eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów dla Biura RDLP w Toruniu w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Toruń: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów dla Biura RDLP w Toruniu w roku 2010
Numer ogłoszenia: 352088 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu , ul. Mickiewicza 9, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6584348, 6564334, faks 056 6224407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów dla Biura RDLP w Toruniu w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, różnego rodzaju papieru, tuszy i tonerów dla Biura RDLP w Toruniu według poniższego zestawienia: Lp. Nazwa atrykułu Ilość 1 płyta CD R szt. 420 2 płyta CD-RW 80 szt. 16 3 płyta DVD szt. 330 6 koperta ozdobna do zaproszeń 50 7 koperta na Cd zwykła 280 8 koperty C6 z nadrukiem RDLP 230 9 koperty C6 bez nadruku 20 10 koperty podłużne DL z nadrukiem dyrektor RDLP 100 11 koperty podłużne DL z nadrukiem RDLP 20 12 koperty C 4 z nadrukiem rdlp w szt 500 13 koperty C 4 bez nadruku w szt 0 14 koperty C 4 z nadrukiem dyrektor rdlp w szt 0 15 koperty B 5 średnia z nadrukiem RDLP 0 16 koperty B 5 średnia bez nadruku 20 19 koperta bąbelkowa 180x200 - na CD 100 20 koperta bąbelkowa 250x300 A4 70 21 etykiety na 2 samoprzylepne 105x42,5 ( 100 arkuszy) 6 22 etykiety na 3 samoprzylepne 70x37 ( 100 arkuszy) 5 23 etykieta samoprzylepna A4 ( 100 arkuszy) 4 24 papier foto. 270 g - 10 szt. w 1 opakowaniu A4 3 25 kartki samoprzylepne 76x76 mm -100 szt. 65 26 kartki samoprzylepne 36x 50 43 27 kartki samoprzylepne 51x76 43 28 bloczek zakładek samoprzylepnych -transparent 42 29 bloczek zakładek samoprzylepnych brillant 45 30 kostka biurowa 8,5x8,5 cm 48 31 papier do faxu 20 32 papier z nadrukiem RDLP w ryzach po 100 - A4 17 33 papier Dyrektorski w ryzach po 100 -A4 18 34 papier ozdobny (czerpany) w ryzach po 100 10 35 papier wizytówkowy w ark. 100 ark 1 Tusze Tonery :74 A, BC-20, BC-21, 88XL, 17, 57 11,15,56,45,,78,49A, 27A,12A,10A,06A339,344, 29 36 tusz czarny do HP Photosmart 7760 - HP 56 dwupack 36 37 tusz kolor do HP Photosmart 7760 - HP 57 dwupack 28 38 toner czarny do drukarki Laserjet 3392 nr 49A Q5949A 6 39 tusz czarny - HP 45 51645A 9 40 tusz HP business Inkjet 1200n kolor CMY 11 - komplet 5 41 tusz czarny HP Business Inkjet 1200n B 10 5 42 tusz czarny HP Officejet Pro K550 HP88 XL 6 43 tusz czerwony HP 88 XL 5 44 tusz zółty HP 88 XL 5 45 tusz kolor HP 78 C6578A 3 46 tusz czarny HP 840 c HP 15 C6615D 14 47 tusz kolor HP 840c HP 17 C6625A 6 48 tusz żółty HP Officejet 8000 - 940XL 4 49 tusz niebieski Officejet 8000 - 940XL 3 50 tusz różowy Officejet 8000 - 940XL 3 51 tusz czarny Officejet 8000 - 940XL 4 52 tusz kolor HP 78 C6578A 5 53 tusz canon i X 4000 CLI-8C 5 54 tusz canon i X 4000 CLI-8Y 5 55 tusz canon i X 4000 CLI-8N 10 56 tusz canon i X 4000 PGBK- 5 15 57 toner HP P 2055 d 1 58 Toner do HP 4050 1 59 toner czarny do LaserJet 1160 - HP 49A Q5949A 18 60 toner czarny do LaserJet 1000 - 15A C7115A 10 61 toner czarny Hp laser Jet 1018 - 12A Q2612A 11 62 toner kolor 42127405 OKI 1 63 toner kolor 42127406 OKI 1 64 toner kolor 42127407 OKI 1 65 toner kolor 42127408 OKI 1 66 toner czarny HP LJ 1200 C7115A 2 67 toner czarny 10 A Q2610D dwupak 2 68 toner czarny Brother HL- 2035 TN-2005 7 69 toner Lexmark X 340A11G 1 70 toner HP LJ P1005 3 71 toner HP laser Jet 4L 74A 3 72 Bęben OKI 42126605 1 73 Bęben OKI 42126606 1 74 Bęben OKI 42126607 1 75 Bęben OKI 42126608 1 76 długopis zwykły czarny - 708 pentel 61 77 długopis zwykły niebieski - 708 pentel 123 78 długopis zwykły czerwony 24 79 długopis zwykły zielony 10 80 długopis do list ze sprężynką ICO Designetby 11 81 długopis żelowy Rystor Gel -Eko 2000 0,5 czarny 45 82 czerwony 23 83 niebieski 55 84 zielony 13 85 wkłady do dług. żelowych niebieskie 110 86 wkłady do dług. żelowych czarne 66 87 wkłady do dług. żelowych czerwone 14 88 wkłady do dług. żelowych zielone 13 89 wkład pentel bkl 78c fine point 0,8 12 90 ołówek zwykły 40 91 ołówek automatyczny 0,5 - 25 92 ołówek automatyczny 0,7 mm 12 93 wkłady do ołówków autm. - 1 opak. 0,5mm 24 94 wkłady do ołówków autm. - 1 opak. 0,7mm HB, B 20 95 zakreślacz żółty 54 96 pomarańczowy 27 97 zielony 45 98 niebieski 18 99 cienkopis czarny 30 100 czerwony 24 101 niebieski 23 102 zielony 39 103 fioletowy 10 104 markery do opisu CD czarne - foliopis F cienkie 32 105 linijka dł. 30 cm 14 106 linijka dł. 50 cm 10 107 ekierka 3 108 gumka 37 109 klej w sztyfcie 10 g 50 110 klej zwykły w tubce 5 111 spinacze-100 szt. 26 mm metalowe opakow 138 112 korektor mysz 34 113 korektor długopis 20 114 kalka czarna 2 115 kalka niebieska 2 116 korektor fluid szt. 7 117 koszulki-folia A4,. Szt 1775 118 koszulki-folia A5 . 180 119 skoroszyt wczepny tekturowy -cały 310 120 skoroszyt wczepny tekturowy- 1/2 270 121 skoroszyt wczepny plastikowy 520 122 skoroszyt plastikowy 482 123 czerwony 8 124 zółty 8 125 teczka papierowa 135 126 teczka wiązana - tekturowa 109 127 teczka z gumką biła 206 128 teczka z gumką z nadrukiem RDLP 183 129 teczka obiegowa w kratkę 370 130 teczki tekturowe białe z nadrukiem Dyrektor RDLP 121 131 segregator cienki 50 mm 138 132 segregator gruby 70 mm 351 133 brulion A4 - 100 kart 44 134 brulion A5 33 135 brulion A6-50 6 136 zeszyt A5 16 k. w kratkę - miękka oprawa 22 137 zeszyt A-4 96 k. w kratkę - twarda opr 16 138 zeszyt A-5 96 k. w kratkę - twarda opr 18 139 zeszyt A-4 96 k. w kratkę - miękka opr 2 140 zeszyt A-5 96 k. w kratkę - miękka opr 11 141 zeszyt A-5 32 k. w kratkę - miękka opr 17 142 taśma samoprzylepna 19x32 mb przeź. 48 143 taśma samoprzylepna szara-pakowa 48x66 24 144 taśma samoprzylepna przeź - 48x66 26 145 Clip 15mm - op. 26 146 Clip 19 - op. 25 147 Clip 25 - op. 21 148 pinezki zwykłe 3 149 pinezki do tablicy korkowej 7 150 magnesy do tablicy 1 151 delegacje w bloczkach 12 152 karty urlopowe w bloczkach 3 153 wnioski o urlop w bloczkach 6 154 dziennik otrzymanej korespondencji 6 155 tusz zielony do pieczątek 30 156 zwilżacz biurowy 4 157 temperówka 12 158 dziurkacz średni 5 159 zszywacz duży 30-50 kartek 7 160 zszywacz średni 9 161 zszywacz mały 1 162 zszywki 24/6 - zwykłe 87 163 zszywki mini 10 pro 9 164 zszywki nr 26/6 30 165 zszywki nr 28/6 3 166 zszywki 23/10 4 167 nożyczki 20.5 cm - profice 9 168 folia do atramentówek - 1 op. (1 op.=10 ark.) 4 169 folia do laserówek - 1 op. (1 op.=10 ark.) 1 170 obwoluta plastikowa A4 33 171 ofertówki plastikowe przezroczyste 93 172 ścierka do wycierania naczyń - ręcznik 24 173 ściereczka do mycia naczyń 15 174 ręcznik frota 7 175 łyżeczki 60 176 podkładki pod mysz 13 177 sznurek pakowy 19 178 baterie paluszki 20 179 kalendarze na biurko 42 180 oliwa do niszczarek 6 181 Worki do niszczarek 30 l po 20 szt. 4 182 Akumulatorki Varta Readius 2300 AA 4 183 Akumulatorki AA ( paluszki) Sanyo 2700, Panasonic 2700 15 184 Akumulatorki AAA (paluszki mniejsze) Pentagram 4 185 Opakowanie plastik na płyty CD DVD 41 186 Kawa rozpuszczalna Nescafe clasik 70 187 Kawa sypana Kronung 500 g 12 188 Herbata lipton 100 szt 12 189 Herbata earlgrey Tetley 100 szt 12 191 Baterie paluszki AAA 6 192 Gąbki do mycia naczyń 20 193 Kosz na śmieci mały z pedałem 1 194 Markery do opisu na CD jasny ( do opisu ciemnych płyt 3 195 Sprężony gaz do usuwania kurzu i zanieczyszczeń w komp. 1 196 Środek do czyszczenia ekranu 3 197 Środek do czyszczenia klawiatury 3 198 Uchwyt do trzymania tekstu 3 199 Pamięc USB 6 GB 15 200 Kalkulator 5 202 Papier ksero format A-4/80g w ryzach 650 203 Toner do kserokopiarki MP 2510 w szt 5 204 Toner do kserokopiarki 2022 w szt 5 205 Toner do kserokopiarki 2015 w szt 6 206 Toner do kserokopiarki FW 780 1 207 Zszywki do kserokopiarki MP 2510 - wkłady w szt 8 208 Ręczniki papierowe starego typu w szt 192 209 Ręczniki papierowe do Meridy - opakowanie 540 210 Papier toaletowy do Meridy w szt 600 211 Papier toaletowy - rolki starego typu 256 212 Mydło w płynie poj. 5 l 14.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na rozszerzeniu dostawy o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ). 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta 61 1090 1506 0000 0000 5002 0525 prowadzony przez BZ WBK S.A. O/Toruń z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Przetarg nieograniczony - Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów dla Biura RDLP w Toruniu w roku 2010 Kserokopię przelewu należy dołączyć do oferty. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych) e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach, które określa pkt. XII.3.b),c),d),e) Wykonawca składa w następujący sposób: - oryginał poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie RDLP w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, przed upływem terminu do składania ofert; - kopie w/w dokumentów potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione, należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy artykułów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać min. 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 50,0 tys. zł netto - załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 50,0 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy wykonawcy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Formularz cenowy wykonawcy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 4 do SIWZ) 3. Oświadczenie, na podstawie art. 44 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (załącznik nr 7 do SIWZ) 6. Potwierdzenie wpłaty wadium (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VIII niniejszej SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu ul. Mickiewicza 9 87-100 Toruń Pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu ul. Mickiewicza 9 87-100 Toruń Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.12.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.