eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przylep › Budowa zadaszenia placu przy ul. Przylep - Skokowa 18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 351992 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Przylep: Budowa zadaszenia placu przy ul. Przylep - Skokowa 18
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319872 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Aeroklub Ziemi Lubuskiej, krajowy numer identyfikacyjny 68246500000, ul. ul. Skokowa  18, 66015   Przylep, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. (068) 321 30 10, faks (068) 321 30 11, e-mail a_haladyn@azl.pl
Adres strony internetowej (URL): azl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: stowarzyszenie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa zadaszenia placu przy ul. Przylep - Skokowa 18

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa zadaszenia placu przy ul. Przylep - Skokowa 18, tj. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy pzp. 2. Zamawiający informuję, iż decyzję o pozwoleniu na budowę wydaną na podstawie projektu budowlanego , o którym mowa w pkt 3.5. SIWZ przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące elementy inwestycji: a) wykona projekt wykonawczy i warsztatowy niezbędny do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia; b) wykona roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją o pozwoleniu na budowę, o których mowa w pkt 3.2., 3.3.a) i 3.5. SIWZ; c) wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egz.) i elektronicznej w formie plików pdf (2 egz.). 4. W ramach inwestycji, o której mowa w pkt 3.1. SIWZ Wykonawca, oprócz prac projektowych o których mowa w pkt 3.3. SIWZ: 4.1) dokona montażu głównych słupów stalowych wiaty/hali pod oparcie dźwigarów dachowych; 4.2) dokona montażu stężeń stalowych słupów ścian podłużnych; 4.3) dokona montażu dźwigarów stalowych kratowych na słupach hali; 4.4) dokona montażu stężeń dachowych, 4.5) dokona montażu płatwi dachowych cienkościennych wraz z systemem tężników międzypłatwiowych i kalenicowych, zastrzałów oraz pozostałych systemowych elementów przynależnych do danego wybranego systemu producenta; 4.6) dokona montażu pokrycia dachu z płyty warstwowej; 4.7) wykona odwodnienie dachu, 4.8) dostarczy Zamawiającemu w terminie 21 dni od podpisania umowy kotwiące kosze do fundamentów. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zawartym w załączniku nr I.4 do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.7. SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dalszej realizacji inwestycji zgodnie z założeniami projektu budowlanego (poza przedmiotem niniejszego postępowania). 7. Odstępstwa od projektu budowlanego: a) projekt budowlany, o którym mowa w pkt 3.5. SIWZ obejmuje wykonanie zadaszenia o długości 60 metrów, natomiast przedmiot niniejszego postępowania dotyczy wykonanie zadaszenia o długości 36 metrów; b) Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstw nieistotnych w rozumienie ustawy Prawo budowlane w stosunku do projektu budowlanego, o którym mowa w pkt 3.5. SIWZ, pod warunkiem uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 8. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie temu samemu Wykonawcy zamówienia zgodnego z zakresem rzeczowym określonym w pkt 3.3. SIWZ, polegającego na kontynuacji budowy zadaszenia placu, do łącznej długości do 42 metrów. Warunkiem udzielenie zamówienia jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia projektu umowy, w tym wynagrodzenia. 9. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji i rękojmi za wady dla robót i materiałów objętych przedmiotem zamówienia na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty zgodnie z SIWZ. 11. Ustalona wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 12. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, w szczególności w zakresie prac projektowych i kierowania robotami budowlanymi wykonany został przez osoby posiadające właściwe uprawnienie budowlane wynikające z przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych przez ww. osoby, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 13. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 14. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 15. Zadanie współfinansowane przez Miasto Zielona Góra.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV: 45223220-4, 45223210-1, 45223100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Metalopanel Sp. z o.o., Sp. k.,  ,  ul. Wielichowska 4,  62-067 ,  Rakoniewice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242310.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242310.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.