyspiańskiego 18D,  35-111,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196341,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192987,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301014,89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.