eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Wykonanie usług w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i parkingów w 2016 roku na terenie gminy Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Stare Babice: Wykonanie usług w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i parkingów w 2016 roku na terenie gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 352178 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334668 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i parkingów w 2016 roku na terenie gminy Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie przystanków autobusowych i parkingów oraz opróżnianie koszy przy drogach gminnych i skwerach na terenie gminy Stare Babice. 2.W związku z opróżnianiem koszy jak i sprzątaniem przystanków oraz parkingów Wykonawca jest zobowiązany do gospodarowania powstałymi odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z póz. zm.). 3.Wyszczególnienie zakresu prac oraz zasady prowadzenia sprzątania przystanków autobusowych i parkingów oraz opróżniania koszy przy drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice: 1)utrzymanie czystości na przystankach na terenie gminy w zakresie: a)sprzątanie 120 szt. przystanków autobusowych z błota, piasku, odpadów, innych zanieczyszczeń (np. szkło z rozbitych szyb przystankowych lub inne nieczystości), na całej długości zatok, peronów - dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i czwartek, b)mycie wiat przystankowych na wszystkich przystankach - raz w miesiącu, tj. pierwszy czwartek miesiąca od marca do listopada, c)opróżnianie koszy zlokalizowanych na terenie przystanków o pojemności 30 i 70 litrów - 2 razy w tygodniu wszystkie przystanki, tj. poniedziałek i czwartek, d)koszenie trawy (wraz z wygrabieniem i wywozem) na przystankach na całej długości zatoki przystankowej lub peronu autobusowego oraz na szerokości 1 m za wiatą przystankową lub do ogrodzenia - raz w miesiącu: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik - na zgłoszenie Zamawiającego, e)usuwanie chemicznie graffiti z przystanków - raz w miesiącu na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, f)Wykaz miejsc przystankowych przeznaczonych do sprzątania stanowi załącznik nr 3 do umowy. g)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. 3 ppkt. 1) lit. a - d nie więcej niż 30 przystanków w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazane przystanki w czasie nie później niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 2)utrzymanie czystości 3 parkingów (wraz ze służbowym) oraz terenu w sąsiedztwie budynków Urzędu Gminy Stare Babice przy ul. Rynek 32 i ul. Rynek 21 i dwóch zatok autobusowych na ul. Rynek (powierzchnia terenu do utrzymania czystości - 5000 m2) w zakresie: a)opróżnianie koszy - dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i czwartek, b)sprzątanie z błota, piasku, odpadów, innych zanieczyszczeń oraz zamiatanie wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń - raz w miesiącu, tj. pierwszy czwartek miesiąca, c)oczyszczanie krawężników i korytek ściekowych na w/w terenie z wywozem zebranych zanieczyszczeń - raz w miesiącu, tj. pierwszy czwartek miesiąca, d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. 3 ppkt 2 lit. a - c nie więcej niż 5 razy w roku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wskazaną czynność w czasie nie później niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 3)opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych przy drogach gminnych i skwerach na terenie gminy Stare Babice dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek): a)ul. Hubala - Dobrzańskiego - 7 szt. o pojemności 60 l każdy, b)Skwer w Borzęcinie (dz. 802/38) - 6 szt. o pojemności 60 l każdy, c)Plac Kwirynowski w Kwirynowie (w tym również plac zabaw) - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, d)ul. Pocztowa - plac zabaw - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, e)Skwer przy ul Północnej w Zielonkach Parcele - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, f)Miejsce Pamięci Narodowej przy Rondzie na ul. Warszawskiej w Babicach Nowych - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, g)Miejsce Pamięci Narodowej w Borzęcinie Dużym (skrzyżowanie ul. Warszawskiej i Spacerowej) - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, h)Plac zabaw w Lipkowie - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, i)Plac zabaw w Blizne Jasińskiego - 8 szt. o pojemności 60 l każdy, j)Róg ul. Granicznej i Berberysowej w Kwirynowie - 1 szt. o pojemności 60 l każdy, k)Ciąg pieszy pomiędzy ul. Sienkiewicza i Polną w Starych Babicach - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, l)Skwer w Latchorzewie przy ul. Warszawskiej - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, m)ul. Kościuszki przed przedszkolem - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, n)Zielonki Parcele przy ul. Południowej (Polana dwóch stawów) - 12 szt. o pojemności 70 l każdy, o)Staw ul. Topolowa w Blizne Jasińskiego - 4 szt. o pojemności 60 l każdy, p)Siłownia ul. Na Skraju róg ul. Hubala Latchorzew - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, q)Plac zabaw w Wojcieszynie od ul. Trakt Królewski dz. nr ew. 41 - 4 szt. o pojemności 60 l każdy, r)Ciąg pieszo rowerowy od ul. Zielonej w Starych Babicach do ul. Lutosławskiego w Klaudynie - 4 szt. o pojemności 60 l każdy, s)Park za budynkiem Urzędu Gminy ul. Rynek 21 do ul. Sienkiewicza - 22 szt. o pojemności 60 l każdy, t)wywóz zebranych zanieczyszczeń z koszy odbywał się będzie w poniedziałek i czwartek, u)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego wywozu zebranych zanieczyszczeń z w/w wszystkich koszy nie więcej niż 2 razy w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia zanieczyszczeń z koszy nie później niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 4)Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu placów gminnych i ulic na terenie gminy Stare Babice zgodnie ze zgłoszeniem telefonicznym Zamawiającej cztery razy w miesiącu (około 80 szt. worków 120 l w miesiącu) 5)Wykonawca zapewnia worki na śmieci w miejscach, gdzie są przystosowane do tego kosze. 4.Z tytułu wykonywania dodatkowych czynności opisanych w pkt. 3 ppkt 1 lit. g), pkt. 3 ppkt 2 lit. d), pkt. 3 ppkt. 3 lit. u) Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca w/w prace musi wliczyć do ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu umowy. 5.Zamawiający może zwiększyć wywóz nieczystości z dodatkowych 15 szt. koszy ustawionych w ciągu roku na terenie gminy Stare Babice bez ponoszenia dodatkowych kosztów (wywóz z tych koszy wliczony w cenę zryczałtowaną miesięczną) zgodnie z harmonogramem i warunkami podanymi w pkt. 3 ppkt. 3 oraz w pkt. 4. Koszt miesięczny wywozu nieczystości z każdego następnego nowo ustawionego kosza (powyżej 15 szt.) będzie zgodny z ceną podaną w przetargu za za opróżnienie 1 szt. dodatkowego kosza dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek). 6.Wynagrodzenie za miesiąc styczeń 2016 r. w zależności od daty zawarcia umowy będzie pomniejszone proporcjonalnie o ilość dni, przez jakie Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy. Kwota, jaka Zamawiający wypłaci za miesiąc styczeń 2016 r. będzie obliczona w następujący sposób: od ceny ofertowej brutto za miesiąc wykonywania będzie odjęta kwota wyliczona w oparciu o wzór: (cena ofertowa brutto za miesiąc-31) x ilość dni, przez jakie Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy liczona od 1 stycznia 2016 r. 7.Inne obowiązki Wykonawcy: 1)Każdorazowo po wykonaniu w/w prac Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego celem przeprowadzenia kontroli wykonanych prac. 2)Za jakość wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 3)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 4)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 5)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 6)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 7)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 8)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania usługi, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego, a)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o., ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149400,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.